Είτε με το ποδάρι μας σκέτο είτε με την υποβοήθηση του σέρβο, που είδαμε τον προηγούμενο μήνα, σε κάποια φάση η μηχανική δύναμη πρέπει να μεταφερθεί σ...
Τεχνικά
Στο προηγούμενο τεύχος, αρχίσαμε πάλι -ύστερα από αρκετά χρόνια- την κουβέντα για τους εκκεντροφόρους. Σήμερα, που μπήκε και ο δεύτερος μήνας του ’19,...
Όχι κανέναν Παρτιζάνο, ούτε τον Μποντιρόγκα, αλλά αυτόν τον τύπο που έχει κατσικωθεί ανάμεσα στο πεντάλ του φρένου και στην αντλία του...Για κάποιους,...
Έκκεντρα, μοίρες, βαλβίδες, γρανάζια, προπορεία, αργοπορία... Διαλέχτε, όλα εδώ πληρώνονται!
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η BMW M Motorsport λανσάρει την εικονική έκδοση του νέου αυτοκινήτου LMDh.
Θυμάστε παλιά, στα παιδικά μας χρόνια, που, όταν τα φρένα χαλάγανε, φρενάραμε το ποδήλατο με το πόδι, βάζοντας το παπούτσι κόντρα στο πιρούνι να τρίβε...
Αυτό το μήνα θα πάμε σε κάτι πιο light, για να διαβάσετε χαλαρά, να εμπεδώσετε και εν τέλει να σταματήσετε να πιστεύετε τους μύθους που έχουν πλαστεί ...
Το πιο σημαντικό κομμάτι της πέδησης δεν ανήκει στο σύστημα των φρένων αυτό καθαυτό, αλλά στα …λάστιχα! Όλοι ξέρουμε εμπειρικά ότι η πρόσφυση μεταξύ δ...
Αφού είδαμε τα βασικά για τις κατανομές βάρους, πάμε αυτό το μήνα να δούμε στην πράξη πώς θα φτιάξουμε το τέλεια ισορροπημένο σύστημα πέδησης.
Πριν δούμε πώς δουλεύει το κάθε διαφορετικό σύστημα φρένων από το πόδι μας μέχρι την επιφάνεια του δρόμου εξάρτημα προς εξάρτημα, πρέπει πρώτα να κατα...
Τα φρένα του αυτοκινήτου δεν μας χρησιμεύουν μονάχα στην επιβράδυνση ή την ακινητοποίησή του. Χρησιμεύουν και στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, προσφέρ...
Μία Ferrari 488 Pista κάνει το 0-300 σε 19,2 δευτερόλεπτα. Το ίδιο αυτοκίνητο κάνει το 300-0 σε 7,5 δευτερόλεπτα: ποιο από τα δύο είναι πιο εντυπωσιακ...
Άντε να μιλήσουμε και για κάτι με το οποίο ΟΛΟΙ έχουν ασχοληθεί, ασχέτως γνώσεων …τις ζάντες! Εδώ δεν έχουμε κανόνες, επιστήμονες και διαγράμματα, αλλ...
Όλοι οι κατασκευαστές, εδώ και 20 χρόνια, έχουν ένα κοινό στόχο. Τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Το ποιος όμως και το πώ...
Μεταβλητός χρονισμός, μεταβλητό βύθισμα, μεταβλητή γεωμετρία τούρμπο, μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής κτλ. κτλ., όλα αυτά τα «μεταβλητά» ενός μοτέρ μπορ...
Θέλετε Τούρμπο? Για να δούμε τότε πώς μπορούμε να βάλουμε σαλίγκαρο σε μοτέρ που δεν είχε από τη μαμά του!
Με συνολική επένδυση ύψους 893.000.000 ευρώ σε R&D και νέες υποδομές παραγωγής, οι σειρές κινητήρων PureTech και Blue HDi των Citroen και DS Automobil...