Τεχνικά

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙII

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙII

Οκ, είδαμε πως ο κινητήρας παράγει την θερμότητα και πως το ψυκτικό υγρό μέσω του ψυγείου την αποβάλει, αλλά είναι δυνατόν τα πράγματα να είναι τόσο α...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙΙ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙΙ

Αφού υγρό και αέρας μονομάχησαν μέχρι θανάτου στο Ελ Πάσο (βλ. προηγούμενο τεύχος), το πρώτο ήταν μάλλον πιο γρήγορο στο τράβηγμα του εξάσφαιρου. Όμως...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Ι

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Ι

Χιλιάδες βαθμοί Kελσίου, καμένες φλάντζες, κολλημένοι θερμοστάτες, παραφλού, μικρά ή μεγάλα ψυγεία, σκαραβαίοι με ανοικτά πίσω καπό, καπνοί, μπινελίκι...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART V

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART V

Η ευθυγράμμιση πολύ κακώς περνάει συχνά στα ...ψιλά γράμματα του «ευ ζην» ενός αυτοκινήτου: κάνουμε δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να έχουμε ιδέα π...

Jaguar και Land Rover θα χρησιμοποιούν ανακυκλωμένο πλαστικό

Jaguar και Land Rover θα χρησιμοποιούν ανακυκλωμένο πλαστικό

Τόσο η Jaguar, όσο και η Land Rover θα χρησιμοποιούν ανακυκλωμένο πλαστικό για να κατασκευάσουν τις επενδύσεις των καθισμάτων, αλλά και τα πατάκια των...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IV

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IV

Μία «κοντή» ή «μακριά» κρεμαγιέρα έχει αντίστοιχα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της, και έτσι αναγκαστικά σε ένα συμβατικό σύστημα διεύθυνσης ...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IIΙ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IIΙ

Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει υποβοήθηση, με άλλα λόγια ένα επιπλέον υποσύστημα που μας βοηθάει να στρίψουμε τους τροχο...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART II

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART II

Είναι απίστευτο πως ελάχιστες μοίρες περισσότερες ή λιγότερες σε μια και μόνο από τις πολυάριθμες γωνίες του συστήματος διεύθυνσης μπορούν να αλλάξουν...

ΜΠΟΥΖΙ PART II

ΜΠΟΥΖΙ PART II

Υπερπολύτιμα μέταλλα Το μοτέρ είναι γεμάτο από διάφορα πανάκριβα εξαρτήματα τα οποία ωστόσο, όλως περιέργως, είναι φτιαγμένα από «ποταπά» μέταλλα και...

ΜΠΟΥΖΙ PART I

ΜΠΟΥΖΙ PART I

Κεραυνός στο μοτέρ! Είναι πολύ φτηνό, αλλά μπορεί να προκαλέσει ζημιές χιλιάδων ευρώ στο κινητήρα. Φαίνεται απλό στο μάτι, αλλά κρύβει τόση τεχνολογί...

ΤΡΟΧΟΙ PART IΙ

ΤΡΟΧΟΙ PART IΙ

Ρόδα, Ζάντα και Κοπάνα Μεγάλες ή μικρές, φαρδιές ή στενές, ελαφριές ή βαριές, φτηνές ή ακριβές, όμορφες ή άσχημες, διακριτικές ή αστραφτερές, φτιαγμέ...

ΤΡΟΧΟΙ PART I

ΤΡΟΧΟΙ PART I

Ρόδα είναι και γυρίζει... Πόση μαγεία μπορεί να κρύβει ο τροχός του αυτοκινήτου μας? Τι ψυχή έχουν ένα ζαντολάστιχο και 5 μπουλόνια? Με μια πρώτη ματ...

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

Compressor! Πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν στην αγορά από τουλάχιστον ένα μοντέλο τους με υπερπίεση, κομπρέσσορα ή τούρμπο. Μια «μόδα» που ξεκίνησε κ...

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14

Φρένα Ο Λάκης ο φραγκάτος, έβαλε 18άρες ζάντες στο εργαλείο του και τώρα ψάχνει να βάλει δίσκους 380mm μαζί με 6πίστονες δαγκάνες... Όχι, δεν είναι «χ...

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12

Σύστημα ψύξηςΕίναι καλή ευκαιρία να μιλήσουμε λίγο και για το σύστημα ψύξης, το οποίο καλείται να κάνει μια αρκετά σκληρή και απαραίτητη δουλειά ειδικ...