Advertisement

 

Παρουσίαση εταιρείας: OvalBlue

Παρουσίαση εταιρείας: OvalBlue

PowerAutomotiveMagazine: Ποια η πορεία της εταιρείας από το έτος ίδρυσής της μέχρι σήμερα?

OvalBlue: Έχοντας μακρόχρονη πορεία και εμπειρία στο χώρο του service και στη διάγνωση αυτοκινήτων σε επίσημη αντιπροσωπεία της Ford, τον Ιούνιο του 2017 πήραμε την απόφαση να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο συνεργείο Ford, το οποίο έχει ως κύρια ενασχόληση τη συντήρηση και επισκευή των μοντέλων της Ford. Στην OvalBlue specialists διαθέτουμε διαγνωστικό της Ford, το οποίο δίνει τη δυνατότητα πλήρους διάγνωσης βλαβών, καθώς και τον απαραίτητο εξοπλισμό για να επισκευάσουμε οποιαδήποτε βλάβη σε ένα αυτοκίνητο.

Ρ.Α.Μ.: Τι παροχές μπορεί να προσφέρει η OvalBlue στον πελάτη?

Ο.Β.: Χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά και λιπαντικά σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή προσφέρουμε την καταλληλότερη και συγχρόνως την οικονομικότερη λύση σε κάθε σύμπτωμα που μπορεί να παρουσιάσει το αυτοκίνητο.

Εκτός όμως από τη συντήρηση, προσφέρουμε και βελτίωση στην ECU των περισσοτέρων μοντέλων της Ford, με οφέλη την αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή, αλλά και τη βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι. Παράλληλα, προετοιμάζουμε αυτοκίνητα για να μπορούν να περάσουν επιτυχώς από έλεγχο ΚΤΕΟ.

Ρ.Α.Μ.: Ποια είναι η φιλοσοφία της OvalBlue όσον αφορά τη βελτίωση ενός αυτοκινήτου?

Ο.Β.: Η φιλοσοφία της εταιρείας μας είναι να παρέχει αξιόπιστες και ολοκληρωμένες προτάσεις, οι οποίες να καλύπτουν τις προσδοκίες του εκάστοτε πελάτη. Η χρήση και τοποθέτηση aftermarket προϊόντων υψηλής ποιότητας παρέχουν εξαιρετικά αποτελέσματα στην αύξηση της ισχύος και της ροπής του κινητήρα, με κύριο πάντα άξονα την αξιοπιστία του και την πολιτισμένη λειτουργία κατά την καθημερινή χρήση.

Ρ.Α.Μ.: Ασχολείστε με βελτιώσεις σε κινητήρες diesel και αν ναι,  τι διαφορές αντιμετωπίζετε σε σχέση με τη βελτίωση ενός βενζινοκινητήρα?

Ο.Β.: Παρέχουμε προγραμματισμό βελτίωσης Stage 1 για μείωση κατανάλωσης ή αύξησης απόδοσης ή και για συνδυασμό των δύο. Η κύρια διαφορά έχει να κάνει με το πελατολόγιο, το οποίο προσδοκά είτε μείωση της κατανάλωσης είτε αύξηση της ροπής είτε και συνδυασμό των δύο παραπάνω.

Ρ.Α.Μ.: Η κατανάλωση είναι ένα σημαντικό κομμάτι πλέον. Αναλαμβάνετε βελτιώσεις που αποσκοπούν στη μείωση της κατανάλωσης εκτός από την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα?

Ο.Β.: Παρέχουμε  στους πελάτες μας τη δυνατότητα να διαλέξουν το βελτιωτικό πρόγραμμα αυτοκινήτου που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες τους, σε τιμές που ανταποκρίνονται στα ελληνικά δεδομένα. Έτσι, αυξάνεται η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου από 15-45% και συγχρόνως μειώνεται η κατανάλωση εντός πόλεως σε ποσοστό έως 35% αναλόγως του κινητήρα.

Ρ.Α.Μ.: Ποια είναι η άποψή σας για τις extreme βελτιώσεις; Είσαστε υπέρ, ή κατά και γιατί?

Ο.Β.: Οι extreme βελτιώσεις είναι κάτι το οποίο δεν μας αντιπροσωπεύει σαν εταιρεία, διότι αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάνεται ο καθημερινός του χαρακτήρας και επομένως η χρηστικότητά του.

Ρ.Α.Μ.: Τι απαιτήσεις έχετε εσείς από τον εκάστοτε πελάτη, προκειμένου να ξεκινήσετε τη βελτίωση ενός αυτοκινήτου? Υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια?

Ο.Β.: Η μόνη «απαίτηση», που έχουμε από τον εκάστοτε πελάτη, εφόσον συμφωνήσουμε στη βελτίωση που καλύπτει τις ανάγκες του, είναι το ικανό χρονικό περιθώριο, το οποίο μας επιτρέπει να ελέγξουμε όλες τις παραμέτρους, έτσι ώστε να έχουμε ένα αξιόπιστο και σωστό αποτέλεσμα που να τον ικανοποιεί πλήρως.

Ρ.Α.Μ.: Η τεχνολογική εξέλιξη των αυτοκινήτων εν έτει 2018 επηρεάζει θετικά ή αρνητικά τη βελτίωσή τους? Πώς βλέπετε το μέλλον της βελτίωσης στη χώρα μας?

Ο.Β.: Οι εργοστασιακά ρυθμισμένοι εγκέφαλοι δεν αφήνουν τον κινητήρα να αποδώσει το μέγιστο δυνατό εντός πάντα ορίων ασφαλείας. Αυτό συμβαίνει τόσο λόγω των πολύ αυστηρών προδιαγραφών ρύπων όσο και για λόγους marketing, προκειμένου οι πελάτες να αγοράζουν την ακριβότερη -και συνήθως ισχυρότερη- έκδοση. Οπότε, πάντα θα υπάρχουν περιθώρια για να ασχοληθεί κάποιος με τη βελτίωση του κινητήρα του, ανεξάρτητα από το καύσιμο που χρησιμοποιεί.

INFO

OvalBlue

3ο χλμ. Π.Ε.Ο. Λαρίσης-Αθηνών

Λάρισα

Τηλ.: 2410 61 00 55

 

Αρθρογράφος