Know How

Brand (1) : /
Know How: Φρένα PART VII

Know How: Φρένα PART VII

Θυμάστε στο Καράτε Κιντ που ο Μιγιάγκι φώναζε στον Ντάνιελ-Σαν «balance, have balance, not only for karate but for whole life...» (ισορροπία, έχε ισορροπία, όχι μόνο στο καράτε, αλλά στη ζωή συνολικά...)..? Ε, ο Μίστερ Μιγιάγκι είχε απόλυτο δίκιο, ισχύ...
Know How: Φρένα PART VI

Know How: Φρένα PART VI

Είτε με το ποδάρι μας σκέτο είτε με την υποβοήθηση του σέρβο, που είδαμε τον προηγούμενο μήνα, σε κάποια φάση η μηχανική δύναμη πρέπει να μεταφερθεί στα υγρά των φρένων με τη μορφή υδραυλικής πίεσης: μόνο έτσι η πίεση στη συνέχεια θα φτάσει στις τέσσερ...
Know How: Φρένα PART V

Know How: Φρένα PART V

Όχι κανέναν Παρτιζάνο, ούτε τον Μποντιρόγκα, αλλά αυτόν τον τύπο που έχει κατσικωθεί ανάμεσα στο πεντάλ του φρένου και στην αντλία του...Για κάποιους, ο Γιούγκος αυτός μας στερεί από ανόθευτη αίσθηση στο μεσαίο πεντάλ και στα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα...
Know How: Φρένα Part IV

Know How: Φρένα Part IV

Θυμάστε παλιά, στα παιδικά μας χρόνια, που, όταν τα φρένα χαλάγανε, φρενάραμε το ποδήλατο με το πόδι, βάζοντας το παπούτσι κόντρα στο πιρούνι να τρίβει το λάστιχο..? Πάλι με το ποδάρι τελικά φρενάρουμε και με το αυτοκίνητο, όμως με λίιιιγο πιο ...έμμεσ...
Know How: Φρένα Part III

Know How: Φρένα Part III

Το πιο σημαντικό κομμάτι της πέδησης δεν ανήκει στο σύστημα των φρένων αυτό καθαυτό, αλλά στα …λάστιχα! Όλοι ξέρουμε εμπειρικά ότι η πρόσφυση μεταξύ δρόμου και ελαστικών επηρεάζει άμεσα το πόσο γρήγορα και αποτελεσματικά θα σταματήσουμε το αυτοκίνητο, ...
Know How: Φρένα Part II

Know How: Φρένα Part II

Πριν δούμε πώς δουλεύει το κάθε διαφορετικό σύστημα φρένων από το πόδι μας μέχρι την επιφάνεια του δρόμου εξάρτημα προς εξάρτημα, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε ποιο είναι το βασικό έργο που έχουν να επιτελέσουν πάνω στο κινούμενο αυτοκίνητο, δηλαδή ποια ...
Know How: Συστήματα πέδησης Part I

Know How: Συστήματα πέδησης Part I

Μία Ferrari 488 Pista κάνει το 0-300 σε 19,2 δευτερόλεπτα. Το ίδιο αυτοκίνητο κάνει το 300-0 σε 7,5 δευτερόλεπτα: ποιο από τα δύο είναι πιο εντυπωσιακό νούμερο..?! Στο πρώτο νούμερο γίνεται χαμός από θόρυβο, στο δεύτερο ησυχία... Στο πρώτο νούμερο το κ...
Know How: Nissan VC-T

Know How: Nissan VC-T

Μεταβλητός χρονισμός, μεταβλητό βύθισμα, μεταβλητή γεωμετρία τούρμπο, μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής κτλ. κτλ., όλα αυτά τα «μεταβλητά» ενός μοτέρ μπορεί να αργήσαν, αλλά -αργά ή γρήγορα- σε κάποια φάση τελικά μπήκαν σε ευρεία παραγωγή. Υπήρχε μέχρι τώρ...
Know How: Κινητήρες Mazda Skyactiv-X

Know How: Κινητήρες Mazda Skyactiv-X

Πολλοί βιάζονται να θάψουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης… Πολλοί λένε ότι έφαγε τα ψωμιά του… Πολλοί νομίζουν ότι, αφού οδεύει προς το τέλος του, όποια εξέλιξη έφαγε εδώ και εκατόν πενήντα χρόνια, την έφαγε… Άλλοι λένε πάλι ότι τα περιθώρια εξέλιξης ό...
Know How: Turbo Part XXVI

Know How: Turbo Part XXVI

Κλείνουμε σήμερα (προς ανακούφιση του Κλιβανόπουλου..!) την επική πολυετή σειρά μας για τα τούρμπο, βλέποντας τις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικές τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο θέμα: αφού κάναμε φύλλο και φτερό και το τούρμπο αυτό καθαυτό και τ...
Πληρωμή με Κάρτα