Honda CR-V Κ20 Turbo 370Ps
Εδώ έχουμε ένα SUV και μάλιστα με άλλο κινητήρα και με turbo. Και engine swap και τούρμπισμα! Αυτά τα πράγματα μόνο σε Honda τα συναντάς, ακόμα κι αν είναι CR-V!
Εδώ έχουμε ένα SUV και μάλιστα με άλλο κινητήρα και με turbo. Και engine swap και τούρμπισμα! Αυτά τα πράγματα μόνο σε Honda τα συναντάς, ακόμα κι αν είναι CR-V!
Μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό, αναφέρομαι στο γνωστό πράσινο τριφύλλι, σήμα κατατεθέν των γρήγορων Alfa Romeo, το οποίο περήφανα κοσμεί την MiTo Multiair της δοκιμής!
Για τον Ανέστη, η βελτίωση του ΤΤ του έγινε προσωπική υπόθεση. Με τις καταστάσεις που αντιμετώπισε, είδε το ρητό «πρέπει να πάθεις για να μάθεις» να εφαρμόζεται!
Ποιος θέλει ένα εξαιρετικό οδηγικά, διθέσιο, cabrio, πισωκίνητο, όμορφο, αξιόπιστο και οικονομικό αυτοκίνητο; Και ποιος δεν θέλει!;
Εντάξει, αυτό δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στα χρονικά. Αυτό το Corsa OPC, που βλέπετε εδώ, ήρθε για δοκιμή με 315km στο οδόμετρο. Βελτιωμένο. Έτοιμο. Με τα νάιλον ακόμα παντού!
Καλά και χρυσά τα turbo, αλλά το σκυλιασμένο ήχο που κάνει ένας ατμοσφαιρικός VTEC, που στροφάρει στις 9.000+rpm, δεν τον έχει κανένας!
Η βελτίωση δεν έχει όρια. Ακόμα κι αν έχεις έναν μικρό και ταπεινό τρικύλινδρο, χιλιάρη κινητήρα, μπορείς να τον βελτιώσεις! Αρκεί βέβαια να μην έχεις προσδοκίες ότι θα περνάς δυνατότερα αυτοκίνητα. Ή μήπως ναι?
Τα χάπια μου! Σε περνάνε από πάνω, αλλά πάντα έχουν στοκ μοτέρ, φτερωτές από Evo, turbo από Evo. Δεν βγάζεις άκρη με τα CZT, αλλά ας ξεκινήσουμε απο τα βασικά, πόσο κοστίζει ένα ΦΠΕ και πώς πάει στο δρόμο?
Τρία από τα πρωτοπαλίκαρα της Subaru Sport Center κατέβηκαν Κερατέα να δοκιμάσουν το καλοκαιρινό τους setup κι εμείς φυσικά ακολουθήσαμε. Τι κι αν έχει 35 βαθμούς υπό σκιά? Το team με τα τρία φοβερά Impreza έχει φροντίσει τα πάντα και δεν μασάει!