Τεχνικά

Know How: Κινητήρες Mazda Skyactiv-X

Know How: Κινητήρες Mazda Skyactiv-X

Πολλοί βιάζονται να θάψουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης… Πολλοί λένε ότι έφαγε τα ψωμιά του… Πολλοί νομίζουν ότι, αφού οδεύει προς το τέλος του, όπο...

Know How: Turbo Part XXVI

Know How: Turbo Part XXVI

Κλείνουμε σήμερα (προς ανακούφιση του Κλιβανόπουλου..!) την επική πολυετή σειρά μας για τα τούρμπο, βλέποντας τις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικές τελ...

Η ΤΕΟΡΕΝ MOTORS προσφέρει βοήθεια στο Δήμο Περιστερίου

Η ΤΕΟΡΕΝ MOTORS προσφέρει βοήθεια στο Δήμο Περιστερίου

H ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε. στηρίζει το πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι» του Δήμου Περιστερίου.

Know How: Turbo Part XXV

Know How: Turbo Part XXV

Αφού μάθαμε τα πάντα για το πώς και γιατί λειτουργεί ένα ή περισσότερα τούρμπο, καθώς και για την όλη διάταξη και για τα παρελκόμενά του, ένα πράγμα μ...

Know How: Turbo Part XXIV

Know How: Turbo Part XXIV

Με τα παράλληλης διάταξης τούρμπο τον προηγούμενο μήνα δεν μπλέξαμε αρκούντως τα μπούτια μας: ακόμα και σε σειριακή λειτουργία, τα δύο παράλληλα τούρμ...

Know How: Turbo Part XXΙII

Know How: Turbo Part XXΙII

Ένα τούρμπο είναι καλό, περισσότερα από ένα στο ίδιο μοτέρ, όμως, ακόμα καλύτερα..! Μέχρι τώρα υπερ-αναλύσαμε κάθε πιθανή μεγάλη ή μικρή πτυχή ενός το...

Know How: Turbo Part XXΙI

Know How: Turbo Part XXΙI

Χρησιμοποιήσαμε πολλές φορές τις φράσεις «anti-lag, μείωση turbo-lag, γρηγορότερο spoolάρισμα κτλ.» κατά τη διάρκεια της σειράς έως τώρα, αλλά κυρίως ...

Know How: Turbo Part XXXΙ

Know How: Turbo Part XXXΙ

Είδαμε τον προηγούμενο μήνα τι είδους δουλειά είναι αυτή που βάζουμε τη σκάστρα να κάνει και είδαμε και πώς μέσω της βασικής αρχής λειτουργίας της προ...

Know How: Turbo Part XX

Know How: Turbo Part XX

Της χαμηλής της πίεσης της φταίει η σκάστρα... ...φώναζε μια φορά κι έναν καιρό στο γραφείο ο Φονσό και όχι άδικα: αυτό το φαινομενικά απλό -σε λειτο...