Drift MDC Round 2@Καρτόδρομο Αφιδνών 3-4/10/2015

Drift MDC Round 2@Καρτόδρομο Αφιδνών 3-4/10/2015

Φουλ του Άσσου…

Μετά την Κρήτη, ακολουθεί η σειρά της Αθήνας να μυρίσει καμένο λάστιχο και να «χορέψει» στους ρυθμούς των full lock entries, στα πλαίσια του 2ου γύρου του  MDC Mediterranean Drift Challenge. Παρόντα και εδώ τα κορυφαία πληρώματα των Κυπρίων και ξένων drifters, Άνδρος (Nissan Skyline R32), Τσουρί (Nissan 200SX Monster Energy), Χρηστάκη (BMW E30 M3 S50B30 Turbo), Γρηγορίου (BMW E46 M3 Supercharged), Macila (Nissan Silvia S14), καθώς και των Dmitry Illyuk (Nissan 200SX Monster Energy-Kenda) και Alex Golovnya (Nissan 200SX Motul Market), που αυτή τη φορά θέλουν οπωσδήποτε να ανέβουν στο βάθρο. Στους κορυφαίους Έλληνες, Χαντζαρά (BMW M3 E36 Supercharged), Καπότη (BMW E30 V8 Supercharged), Ασλάνη (Escort Mk2 Turbo), Τούντα (Escort Mk2 Turbo), Στεφανάτο (BMW E36 Turbo), Αξιωτάκη (RX-7 1JZ), που έτρεξαν και στο Ηράκλειο, έρχονται να προστεθούν οι Τσιλιμπόνης (BMW E30 V8), Κυριακούδης (Nissan S14), Λεοντής (Bardahl 400SX), Λαγός (BMW E36 M3), Δημητρίου (Opel Ascona Turbo), Γάτος (BMW E36 V10), προκειμένου να ριχτούν και αυτοί στις μάχες! Στα μονά βαθμολογημένα, ο Καπότης συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία των κριτών (90/92/96), οι Δημητράκης και Χαντζαράς τις υψηλότερες ταχύτητες εισόδου (58km/h-56km/h αντίστοιχα), ενώ ακολουθούν ασφυκτικά κοντά οι Τσουρί (55km/h) και οι αγριεμένοι Illyuk και Golovnya. Εξαιρετικές εμφανίσεις πραγματοποιούν, επίσης, οι Ασλάνης, Τούντας, Τσιλιμπόνης, Λαγός και Γάτος, ενώ αγχωμένοι δείχνουν οι Στεφανάτος και Αξιωτάκης. Ο Κύπριος Macila, νικητής του 1ου γύρου στην Κρήτη, είναι για ακόμα μια φορά σταθερός και αλάνθαστος, ανεβάζοντας ρυθμό σε κάθε του πέρασμα.

Battles of 24, 16, 8, 4…

Στις μάχες των διπλών περασμάτων αμέσως μετά τα μονά βαθμολογημένα, ο Κύπριος Γρηγορίου (Σέρτζιο-Sheriff) κερδίζει τον Αξιωτάκη, με το λιγότερο δυνατό RX-7, ο έμπειρος Τσιλιμπόνης τον Ξύστρα, ο Λεοντής με τα νέα του «τιμόνια» τον αγχωμένο Στεφανάτο, ο Τσέλος, στην μάχη με τον Γάτο, εγκαταλείπει από μηχανική βλάβη του RX-8, ο Κυριακούδης με το δυνατό Silvia κερδίζει τον Λυμπέρη με το ΑΕ86, ο Ασλάνης τον Χρυσανθόπουλο, ο Golovnya τον Κύπριο Νικολάου και ο νεαρός Λαγός τον drifter των βουνών, Δημητρίου. Στην 16άδα, ο Γρηγορίου αντιμετωπίζει τον Καπότη από τον οποίο και χάνει, το ίδιο και ο Κυριακούδης από τον Macila. Ο Τσιλιμπόνης κερδίζει τον Κύπριο Άνδρο, ενώ ο εντυπωσιακός Δημητράκης περνάει με άνεση μπροστά από τον Λεόντη. Ο Τσουρί, με το πανίσχυρο 200SX, βγάζει εκτός τον Λαγό, ενώ από την μάχη των δυο Escort Ασλάνη - Τούντα, στην επόμενη φάση περνάει ο πρώτος. Τα αίματα αρχίζουν να ανάβουν για τα καλά, όταν ο Χαντζαράς συναντά τον Golovnya, ο οποίος, δυστυχώς, στο δεύτερο πέρασμα εγκαταλείπει από μηχανική βλάβη στο 200SX. Ο Γάτος, με το BMW E36 V10, που είδατε στο προηγούμενο τεύχος του Power, έρχεται αντιμέτωπος με τον αμείλικτο και ιδιαίτερα επιθετικό Illyuk, που τον οδηγεί, μετά από τετ α κε, συγκρούσεις και ασφυκτική πίεση, σε sudden death, με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του BMW και την εγκατάλειψη της προσπάθειας του Γάτου. Έτσι, η 8άδα διαμορφώνεται με τα ζευγάρια των Χαντζαρά - Τσουρί, Καπότη - Τσιλιμπόνη, Δημητράκη - Illyuk και Ασλάνη - Macila. Τι κι αν έχει βραδιάσει, τι κι αν η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά, το κοινό είναι στην τσίτα και κανείς δεν το κουνάει ρούπι! Δύο Έλληνες και δύο Κύπριοι καταλήγουν στην 4άδα, με τον Χαντζαρά να αντιμετωπίζει τον Macila και τον Καπότη, τον Δημητράκη. Οι θεατές παραληρούν, οι κριτές δυσκολεύονται στο έπακρο να καταλήξουν σε ετυμηγορία, το επίπεδο οδήγησης, το θέαμα και η ένταση δεν έχουν προηγούμενο! Εν τέλει, ο Χαντζαράς πιέζει το BMW πολύ πέρα από τα όρια του στην στενή διαδρομή, με αποτέλεσμα να καταλήξει σε τετ α κε, χαρίζοντας έτσι την πρόκριση στον Macila, που με τη σειρά του βρίσκεται αντιμέτωπος και υποκύπτει στην οδηγική υπεροχή του Καπότη! Ενας απίστευτος αγώνας έκελισε την αυλαία του MDC Mediterranean Drift Challenge! Του χρόνου πάλι!  

 

Αρθρογράφος

 

Βιώσιμη κινητικότητα από το BMW Group

Βιώσιμη κινητικότητα από το BMW Group

Το BMW Group υποστηρίζει την αποστολή του για βιώσιμη κινητικότητα με φιλόδοξους στόχους μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου.