Power Event 13ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2014

Power Event 13ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2014

Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις περιελάμβανε δύο βασικές κατηγορίες, τη Regularity και τη Sporting. Η Sporting χωριζόταν σε ασφάλτινο και χωμάτινο σκέλος, τα οποία επίσης χωρίζονταν σε ελληνικά και ξένα πληρώματα. Στη Regularity, από την άλλη, κάθε μέρα του αγώνα μετρούσε ξεχωριστά για το ελληνικό πρωτάθλημα Regularity, αλλά υπήρχε μια ενιαία κατάταξη για το ευρωπαϊκό κύπελλο FIA. Αν μπερδευτήκατε εδώ, πού να δείτε τι γίνεται με τις λίστες των αποτελεσμάτων στο site του διοργανωτή! Όπως και να έχει, ο αγώνας ήταν επιτυχημένος και τα πληρώματα έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, προσφέροντας θέαμα με τα πανέμορφα και σε αρκετές περιπτώσεις σπάνια, κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητά τους. Άλλωστε, δεν βλέπουμε κάθε μέρα Lancia 037, Auto Union DKW F12 και Triumph GT6+ να τρέχουν σε αγώνα.

acropolis εκκινησηΤα ελληνικά πληρώματα κέρδισαν τόσο τις εντυπώσεις όσο και τις πέντε πρώτες θέσεις στην κατηγορία Regularity, με πρώτους τους Γιάννη Κατσαούνη και Μαθιό Μανσόλα με Porsche 911, στη δεύτερη θέση τους Δημήτρη και Άγγελο Κουνέλη με BLMC Mini και τρίτους τους Ιάσωνα Φωτόπουλο και Αριστοτέλη Γεωργίου με Alfa Romeo GTV Veloce.

Στην κατηγορία Sporting πρώτος γενικής από τα ξένα πληρώματα ήταν ο Lucky με συνοδηγό τον Pons Fabrizia με τη Lancia 037, ενώ το πλήρωμα μιας ακόμα Lancia 037, οι Brazzoli Enrico και Barone Maurizio, ακολούθησε στη δεύτερη θέση. Στην έβδομη θέση της γενικής, πρώτο ελληνικό πλήρωμα ήταν οι Σπύρος Πετρίδης και Απόστολος Πάλας, οδηγώντας ένα Toyota Corolla AE86, και πίσω τους στην όγδοη θέση, οι Γιώργος Χοριανόπουλος και Τάκης Φωτεινόπουλος με Audi 80GT.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

SPORTING ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

1. Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας Porsche 911 RS

2. Αντώνης Γιόβας-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης Audi 80 GT

3. Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αλέξανδρος Βαΐτσος Nissan 240RS

4. Κωνσταντίνος Αποστόλου-Παναγιώτης Κούτσικος VW Golf GTI

5. Γιώργος Χοριανόπουλος-Τάκης Φωτεινόπουλος Audi 80 GT

SPORTING FIA

1. Lucky-Pons Fabrizia Lancia 037

2. Brazzoli Enrico-Barone Maurizio Lancia 037

3. Wagner Karl-Zauner Gerda Porsche 911SC

4. Da Zanche Lucio-Oberti Giulio Porsche Carrera RS

5. Wirtmann Ferenc-Barna Gyorgy Ford Escort RS2000

SPORTING GRAVEL ΕΛΛΗΝΕΣ

1. Αντώνης Γιόβας-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης Audi 80 GT

2. Δημήτρης Βαζάκας-Αριστόβουλος ΙγγλέσηςToyota Starlet

3. Ιωάννης Εδειπίδης-Ιωάννης Γιώτης Ford Escort 1.6

4. Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλας Toyota Corolla AE86

5. Δημήτρης Ράζης-Παναγιώτης Μωραΐτης Datsun 510

REGULARITY

1. Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας Porsche 911 2.0

2. Δημήτρης Κουνέλης-Άγγελος Κουνέλης BLMC Mini

3. Ιάσωνας Φωτόπουλος-Αριστοτέλης Γεωργίου Alfa Romeo 2000 GT Veloce

4. Απόστολος Παπανίκος-Νάσος Σαρρής Triumph GT6+

5. Μιχαήλ Λυκάκης-Γεώργιος ΚίκιζαςPorsche 911 Carrera RS

 

Αρθρογράφος

 

Ένα display από το μέλλον

Ένα display από το μέλλον

Το εντυπωσιακό display OpenR του νέου Megane E-Tech έχει μεγαλύτερη ανάλυση από ένα iPad 9!