Τεχνικά

Know How: Φρένα PART VI

Know How: Φρένα PART VI

Είτε με το ποδάρι μας σκέτο είτε με την υποβοήθηση του σέρβο, που είδαμε τον προηγούμενο μήνα, σε κάποια φάση η μηχανική δύναμη πρέπει να μεταφερθεί σ...

Know How: Φρένα PART V

Know How: Φρένα PART V

Όχι κανέναν Παρτιζάνο, ούτε τον Μποντιρόγκα, αλλά αυτόν τον τύπο που έχει κατσικωθεί ανάμεσα στο πεντάλ του φρένου και στην αντλία του...Για κάποιους,...

H πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo κυριαρχεί στα βραβεία Auto Illustrierte 2023

H πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo κυριαρχεί στα βραβεία Auto Illustrierte 2023

Βασισμένες στην καινοτόμα πλατφόρμα Giorgio, οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio συνεχίζουν το σερί κατάκτησης διακρίσεων, προβάλλοντας έναν μοναδικό συν...

Know How: Φρένα Part IV

Know How: Φρένα Part IV

Θυμάστε παλιά, στα παιδικά μας χρόνια, που, όταν τα φρένα χαλάγανε, φρενάραμε το ποδήλατο με το πόδι, βάζοντας το παπούτσι κόντρα στο πιρούνι να τρίβε...

Know How: Φρένα Part III

Know How: Φρένα Part III

Το πιο σημαντικό κομμάτι της πέδησης δεν ανήκει στο σύστημα των φρένων αυτό καθαυτό, αλλά στα …λάστιχα! Όλοι ξέρουμε εμπειρικά ότι η πρόσφυση μεταξύ δ...

Know How: Φρένα Part II

Know How: Φρένα Part II

Πριν δούμε πώς δουλεύει το κάθε διαφορετικό σύστημα φρένων από το πόδι μας μέχρι την επιφάνεια του δρόμου εξάρτημα προς εξάρτημα, πρέπει πρώτα να κατα...

Tune it: Ζάντες

Tune it: Ζάντες

Άντε να μιλήσουμε και για κάτι με το οποίο ΟΛΟΙ έχουν ασχοληθεί, ασχέτως γνώσεων …τις ζάντες! Εδώ δεν έχουμε κανόνες, επιστήμονες και διαγράμματα, αλλ...

Know How: Nissan VC-T

Know How: Nissan VC-T

Μεταβλητός χρονισμός, μεταβλητό βύθισμα, μεταβλητή γεωμετρία τούρμπο, μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής κτλ. κτλ., όλα αυτά τα «μεταβλητά» ενός μοτέρ μπορ...