Advertisement

Power Tests

Engine (86) : 1.4lt T-JET 16V / 1.4lt Turbo / 1.8lt TSi / 2.0lt TFSi / 4.2lt FSi / 2.5lt TFSi / 3.0lt BiTurbo / 3.0lt / 3.2lt S54 / 4.0lt S65 V8 / 2.0lt Turbo / 2.0lt Duratec / 1.6lt M16A / 2.5lt EJ25 Turbo / 1.6lt VTEC / 1.8lt DOHC VTEC / 2.0lt DOHC VTEC / 2.0lt i-VTEC / 2.0lt Turbo 16V / 1.8lt M43B18 / 2.3lt MZR Turbo / 1.5lt ZY-VE / 1.3lt Twin Turbo / 1.3lt Renesis / 1.5lt 4G15 Mivec Turbo / 3.8lt VR38DETT V6 / 1.3lt / 3.6lt Twin Turbo / 1.4lt TSi / 1.8lt 20V Turbo / 3.0lt 2JZ-GTE / 1.8lt 8V / 2.0lt TSi / 2.0lt / 3.6lt S38B36 / 750 GSX-R / 2.0lt C20XE / 4.4lt S63B44 / 2.0lt 4G63 / 2.6lt RB26DETT / 2.0lt EJ20 Turbo / 2.0lt SR20DET / 2.0lt Z20 LEH / 2.0lt Turbo LDK / 1.5lt 4E-FE / 2.0lt 16V F4R / 1.6lt 16V TU5 / 1.6lt EcoBoost / 1.0lt EcoBoost / 1.6lt A16LET / 1.6lt N18B16M0 / 1.6lt A16LER / 1.3lt 4E-FTE / 1.6lt 4A-GE / 2.5lt Duratec RS / 2.0lt Duratec RS / 3.2lt V6 24V / 2.0lt Cosworth YB / 2.0lt 3S-GTE / 2.4lt i-VTEC / 2.0lt 4B11T / 2.5lt RB25DET / 1.6lt / 1.8lt / 2.0lt / 2.0lt C20LET / 1.3lt G13B / Yamaha 1.000cc / 3.0lt Bi Turbo M54B30 / Suzuki 1300cc / 1.6lt TDi / 1.6lt THP / 1.4 MultiAir / 1.4 TFSI / 7.0lt V8 LS7 / 1.6lt Z16XEP / 1.6lt 8V / 1.6 16V / 1.8 2ZZ-GE / 1.6lt M43 B16 / 1.7lt 8V / 2.8 CRD / 1.9lt M44B19 / 2.3lt / 2.1lt turbo / 1UZ-FE /
Nissan GT-R 930PS vs Suzuki GSX1300R Hayabusa 205WHP

Nissan GT-R 930PS vs Suzuki GSX1300R Hayabusa 205WHP

Αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα? Τι είναι πιο γρήγορο? Τι χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να σταθεί δίπλα σε ένα superbike? Τι χρειάζεται ένα superbike για να σταθεί δίπλα σε ένα δυνατό GT-R? Αυτά τα ερωτήματα και άλλα πολλά θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε ...
Honda Integra Type R K24 DC2 264Ps

Honda Integra Type R K24 DC2 264Ps

Έχω μείνει και χαζεύω αυτό το εντυπωσιακό Integra Type R και δεν έχω λόγια να το περιγράψω. Ο κατάλογος των aftermarket και οι ώρες ψαξίματος, που έχουν αφιερωθεί σε αυτό, είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Ψαγμένο όσο δεν πάει, σε λεπτομέρειες καλά κρυμ...
Ford Focus RS MKI 417Ps

Ford Focus RS MKI 417Ps

Αυ­το­κί­νη­τα, ό­πως το Ford Focus RS MKI, δη­μιουρ­γούν σι­γά σι­γά τη μελ­λο­ντι­κή classic γε­νιά. Σκλη­ρο­πυ­ρη­νι­κό FWD χω­ρίς η­λε­κτρο­νι­κές φαμ­φά­ρες, α­πευ­θύ­νε­ται μό­νο σε γνώ­στες και ψαγ­μέ­νους Petrolheads!

Πληρωμή με Κάρτα