Power Product Steinbauer Tuning Box για Ford 1.6TDCi

Power Product Steinbauer Tuning Box για Ford 1.6TDCi

+20%? Seriously

2 Power Product Steinbauer Tuning Box 1Συνήθως, όταν ακούμε για μαγικά κουτάκια, που κρύβουν μέσα τους πολλά άλογα, αναρωτιόμαστε, τι άλογα? Πράσινα? Μας είπαν, όμως, για ένα τέτοιο κουτάκι, που είναι διαφορετικό από τα άλλα και, για να μας φύγει η δυσπιστία, μας έδωσαν κι ένα για να το δοκιμάσουμε. Το μόνο, που χρειαζόμαστε, είναι ένα αυτοκίνητο Diesel, ένα δυναμόμετρο και ένα VBox. Ευκολάκι. Τι διαφορετικό, όμως, έχει αυτό το κουτάκι από αυτά, που μπορείς να βρεις πολύ φτηνά στο ebay και λένε ότι κάνουν το ίδιο? Το Steinbauertuningbox, λοιπόν, υπόσχεται 20% αύξηση της ισχύος του κινητήρα, χωρίς να αυξάνει την πίεση καυσίμου στο κύκλωμα commonrail, όπως κάνουν τα περισσότερα από αυτά τα φτηνά κουτάκια. Αυτό είναι κάτι ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί όπως γνωρίζετε, αυτά τα συστήματα τροφοδοσίας δουλεύουν ήδη σε πολύ μεγάλες πιέσεις και μία περαιτέρω αύξηση μειώνει δραματικά το χρόνο ζωής τους. Ειδικά με τα πετρέλαια, που κυκλοφορούν στη χώρα μας, είναι θέμα χρόνου το σετάκι τρόμπα-μπεκ, που θα σου κοστίσει όσο το μισό αμάξι μετά από 4 - 5 χρόνια. Αντί, λοιπόν, να παρεμβάλλεται στο κύκλωμα του common rail και να στέλνει στον εγκέφαλο εσφαλμένες τιμές πίεσης καυσίμου, ώστε να τον αναγκάζει να υπερλειτουργεί την τρόμπα, αυξάνει την παροχή καυσίμου στον κινητήρα, παρεμβαίνοντας κατευθείαν στα μπεκ και αυξάνοντας το χρόνο ψεκασμού, κάτι παντελώς ανώδυνο. Αντί, δηλαδή, να προσθέτει Bar στο κύκλωμα, προσθέτει milliseconds ψεκασμού.

Γιατί είναι καλύτερο?

2 Power Product Steinbauer Tuning Box 2Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά. Λοιπόν, τα συστήματα common rail, με το πλεονέκτημα του να έχουν το μπεκ να ψεκάζει απευθείας μέσα στον θάλαμο καύσης, μπορούν να μοιράσουν τον ψεκασμό σε διάφορα στάδια. Αυτά τα στάδια είναι συνήθως τρία. Το πρώτο είναι κατά τη διάρκεια της εισαγωγής αέρα στο θάλαμο, το δεύτερο κατά τη φάση της συμπίεσης και το τρίτο κατά τη διάρκεια της καύσης. Όταν αυξάνεις την πίεση στο common rail, αναγκαστικά αυξάνεις την ποσότητα καυσίμου και στα τρία αυτά στάδια και, μάλιστα, χωρίς να το ξέρει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να γίνεται μέσα στο θάλαμο καύσης μια σχετική «πλημμύρα» από πετρέλαιο, που σε κάποιο ποσοστό θα καεί, σε κάποιο θα περισσέψει, κάποιο δεν θα εξατμιστεί, όταν ο κινητήρας είναι ακόμα κρύος, ενώ τα υπολείμματα καύσης, η λεγομένη «καρβουνίλα» μπορεί να βουλώσει μια ώρα αρχύτερα το φίλτρο σωματιδίων (DPF) στην εξάτμιση. Γενικώς, έχεις στα χέρια σου ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, που κάποιοι άνθρωποι έχουν λιώσει για να το κάνουν να μην καίει και να μην ρυπαίνει και πας και το κάνεις τσιμινιέρα, που δουλεύει στο περίπου σαν taxi του 1990. Το Steinbauer από την άλλη έχει τελείως διαφορετική λειτουργία. Καταρχάς, δεν είναι «κλέφτης» να ξεγελάει τον εργοστασιακό εγκέφαλο, αλλά είναι και αυτό ένας παράλληλος εγκέφαλος ψεκασμού, που δουλεύει μαζί με τον εργοστασιακό. Αυτό, λοιπόν, που μπορεί να κάνει το Steinbauer είναι να διαχωρίσει σε ποιο στάδιο ψεκασμού θα αυξήσει την ψεκαζόμενη ποσότητα, αφού είναι προγραμματιζόμενο και έτσι δεν πνίγει τον κινητήρα στο πρώτο στάδιο ψεκασμού, αλλά ακολουθεί τον εργοστασιακό και αυξάνει τον ψεκασμό μόνο εκεί, που ξέρει ότι θα αυξηθεί η απόδοση χωρίς πρόβλημα. Επίσης, αυτός είναι και ο λόγος, που μπορεί και αυξάνει την ιπποδύναμη τόσο πολύ και όχι κατά 10-12%, που την αυξάνουν τα συστήματα, που παρεμβαίνουν στο common rail. Άλλα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος είναι ότι πρόκειται για ένα ποιοτικό προϊόν, που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Αυστρία από την Steinbauer Tuning Technologies Austria Gmbh και όχι στην Κίνα, είναι πλήρως πιστοποιημένο και κατοχυρωμένο προϊόν στα TUV Αυστρίας και Γερμανίας, είναι πολύ εύκολο στην τοποθέτηση, με εργοστασιακές φίσες ίδιες με αυτές του οχήματος, διατίθεται με δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών και συνοδεύεται από 3 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας. Επίσης, μπορεί να τοποθετηθεί με διακόπτη ενεργοποίησης-απενεργοποίησης ή ακόμα και με τηλεχειρισμό. Μια χαρά, λοιπόν, όλα αυτά, αλλά για να δούμε τι κάνει στην πράξη.

Impressive

2 Power Product Steinbauer Tuning Box 3Στο δυναμόμετρο Dyno Dynamics της PowerLogic, μετρήσαμε το δικό μας Ford Fiesta 1,6TDCi με το κουτάκι απενεργοποιημένο και αμέσως μετά, όπως ήταν το αυτοκίνητο δεμένο στα ράουλα, με το Steinbauer Tuning Box ενεργοποιημένο. Ίδιο καύσιμο, ίδια μέρα, ίδιες συνθήκες, ίδια όλα. Η διαφορά δεν σας κρύβω ότι με κατέπληξε. Το είχα δει και στο δρόμο μέχρι να φτάσω εκεί ότι είναι αισθητά δυνατότερο και με πολύ καλύτερη απόκριση στο γκάζι, αλλά δεν περίμενα τόσο μεγάλη διαφορά στους αριθμούς. Το Fiesta έδειξε 96,6Ps/3.900rpm με 20kgm/1.650rpm χωρίς το Steinbauer και 117,7Ps/3.650rpm με 25,8kgm/2.450rpm με το Steinbauer ενεργό. Μιλάμε δηλαδή για +21,1Ps και +5,8kgm ροπής. Άλλο αυτοκίνητο δηλαδή. Η αύξηση στην ιπποδύναμη είναι 22% και στη ροπή 28%. Φυσικά, δεν είναι μόνο οι απόλυτοι αριθμοί, που κάνουν τη διαφορά. Όπως βλέπετε και στο διάγραμμα της δυναμομέτρησης, οι καμπύλες ισχύος και ροπής είναι μεγαλύτερες σε όλη την κλίμακα των στροφών, κάτι που φαίνεται έντονα και στο δρόμο. Το αυτοκίνητο είναι παντού πιο πρόθυμο να επιταχύνει και η επιτάχυνση του είναι αισθητά πιο έντονη. Με τη γλώσσα των αριθμών, ενδεικτικά οι τιμές στις ρεπρίζ 3ης για το 50-80km/h και το 80-110km/h είναι 5,18sec και 4,96sec χωρίς το κουτάκι, ενώ με το Steinbauer είναι 4,68sec και 3,85sec αντίστοιχα. Με 4η , η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη, όπου για το 80-110km/h και το 100-140km/h οι τιμές χωρίς είναι 7,27sec και 11,67sec, ενώ με το κουτάκι είναι 4,91sec και 8,68sec. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμός. Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο -καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής- λειτουργούσε άψογα, λες και δεν είχε πάνω του τίποτα μη εργοστασιακό ενώ το οικονομόμετρο έδειξε 0,2lt λιγότερα στα 100km. Δηλαδή 22% αύξηση ισχύος με τεράστια διαφορά στην ροπή και ελαφρώς μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Το απόλυτο bargain λοιπόν. Το SteinbauerTuningBox διατίθεται για τα περισσότερα μοντέλα της αγοράς με την τιμή του να ξεκινάει από τα 400 ευρώ.  

DMOrange

Δασκαρόλη 67, Γραφείο Β11 
16675 Γλυφάδα - Αθήνα 

Τηλ: +30 2109904304

Fax: +30 2109904240

Website: http://www.steinbauer.gr/

e-mail: dmorange@steinbauer.gr

 

Αρθρογράφος

 

Σήμερα αποκαλύπτεται η νέα 911 GT3

Σήμερα αποκαλύπτεται η νέα 911 GT3

Η Porsche θα αποκαλύψει σήμερα την νέα 911 GT3, μέσω YouTube στις 16:00.