Παρουσίαση εταιρείας Hypersport

Παρουσίαση εταιρείας Hypersport

Power: Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το χώρο του αυτοκινήτου και ποια ήταν τα πρώτα σας βήματα?

197 hypersport 1Στέφανος Ζηρίνης: Από μικρός είχα μεγάλη αγάπη στα αυτοκίνητα αλλά και γενικά στις επισκευές σε οτιδήποτε χρειαζόταν εργαλεία για να το επισκευάσεις ή απλά να το κανείς κομμάτια από περιέργεια. Μόλις τελείωσα με το σχολείο, αποφάσισα να πάω στα ΙΕΚ δέλτα για μηχανικός οχημάτων, όπου και πήρα μια πρώτη γεύση και τις βασικές γνώσεις. Την πρώτη χρόνια ήμουν στο πρωϊνό τμήμα και τη δεύτερη στο απογευματινό, γιατί το πρωί δούλευα σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων. Αφού, λοιπόν, τελείωσα τη σχολή, και ολοκλήρωσα την στρατιωτική μου θητεία, δούλεψα τα επόμενα 4 χρόνια σε διαφορά συνεργεία και αντιπροσωπείες, ενώ παράλληλα είχα κάνει το γκαράζ του σπιτιού μου συνεργείο. Το 2007 άνοιξα το δικό μου συνεργείο, το οποίο ονόμασα Hypersport. Ήταν ένα σχετικά μικρό μαγαζί στα στενά της Αργυρούπολης. Εκεί έμεινα μέχρι το 2012, οπότε και μετακόμισα στη Γλυφάδα σε ένα μεγαλύτερο μαγαζί, με περισσότερο χώρο για αναβατόρια, για χώρο αναμονής, με άνετο Parking και με ό,τι χρειάζεται ένα σύγχρονο συνεργείο, που αγαπάει αυτό που κάνει και σέβεται τον πελάτη του!

P: Με ποια αυτοκίνητα ασχολείστε σε επίπεδο βελτίωσης αλλά και συντήρησης?

Σ.Ζ: Αναλαμβάνουμε όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων για εργασίες επισκευής, διάγνωσης και συντήρησης. Όσον αφορά τη βελτίωση, ασχολούμαστε αποκλειστικά με τα αυτοκίνητα του group Volkswagen (VW, Audi, Seat, Skoda). Έχουμε μεγάλη εμπειρία στο group, επιλέγουμε με μεγάλη προσοχή τα προϊόντα βελτίωσης, που τοποθετούμε και δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό όσον αφορά τη σωστή τοποθέτησή τους.

P: Τι μπορεί να βρει κανείς στην Hypersport? Τι υπηρεσίες παρέχετε στους πελάτες σας?

197 hypersport 2Σ.Ζ: Αυτό που συναντά, όποιος βρεθεί στο συνεργείο της Hypersport, είναι σίγουρα ένα πολύ φιλικό και καλό κλίμα εργασίας, ανθρώπους, που δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια, ευγενικούς και επαγγελματίες. Ασχολούμαστε κυρίως με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου αλλά και με τα ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά. Κάνουμε service, επισκευές και αναβαθμίσεις σε κινητήρες, σασμάν, μετάδοση, φρένα, αναρτήσεις, τουρμπίνες και εγκεφάλους. Έχουμε μηχάνημα ογκομέτρησης και καθαρισμού μπεκ, διαγνωστικά μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, που είναι πάντα ενημερωμένα με τις τελευταίες αναβαθμίσεις, μηχάνημα πλήρωσης και ελέγχου φρέον, ενώ ανανεώνουμε και αναβαθμίζουμε συνεχώς τα εργαλεία μας, για να ακολουθούμε τις καινούριες τεχνολογίες και τα καινούρια μοντέλα αυτοκινήτων.

P: Ποια είναι τα πρόσφατα projects και ποια τα τελευταία προϊόντα της εταιρείας?

Σ.Ζ: Θα αναφέρω τρία τελευταία αξιόλογα projects. Το πρώτο είναι ένα VW Scirocco R, το οποίο κάναμε τετρακίνητο, ενισχύσαμε το μοτέρ του με σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες, βελτιώσαμε την κεφαλή με εκκεντροφόρους, βαλβίδες και ελατήρια, βάλαμε συμπλέκτη αντοχής και τέλος του τοποθετήσαμε όλα τα περιφερειακά για να δεχτεί μια Garrett GTX3076R, με αποτέλεσμα τα 680Ps -και λόγω της τετρακίνησης- να τα βγάζει όλα στον δρόμο! Το δεύτερο είναι ένα Polo TSi DSG, στο οποίο τοποθετήσαμε εξάτμιση, intercooler, kit εισαγωγής αέρα, σκάστρα, σκληρότερη wastegate, αναβαθμίσαμε το turbo του τοποθετώντας μεγαλύτερες φτερωτές (υβρίδιο), με ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα κοντά στα 300Ps! Τρίτο είναι το προσωπικό μου αυτοκίνητο που παρουσιάσατε πριν μερικά τεύχη, ένα Golf VI R 4x4 DSG, στο οποίο ενισχύσαμε το μοτέρ με σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες, μεγαλύτερους εκκεντροφόρους μεγαλύτερα μπεκ και ένα έξτρα μπεκ και τα απαραίτητα για να δεχτεί μια GTX3071R. Το αποτέλεσμα ήταν 550Ps σε ένα αυτοκίνητο καθημερινό, που δύσκολα βρίσκει αντίπαλο στο δρόμο!

P: Πως βλέπεις αυτήν τη στιγμή την ελληνική αγορά? Πόσο πιστεύεις ότι έχει επηρεαστεί η αγορά της βελτίωσης από την οικονομική κρίση?

197 hypersport 3Σ.Ζ: Η ελληνική αγορά αυτήν τη στιγμή στο χώρο του αυτοκινήτου είναι σε κακή κατάσταση. Αυτό μπορεί να το καταλάβει κανείς από τα παρά πολλά επικίνδυνα κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα, που κυκλοφορούν στους δρόμους, γεγονός το οποίο  βλέπουμε και εμείς κάθε μέρα σε μια μεγάλη μερίδα πελατών, που πρέπει πρώτα να μείνουν στο δρόμο και μετά να φέρουν το αμάξι στο συνεργείο. Η οικονομική κρίση έχει πλήξει το χώρο της βελτίωσης του αυτοκινήτου σε μεγάλο βαθμό, αφού -όπως όλοι ξέρουμε- αυτό το hobby είναι ακριβό, όποτε, όταν δεν υπάρχουν λεφτά, μοιραία έχει μεγάλη πτώση!

P: Κλείνοντας, πείτε μας ποια είναι τα άμεσα σχέδια της Hypersport για το μέλλον?

Σ.Ζ: Δύσκολη ερώτηση με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τον τελευταίο χρόνο. Συνεχής βελτίωση γνώσεων, μηχανημάτων, εργαλείων με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη! Έχω πολλά πράγματα στο μυαλό μου για το μέλλον, δεν μένω ποτέ στάσιμος, αλλά δεν μου αρέσει να αναγγέλλω κάτι, που δεν γνωρίζω ποτέ θα είμαι σε θέση να το πραγματοποιήσω!

Info:

Νέα Λεωφόρος Βουλιαγμένης 177 & Γαληνού

Γλυφάδα, 166 74, Αττική

Τηλ: 210 96 01 888

Email: hypersport@hotmail.com

 

Αρθρογράφος

 

YouTuber καταστρέφει το νέο ηλεκτρικό Hummer μετά από 15 χλμ

YouTuber καταστρέφει το νέο ηλεκτρικό Hummer μετά από 15 χλμ

Ο YouTuber Mondi έμαθε με τον δύσκολο τρόπο πως το νέο ηλεκτρικό Hummer έχει όρια.