Skoda Yeti Outdoor Greenline 1.6TDi 105PS

Skoda Yeti Outdoor Greenline 1.6TDi 105PS

Ανανεωμένο
Η Skoda έχει δώσει μεγάλη βαρύτητα και προσοχή στο νέο Yeti. Αυτό γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο έκανε την Skoda να δείξει τον δρόμο σε μία κατηγορία που δεν ήταν εύκολο να ξεχωρίσει κανείς. Το Yeti έφτασε να παρκάρει σε πολλά γκαράζ, δίπλα σε πολύ ακριβά αυτοκίνητα καθώς κατάφερνε να συνδυάζει ποιότητα, εμφάνιση και ελκυστική τιμή. Για τους ίδιους λόγους, πολλοί ήταν αυτοί που το προτίμησαν ως το μοναδικό τους αυτοκίνητο, αφού με τους χώρους του και το μέγεθός του, είναι «ότι πρέπει». Το διαχρονικό σχήμα του Yeti παραμένει σχεδόν ατόφιο, με διαφορές όμως σε φωτιστικά σώματα και γραμμές. Νομίζω πως το πρώτο Yeti μου έκανε περισσότερη εντύπωση αλλά ίσως ξεγελιέμαι και απλά το συνήθισα. Το νέο Yeti κυκλοφορεί ανάμεσά μας σε δύο εκδόσεις, την City και την Outdoor. Εμείς τσιμπήσαμε την πιο παιχνιδιάρικη έκδοση, Outdoor και γράψαμε χιλιόμετρα σε όλα τα τερέν.

Πινελιές
Skoda Yeti Outdoor 1
Το Outdoor ξεχωρίζει από τους μαύρους προφυλακτήρες οι οποίοι συνδυάζονται με ασημί προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω. Ασημί είναι επίσης βαμμένοι και οι καθρέφτες. Η μάσκα με τα επανασχεδιασμένα και πιο επιθετικά φωτιστικά σώματα, θυμίζει λιγάκι από Octavia. Γωνίες και γραμμές, ακόμα και στην 5η πόρτα, κάνουν το Yeti πιο σύγχρονο, ξεφεύγοντας από τις καμπύλες του προκατόχου του. Χωρίς ανούσια πολύχρωμα πλαστικά και φαμφάρες, το εσωτερικό του νέου Yeti συνεχίζει να είναι εργονομικό και ποιοτικό, στα standards της Skoda. Νέα σχεδίαση έχει το τιμόνι καθώς και διαθέτει νέα μοτίβα στις επενδύσεις. Εύκολα φιλοξενεί 5 ενήλικες και τα πράγματά τους για μία πολυήμερη απόδραση. Με το Outdoor προφίλ του μάλιστα, σε προκαλεί να το κάνεις. Το πορτ μπαγκάζ του έχει χωρητικότητα 405lt και αν εκμεταλλευτείς το σύστημα VarioFlex, διπλώνεις ανεξάρτητα αν θες, τα πίσω καθίσματα και έχεις έως και 1.760lt. Ε, εντάξει. Μετακόμιση κάνεις! Θες κι άλλο χώρο? Η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού, διπλώνει κι αυτή. Ε δεν θα τα βγάλουμε εντελώς κι’όλας! Με συνολικά 9 αερόσακους είναι υπέρ του δέοντος ασφαλές. Η Skoda ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,6lt/100km νούμερο που ναι μεν μπορείς να δεις, αλλά δύσκολα θα διατηρήσεις στην καθημερινότητα σου. Εύκολος στόχος είναι τα 6lt/100km και αν είσαι σχετικά εκπαιδευμένος στην οικονομική οδήγηση, τότε εύκολα πέφτεις πιο κάτω. Εμείς στα περίπου 700Km που κάναμε με αυτό, είχαμε μία μέση κατανάλωση της τάξεως του 5,7lt/100km. Μιας και ρωτάτε και για αυτές, οι εκπομπές ρύπων CΟ2 είναι στα 119gr/km που σημαίνει τέλη κυκλοφορίας 107 ευρώ. Πάντως όπως φαίνεται, η Greenline έκδοση με τον 1.6TDi είναι και αυτή που «δουλεύει» περισσότερο στην Ελληνική αγορά.

Οδηγώντας
Skoda Yeti Outdoor 2
Το πεντάρι χειροκίνητο σασμάν που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, ήταν άριστο στο κούμπωμά του και με σωστή κλιμάκωση. Κάπου-κάπου, μας έλειπε μια 6η αλλά όχι και ότι προβληματιστήκαμε. Τα ελαστικά του αυτοκινήτου δοκιμής ήταν σχετικά ταλαιπωρημένα από off road βόλτες και έβγαζαν έναν θόρυβο που μέχρι να αντιληφθούμε ότι προέρχεται από εκεί, προβληματιστήκαμε. Ξέρετε, το Yeti παίρνει άριστα στην ποιότητα κύλισης και θα μας φαινόταν περίεργο στην δεύτερη γενιά του να έχει χαλάσει η συνταγή. No worries όμως. Τα ελαστικά έκαναν την ζημιά. Η ανάρτησή του λειτουργεί υποδειγματικά και το τιμόνι σημαδεύει άριστα. Είναι ένα γνήσιο Skoda. Πιο τίμιο δεν πάει! Η Skoda ανακοινώνει 0-100km/h σε 12,1sec όμως εμείς είδαμε ότι είναι αρκετά πιο γρήγορο και μάλιστα με μία μόλις προσπάθεια. Τα 11,4sec που έδειξε η οθόνη του VBOXIII αντικατοπτρίζουν ένα σβέλτο αυτοκίνητο, παρά τα 1.335kg του.

Ψηλό
Skoda Yeti Outdoor 3
Η σχετικά αυξημένη από το έδαφος απόσταση του Yeti Outdoor και τα μαύρα πλαστικά του, σε κάνουν να θες να πάρεις τα βουνά και μαζί με την καλή παρέα, να αρχίσεις τις εκδρομές. Έχοντας σύμμαχο τον 1.6TDi, θα βγει και φθηνά η κατάσταση. Εμείς θα προτιμούσαμε την έκδοση με το DSG κιβώτιο, κυρίως για λόγους ευκολίας και άνεσης στην καθημερινή μετακίνηση. Όπως και να έχει, το νέο Yeti θα συνεχίσει να ηγείται στην κατηγορία του όπως φαίνεται. Με τιμές που ξεκινούν από €17.990 για το 1.2 TSI 105HP AMBITION σίγουρα θα βρει δύσκολα αντίπαλο καθώς προσφέρει πάρα πολλά σε αυτά τα χρήματα. Το Yeti Outdoor Greenline 1.6TDi ξεκινάει από τα €20.760 με όφελος απόσυρσης και διάφορες εκπτώσεις. Πάντως όσους ξέρουμε να αγόρασαν Yeti πρώτης γενιάς, το έχουν ακόμα και δύσκολα βρίσκουν λόγο να το αλλάξουν. Τώρα θα βρήκαν έναν!

Τιμή Βασικής Έκδοσης 1.6TDi 105PS €20.760 (Με όφελος απόσυρσης & bonus )

 

Αρθρογράφος

 

Porsche Taycan Turbo S Vs Lamborghini Aventador SV

Porsche Taycan Turbo S Vs Lamborghini Aventador SV

Ένας ηλεκτροκινητήρας μπορεί να αντιμετωπίσει έναν V12 των 750Ps;