Advertisement

 

Παρουσίαση: Continental

Παρουσίαση: Continental

Πάντα στην κορυφή

Η Continental είναι ένα από τα μεγαλύτερα και τα παλαιότερα ονόματα στο χώρο της αυτοκίνησης και μάλιστα έχει καταφέρει να είναι όλα αυτά τα χρόνια πάντα στο προσκήνιο και στην κορυφή των εξελίξεων, με πάρα πολλές ευρεσιτεχνίες και τεχνολογικές λύσεις, όχι μόνο στον τομέα των ελαστικών, αλλά και σε πολλούς ακόμα που σχετίζονται με την οδική ασφάλεια και την προστασία της ανθρώπινης ζωής, καθώς και του περιβάλλοντος. Τεχνολογίες, όπως 48V υβριδικά συστήματα που περιλαμβάνουν και ηλεκτρικά Turbo, συστήματα infotainment και τηλεματικής, τρισδιάστατες οθόνες αφής, head up displays, προγράμματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για τους εγκεφάλους του ESP, των αερόσακων, αλλά και ημιαυτόνομης οδήγησης. Η λίστα δεν σταματάει εδώ, καθώς η Continental, παρακολουθώντας την αυτοκίνηση από την γέννησή της μέχρι σήμερα, μπορεί εύκολα να προβλέψει και το αύριο, το οποίο φυσικά είναι ηλεκτρικό. Γι’ αυτόν το λόγο έχει στρέψει την προσοχή της σε δύο πολύ ενδιαφέρουσες τεχνολογίες φόρτισης μπαταριών, με την πρώτη να λέγεται Allchargeκαι να δίνει τη λύση στα διαφορετικά συστήματα φόρτισης των κατασκευαστών μέσω ταχυφορτιστών, που είναι συμβατοί με όλα τα μοντέλα, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, ενώ η δεύτερη και εξίσου σημαντική είναι η ασύρματη φόρτιση των μπαταριών του οχήματος, η οποία μπορείτε να φανταστείτε πόσο χρήσιμη θα αποδειχτεί. Για όλα αυτά τα συστήματα και τις τεχνολογικές καινοτομίες, μας μίλησε αναλυτικότερα ο Marketing Communication & Business Analysis Manager της Continental Ελλάδος, Γιώργος Κουταλιέρης. 

Τι είναι αυτό που κάνει τα ελαστικά της Continental να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό?

Από την ίδρυσή της, το 1871, η Continental εργάζεται έχοντας έναν κεντρικό στόχο: να φέρει την ασφάλεια στους δρόμους, χωρίς να κάνει παραχωρήσεις στην άνεση ή στην απόλαυση του οδηγού. Από την πρώτη της παγκόσμια εφεύρεση, το 1904, δηλαδή το πρώτο ελαστικό με χάραξη στο πέλμα, μέχρι το φουτουριστικό ελαστικό «eContact», για ηλεκτρικά οχήματα, η Continental αναπτύσσει συνεχώς νέες τεχνολογίες, έχοντας απόλυτη εξειδίκευση στον κλάδο της κατασκευής ελαστικών. Η ασφάλεια βρίσκεται στον πυρήνα της ταυτότητάς μας. Κάθε μέρα πάνω από 200.000 εργαζόμενοι υψηλής εξειδίκευσης, σε 53 χώρες, παράγουν καινοτόμες  λύσεις και προϊόντα, λειτουργώντας με υποδειγματικό τρόπο και σεβασμό προς τον οδηγό-καταναλωτή. Όταν το φρενάρισμα μετρά, η  Continental είναι πάντα η εγγύηση.

Η Continental κατανοεί τους δρόμους και το πώς να φρενάρει κανείς σε αυτούς καλύτερα από οποιονδήποτε. Κάθε μέρα, βάζουμε όλο το πάθος και την εμπειρία μας στην ανάπτυξη των καινοτομιών μας. Κατασκευασμένα μόνο από υλικά πολύ υψηλής ποιότητας, θέτουμε υψηλά τον πήχη για όλα τα νέα ελαστικά μας. Πώς? Εφαρμόζοντας την εμπειρία μας σε κάθε νέο μοντέλο: τα ελαστικά υψηλής απόδοσης μας δίνουν βαθιά γνώση για το πώς μπορούμε να αναπτύξουμε μία πιο ασφαλή εμπειρία οδήγησης σε καθημερινή βάση. Πριν οποιαδήποτε καινοτομία χειμερινού ή θερινού ελαστικού μπει σε παραγωγή, δοκιμάζεται εντατικά στις εγκαταστάσεις μας στις ΗΠΑ, στη Νέα Ζηλανδία, στη Σουηδία, στην Ισπανία και, φυσικά, στη δική μας πίστα, κοντά στο Ανόβερο, το Contidrom. Η πίστα αυτή αποτελεί και ανεξάρτητο κομμάτι αναφοράς για εμπειρογνώμονες από πολλές χώρες.
140.000 ελαστικά δοκιμάζονται κάθε χρόνο, σε συνολικά 200 εκατομμύρια χιλιόμετρα και περισσότερα από 67.000 tests καθιστούν τα ελαστικά μας πρότυπο κατασκευής . Με αυτό τον τρόπο, η Continental διασφαλίζει ότι θα προσφέρει μόνο τις πιο ασφαλείς, πιο άνετες και πλέον αξιόπιστες λύσεις αυτοκίνησης. Ένα σαφές σημάδι της εξαιρετικής ποιότητας των ελαστικών μας είναι ότι αποτελούμε τον κορυφαίο προμηθευτή ελαστικών πρώτης τοποθέτησης για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Σχεδόν ένα στα τρία νέα αυτοκίνητα που παράγονται στην Ευρώπη φεύγουν από το εργοστάσιο με ελαστικά Continental.

Μιλήστε μας για τις τελευταίες καινοτομίες της εταιρείας στη σχεδίαση και στην κατασκευή ελαστικών. Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι πιο σημαντικές τεχνολογίες των ελαστικών σας, που εξασφαλίζουν την υψηλή απόδοσή τους στους απαιτητικούς ελληνικούς δρόμους?

Ένα από τα ελαστικά που ενσωματώνει κορυφαίες καινοτομίες στη σχεδίαση και στην κατασκευή του, το οποίο αποτέλεσε τη βάση για την εξέλιξη και άλλων ελαστικών μας, είναι το SportContact 6.  Η γόμα του έχει αναπτυχθεί με μία νέα χημική σύνθεση της Continental, που ονομάζεται «Black Chili». Η τεχνολογία αυτή προσφέρει την απαραίτητη ελαστικότητα, ώστε το ελαστικό να αγκαλιάζει τις ατέλειες της ασφάλτου, ενώ οι δυνάμεις που αναπτύσσονται μεταξύ των μορίων της και αυτών του δρόμου λειτουργούν σαν μικρές «βεντούζες» σε νανοσκοπικό επίπεδο, προσφέροντας τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση προς όλες τις κατευθύνσεις, σε στεγνό και βρεγμένο. Ο σκελετός του ελαστικού είναι κατασκευασμένος από Aralon 350, ένα υλικό που δημιουργήθηκε ειδικά για το SportContact 6. Τα συστατικά του, κέβλαρ και νάιλον, είναι στενά πλεγμένα μεταξύ τους, σε μία σύνθετη δομή που δρα ως επιπρόσθετη ατσάλινη ζώνη και προσφέρει ελεγχόμενη και ασφαλή συμπεριφορά του περιγράμματος του ελαστικού, ακόμη και σε ταχύτητες ως τα 350km/h.

Όταν στη συνέχεια δημιουργήσαμε το νέο PremiumContact 6, οι μηχανικοί εξέλιξης της Continental υιοθέτησαν ακριβώς τα ίδια μείγματα γόμας και τις νέες, καινοτόμες, χαράξεις στο πέλμα, που κατασκευάστηκαν για το SportContact 6. Το αποτέλεσμα είναι το PremiumContact 6, ένα προϊόν για τον καθημερινό οδηγό, που παρέχει βελτιώσεις σε ποσοστό έως και 15% στην ακρίβεια χειρισμού, στην αντίσταση κύλισης και στο χιλιομετρικό ωφέλιμο ζωής σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ContiPremiumContact 5. Πέρα από αυτά τα 2 κορυφαία μοντέλα, αξίζει να αναφέρουμε κάποιες σημαντικές  τεχνολογικές καινοτομίες στα ελαστικά μας, οι οποίες τα καθιστούν κυριολεκτικά «έξυπνα», καθώς ενισχύουν, με πρωτοποριακό τρόπο, την ασφάλεια του οχήματος. Για παράδειγμα, η τεχνολογία «SSR Runflat» επιτρέπει στο όχημα να κινείται με κλαταρισμένο ελαστικό, ακόμη και με ταχύτητες έως 80km/h. Το σύστημα «ContiSeal» ελαχιστοποιεί τις ζημιές στο πέλμα του ελαστικού, αφού τρυπήματα, έως 5 χιλιοστά, σφραγίζονται αμέσως με μία κολλώδη ουσία που δεν επιτρέπει το κλατάρισμα. Ακόμη, τα συστήματα «Tire Pressure Monitoring  & Electronic-Tire Information», για αυτοκίνητα και φορτηγά, ελέγχουν μόνιμα την πίεση των ελαστικών και ενημερώνουν αξιόπιστα τον οδηγό σε περίπτωση απώλειας πίεσης, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο κλαταρίσματος, άρα και τα επικίνδυνα ατυχήματα. Επιπλέον, το σύστημα «ContiSense» διαθέτει αισθητήρες στο ελαστικό που μετρούν το βάθος του πέλματος και τη θερμοκρασία, ενώ, παράλληλα, προειδοποιούν τον οδηγό για ζημιές στο ελαστικό. Η  μετάδοση των δεδομένων γίνεται μέσω –ηλεκτρικά- αγώγιμης γόμας. Τέλος, το σύστημα «ContiAdapt» ρυθμίζει την πίεση του ελαστικού και το πλάτος της ζάντας, με στόχο την ιδανική προσαρμογή της επιφάνειας επαφής του ελαστικού με το δρόμο, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες (οι τεχνολογίες ContiSense & ContiAdapt είναι επί του παρόντος σε πειραματικό στάδιο και δεν έχουν βγει στην παραγωγή).  Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε τη δημιουργία εναλλακτικού φυσικού καουτσούκ από τις ρίζες του φυτού πικραλίδα, του TaraxaGum. Οι μέθοδοι καλλιέργειας της πικραλίδας στο Ινστιτούτο Fraunhofer απέδωσαν κορυφαίας ποιότητας φυσικό καουτσούκ, ακόμα πιο ποιοτικό από αυτό που παράγεται από το καουτσουκόδεντρο και απόλυτα αξιοποιήσιμο στην κατασκευή ελαστικών. Η καινοτόμος επένδυση και επιτυχία της Continental στο συγκεκριμένο project, το οποίο υποστηρίχθηκε και από το πρόγραμμα EU-PEARLS της Ε.Ε., είναι ιδιαίτερα σημαντική και θα αναβαθμίσει μακροπρόθεσμα τον κλάδο της κατασκευής ελαστικών.

Εκτός όμως από τα ελαστικά, σε ποιους άλλους τομείς της αυτοκίνησης δραστηριοποιείται η Continental?

Στα επιβατικά αυτοκίνητα, τα SUV και τα van, η Continental είναι γνωστή και καταξιωμένη για τα κορυφαίας ποιότητας, premium ελαστικά της. Επιπλέον, όμως,  η εταιρεία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και μέσω άλλων προϊόντων, τα οποία εξελίσσει και κατασκευάζει η ίδια, όπως συστημάτων πέδησης, σασί, συστημάτων ασφάλειας, λύσεων μετάδοσης της κίνησης και διαχείρισης του κινητήρα, σένσορων, υβριδικών τεχνολογιών και υλοποίησης φουτουριστικών ιδεών πληροφορικής για την εσωτερική και εξωτερική διασύνδεση των οχημάτων. Παραθέτουμε κάποιες από τις καινοτομίες που αξίζει να αναφερθούν: Η αυτοματοποιημένη οδήγηση κάνει την προσωπική μας αυτοκίνηση μια πολύ πιο άνετη εμπειρία, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη οδική ασφάλεια, στη μείωση των ατυχημάτων, στη βελτίωση της κυκλοφορίας στους δρόμους, αλλά και στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών ρύπων. Επιπλέον, προσφέρει περισσότερο ελεύθερο χρόνο και άνεση  στον οδηγό. Ενδεικτικά, το σύστημα «Traffic jam assist» βοηθά στην αποφυγή οπίσθιων, κυρίως, συγκρούσεων, σε αγχωτικές καταστάσεις μποτιλιαρίσματος. Με το πάτημα ενός κουμπιού, το σύστημα αναλαμβάνει φρενάρισμα, εκκίνηση και τήρηση απόστασης από το μπροστινό όχημα, χωρίς ο οδηγός να αγγίζει το τιμόνι. Το «Parking companion» επιτρέπει στον οδηγό να παρκάρει άνετα, παντού. Το όχημα σκανάρει πιθανούς χώρους στάθμευσης και βρίσκει τον κατάλληλο. Στη συνέχεια, κάνει μόνο του μανούβρες, επιταχύνει και φρενάρει όσο χρειάζεται και «παραδίδει» το αυτοκίνητο στην τελική του θέση, παρκαρισμένο. Το «Cruising Chauffer» οδηγεί στον αυτοκινητόδρομο, ρυθμίζοντας την ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και τον ΚΟΚ. Το όχημα παραμένει στη λωρίδα του, ενώ το eHorizon (σε Cloud) εξασφαλίζει την ομαλότητα των πολύωρων ταξιδιών. Ο οδηγός ξαναπιάνει το τιμόνι μόνο όταν θέλει να βγει από τον αυτοκινητόδρομο! Με το «Remote Garage Parking» το όχημα ανιχνεύει με surround κάμερες το δρόμο για το γκαράζ. Ο οδηγός βγαίνει έξω και το σύστημα κάνει μανούβρες προς τη θέση στάθμευσης, έχοντας αναγνωρίσει την είσοδο του σπιτιού και τους τοίχους- εμπόδια. Το αυτοκίνητο παραδίδεται σε τελική θέση στάθμευσης και σε safe mode για τους επιβάτες.

Επίσης, η Continental ανέπτυξε την ηλεκτρονική λύση πέδησης, MK C1. Το σύστημα συμβάλλει στη δυναμική και ασφαλή οδήγηση, ανακτώντας το 100% της ενέργειας πέδησης, χάρη στο σχεδιασμό «brake-by-wire», ο οποίος αναπτύσσει πίεση πέδησης σε χρόνo 150 milliseconds, προσφέροντας δηλαδή διπλάσια αποτελεσματικότητα από τα υπάρχοντα  συμβατικά συστήματα. Μία νέα εφεύρεση της Continental, το «Road Condition Detection», κατηγοριοποιεί την κατάσταση του δρόμου σε συνάρτηση με την τριβή ελαστικού / οδοστρώματος: Μία εφαρμογή αισθητήρων ανιχνεύει και «αποφασίζει» για την κατάσταση του δρόμου. Κατόπιν, εξελιγμένα συστήματα υποβοηθούμενης οδήγησης, όπως το «emergency brake assist», ρυθμίζουν την απόσταση φρεναρίσματος, ανεξάρτητα από το τι κάνει ο οδηγός, ώστε να αποφευχθούν ατυχήματα σε κακές καιρικές συνθήκες. Επιπλέον, ενσωματωμένα ενεργητικά και παθητικά συστήματα υποστηρίζουν τη δυναμική του αυτοκινήτου για μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση. Τα ηλεκτρονικά της Continental γίνονται όλο και πιο έξυπνα, υλοποιώντας το όραμα της εταιρείας, το Vision Zero, για μηδενικά ατυχήματα στο μέλλον! Ηλεκτρονικά και υδραυλικά συστήματα πέδησης, φρενάρισμα και ανάκτηση ενέργειας συγχρόνως, brake assist, προσαρμόσιμες -στο δρόμο- ηλεκτρονικές αναρτήσεις, αυτόματα συστήματα καθαρισμού του παρμπρίζ, ηλεκτρονικά παθητικής ασφάλειας και τεχνολογίες αισθητήρων σε διασύνδεση, μονάδες ηλεκτρονικού ελέγχου συστημάτων και κινητήρα, ενεργά πετάλια που επικοινωνούν με το δρόμο, συστήματα επικοινωνίας V2X που αναγνωρίζουν κρυφούς κινδύνους και πολλά προχωρημένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (lane departure protection, traffic signs recognition, surround view, κλπ) είναι μόνο κάποιες από τις δεκάδες τεχνολογίες ασφαλείας που κυριολεκτικά σώζουν ζωές.

Δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια έχει γίνει στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς τα SUV, υπάρχει αντίστοιχη άνοδος των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία ελαστικών?

Σαφώς και υπάρχει. Στην εταιρεία μας, οι πωλήσεις των ελαστικών που προορίζονται για  οχήματα SUV κινήθηκαν ανοδικά σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Η Continental βλέπει με πολύ θετικό βλέμμα αυτήν την άνοδο, καθώς στη γκάμα της υπάρχουν πολύ αξιόλογα μοντέλα premium ελαστικών, με εξαιρετικές επιδόσεις, που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες αυτής της ιδιαίτερα απαιτητικής και δυναμικής κατηγορίας οχημάτων και που απευθύνονται σε οδηγούς που θέλουν να αξιοποιούν -στο έπακρο- τις δυνατότητες των SUV τους. Ούτως ή άλλως, η αύξηση της εμπορικότητας και αυτών των ελαστικών δημιουργεί ακόμη μία ευκαιρία για το brand Continental να ενισχύσει τη φήμη του, αλλά και να αποδείξει περαιτέρω την τεχνολογική του υπεροχή στον τομέα της ασφάλειας, της άνεσης, της οδηγικής απόλαυσης, αλλά και της ποιότητας που θα χαρίσει μοναδικές εμπειρίες στους λάτρεις των SUVs.

Ποιο είναι το καλύτερο (-allaround-) ελαστικό για την κατηγορία των SUV?

Για την περίπτωση που η χρήση του SUV παραμένει κυρίως εντός του δρόμου και λιγότερο εκτός δρόμου, ας πούμε σε ποσοστά 80% εντός δρόμου και 20% εκτός δρόμου,  το δυνατό μας «χαρτί» είναι σίγουρα το ContiCrossContactLX 2. Ένα ελαστικό Continental που έχει εξαιρετικές επιδόσεις, παρέχει ασφάλεια, άνεση στο δρόμο, έχοντας στιβαρή σχεδίαση για χρήση σε ήπιες off-road συνθήκες. Το ContiCrossContact LX 2 προσφέρει, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, έως και 6% καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμα, έως και 3% καλύτερο χειρισμό, βελτιωμένη αντίσταση κύλισης και πάνω από 25% προοδευτική φθορά με βάση τα χιλιόμετρα που το ελαστικό έχει διανύσει. Διακρίνεται για το εξαιρετικό του φρενάρισμα σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα, καθώς επίσης για τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά χειρισμού, την υψηλή χιλιομετρική απόδοση και το άριστο επίπεδο άνεσης. Για την περίπτωση που η χρήση του SUV γίνεται εκτός δρόμου (σε ποσοστό 70% εντός δρόμου - 30% εκτός δρόμου), η κορυφαία μας πρόταση είναι το CrossContactATR. Το ελαστικό αυτό ολοκληρώνει τη γκάμα των SUV ελαστικών μας, καθώς, κατά το σχεδιασμό του, οι μηχανικοί της Continental επέλεξαν ένα συνδυασμό ιδιοτήτων που παρέχουν ασφαλή οδήγηση εντός, αλλά και εκτός δρόμου. Η προηγμένη σύνθεση με πυρίτιο (silica compound) στη γόμα του ελαστικού, για παράδειγμα, προσφέρει πολύ καλή πρόσφυση στα μπλοκ του πέλματος, εξασφαλίζοντας την ταχύτερη διασπορά του νερού σε βρεγμένους δρόμους. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και σε υγρές και ολισθηρές επιφάνειες, το CrossContact ATR προσφέρει πολύ καλή πρόσφυση και ασφαλή πέδηση.  Ακόμη, ένα «φράγμα» θορύβου - με τη μορφή μικρών ράβδων ανάμεσα στα μπλοκ, στον ώμο του ελαστικού μειώνει το θόρυβο που προκαλείται από τα πλαϊνά του, προσφέροντας πιο ήσυχες διαδρομές.  Για την καλύτερη πρόσφυση του ελαστικού εκτός δρόμου, η Continental έχει εξοπλίσει το CrossContact ATR με ειδικά «δόντια πρόσφυσης» μεταξύ των αυλακώσεων, καθώς και με ένα ανοιχτό σχέδιο πέλματος με μεγάλο αριθμό γωνιών,  που προσφέρει πρόσθετη και αξιόπιστη πρόσφυση σε χαλαρές επιφάνειες, όπως το χαλίκι και η άμμος.

Ποιο είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο -allaround- μοντέλο που να συνδυάζει οικονομία καυσίμου, επιδόσεις σε στεγνό και βρεγμένο και μεγάλη αντοχή στα χιλιόμετρα?

Το PremiumContact 6! Όπως και οι προκάτοχοί του, ContiSportContact 5 & ContiPremiumContact 5, έτσι και αυτό το νέο ελαστικό προσφέρει κορυφαία απόδοση στο φρενάρισμα, ειδικά στο βρεγμένο. Οι ειδικοί στα μείγματα γόμας, στο Ανόβερο, δημιούργησαν λύσεις που επέτρεψαν πρόοδο και σε άλλες παραμέτρους του ελαστικού, χωρίς, όμως, παραχωρήσεις στα αποθέματα ασφάλειας. Οι καινοτομίες περιλαμβάνουν τη νέα συνθετική γόμα «amorphous silica» για μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος στο βρεγμένο, σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Στην Ετικέτα Ελαστικών EU, το νέο PremiumContact 6 πέτυχε top «A» βαθμολογία για την πρόσφυσή του στο βρεγμένο. Αντίστοιχες πρωτοποριακές βελτιώσεις επιτεύχθηκαν στα χιλιόμετρα του ωφέλιμου χρόνου ζωής, στην αντίσταση κύλισης και στην άνεση. Η λύση ήρθε από το συνδυασμό ενός νέου, «ευλύγιστου» σχεδίου πέλματος, κατασκευασμένου από μία νέα γόμα πολυμερούς, ανθεκτικού στην τριβή. Ως αποτέλεσμα, το PremiumContact 6 παρουσιάζει 15% βελτίωση στον ωφέλιμο χρόνο ζωής του σε σύγκριση με τον προκάτοχό του και, την ίδια στιγμή, εσωτερικό και εξωτερικό θόρυβο ελαστικού/δρόμου μειωμένο κατά 10%. Ένας ακόμη στόχος ήταν οι επιδόσεις στον τομέα του χειρισμού σε σπορ οδήγηση, σε όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων. Έτσι, υιοθετήθηκε το σχέδιο ώμου, από το high-tech ελαστικό SportContact 6, συνδυασμένο με ασύμμετρη γεωμετρία νευρώσεων του πέλματος. Αυτό το προχωρημένο σχέδιο «macro-block» διαμορφώνει αλληλο-υποστηριζόμενα blocks ώμων για επιπλέον πρόσφυση και ικανότητα για αποτελεσματική μεταφορά ακόμη πιο μεγάλων πλευρικών δυνάμεων στο δρόμο, όπως αυτές που δημιουργούνται όταν το ελαστικό τοποθετείται με ταχύτητα σε στροφές. Αυτό δίνει στο PremiumContact 6 ιδιότητες χειρισμού που είναι κατά 3% καλύτερες από αυτές του ContiSportContact 5. Το PremiumContact 6 υπερέχει -από τους προκατόχους του- ξεκάθαρα όχι μόνο στους πιο πάνω τομείς, αλλά και σε θέματα ανάπτυξης της αειφόρου αυτοκίνησης, καθώς, με το υψηλό προφίλ ασφάλειας και τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά που διαθέτει, ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες των οδηγών και των κατασκευαστών αυτοκινήτου, σε ατομικό, βιομηχανικό και κοινωνικό επίπεδο. 

Ποιο είναι το όραμα της Continental για την αυτοκίνηση τα επόμενα χρόνια?

Ζούμε σε έναν συναρπαστικό κόσμο αυτοκίνησης. Τα κάθε λογής οχήματα μεταφέρουν επιβάτες και αγαθά σε κάθε γωνιά της γης, μας πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ, στο γραφείο, στις διακοπές μας! Μας κάνουν πιο γρήγορους, πιο αποτελεσματικούς, πιο ανεξάρτητους. Δεν είναι περίεργο που η μέση απόσταση που καλύπτουμε κάθε χρόνο ανά άτομο, ως οδηγοί, αυξήθηκε από 1.000 χλμ., το 1950, σε 12.000 χλμ. σήμερα. Η αυτοκίνηση, χωρίς περιορισμούς, συμβάλλει στην ανάπτυξη των σύγχρονων κοινωνιών και στην επίτευξη καλύτερων συνθηκών διαβίωσης Όμως, η εξέλιξη της αυτοκίνησης παρουσιάζει και αρνητικές πλευρές. Μόνο στις ΗΠΑ, το ετήσιο οικονομικό κόστος από τις συγκρούσεις οχημάτων, στις αρχές της δεκαετίας, ανερχόταν σε πάνω από 240 δις δολάρια. Και δεν περνά ούτε μία μέρα χωρίς κάποιος να τραυματιστεί σοβαρά ή να χάσει τη ζωή του. Από το 2010, 750.000 θάνατοι από οδικά ατυχήματα σημειώθηκαν στη Γερμανία. To 43% του συνόλου των ατυχημάτων συμβαίνουν σε αστικές περιοχές και το 60% αυτών των ατυχημάτων οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος, όπως η χρήση κινητού και η μέθη. Στην περίοδο από το 1980 έως το 2010, τα ατυχήματα έχουν μειωθεί κατά 75% στη Γερμανία, αλλά μόλις κατά 20% στην Ελλάδα. Οι περισσότερες απώλειες σε ανθρώπινες ζωές αφορούν επιβάτες αυτοκινήτων, ενώ ακολουθούν ποδηλάτες, μοτοσικλετιστές και πεζοί. Η Ευρώπη είναι η Ήπειρος με τα λιγότερα, μοιραία, οδικά ατυχήματα, αλλά η Αφρική και κάποιες περιοχές της Ανατολικής Μεσογείου έχουν το υψηλότερο ποσοστό θανάτων από οδικά αίτια, γεγονός που αποτελεί ένα τεράστιο πρόβλημα και αγγίζει και την Ελλάδα. Παρόλα αυτά, είναι εντυπωσιακό ότι, σε παγκόσμιο επίπεδο, 1,2 εκατομμύρια θάνατοι από οδικά ατυχήματα θα μπορούσαν να αποφευχθούν το 2017! Η ανάγκη για εξάλειψη των οδικών ατυχημάτων είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

Επί 140 χρόνια, η Continental αποτελεί έναν από τους πρωτοπόρους οργανισμούς σε θέματα οδικής ασφάλειας. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει θέσει ένα φιλόδοξο, αλλά ρεαλιστικό στόχο: Το Vision Zero. Αυτό αποτελεί και το όραμά της για έναν κόσμο απαλλαγμένο από θανατηφόρα ατυχήματα. Η Continental συμβάλλει στην επίτευξη αυτού του στόχου, για μηδενικά ατυχήματα, μηδενικούς τραυματισμούς και μηδενικούς θανάτους, μέσω της εξέλιξης του ιδανικού φρεναρίσματος βάσει της αποτελεσματικής διαδικασίας πέδησης. Παράλληλα, το Continental Automotive Group έχει ήδη αναπτύξει σωτήριες -για την ανθρώπινη ζωή- τεχνολογίες που βρίσκονται εγκατεστημένες στα περισσότερα σύγχρονα οχήματα, όπως το ABS, το ESC και το EBA. Και αυτή είναι μόνο η αρχή, καθώς η εξέλιξη των «έξυπνων» αυτοκινήτων θα δώσει μεγαλύτερη δυναμική στην επίτευξη του Vision Zero. Οι τεχνολογίες αυτοματοποιημένης οδήγησης της Continental, όπως  ο έλεγχος των τυφλών σημείων στο δρόμο, η αναγνώριση εμποδίων και πεζών, το αυτόματο φρενάρισμα, η διατήρηση του οχήματος εντός οδοστρώματος και άλλες «ευκολίες» στην καμπίνα του αυτοκινήτου, λειτουργούν ως «φύλακες – άγγελοι» της ανθρώπινης ζωής. Σύντομα αυτά τα συστήματα θα αναλάβουν, σχεδόν ολοκληρωτικά, την οδήγηση του αυτοκινήτου, με στόχο τον περιορισμό και την αποφυγή ανθρώπινων λαθών και, φυσικά, τη σταδιακή εξάλειψη των οδικών μοιραίων ατυχημάτων. Η Continental, με τη δέσμευσή της στο Vision Zero, επανασχεδιάζει το μέλλον της καθημερινής  οδήγησης και υπόσχεται να δημιουργήσει προϋποθέσεις για τη βελτίωση των οδηγικών συνθηκών, σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες και τους φορείς που σχεδιάζουν τις υποδομές για μία ολιστικά βιώσιμη αυτοκίνηση στο μέλλον.

 

Αρθρογράφος