Know How

Brand (1) : /
DIESEL PART ΙII

DIESEL PART ΙII

O δρόμος του πετρελαίου είναι ολίγον τι διαφορετικός από αυτόν του μεταξιού. Αφού είδαμε ως τώρα αναλυτικά ολόκληρη την ειδική θεωρία καύσης του πετρελαίου, με όλα τα εμπόδια και τις δυσκολίες που συναντάμε για να κάψουμε επιτέλους σωστά και αποδοτικά ...
DIESEL PART ΙI

DIESEL PART ΙI

Τα προβλήματα που έχεις να αντιμετωπίσεις είναι πολλά όταν έχεις ένα μοτέρ χωρίς «μαέστρο» ανάφλεξης, δηλαδή χωρίς μπουζί. οι κατασκευαστές όμως ιστορικά δεν μάσησαν από τέτοιες «λεπτομέρειες» και παίζοντας με το μείγμα, τον τρόπο έκχυσης του και τα χα...
DIESEL PART Ι

DIESEL PART Ι

Όχι, κόντρα στους πρόσφατα εκφρασμένους πόθους των ενθουσιωδών πολιτών και πολιτικών μας, δεν γίναμε ξαφνικά Σαουδική Αραβία, ούτε πρέπει να τρέξουμε να ράψουμε κελεμπίες (όχι ακόμα τουλάχιστον). Έλα όμως που μέσα στα τόσα δεινά της κρίσης και τον πόλε...
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙII

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙII

Οκ, είδαμε πως ο κινητήρας παράγει την θερμότητα και πως το ψυκτικό υγρό μέσω του ψυγείου την αποβάλει, αλλά είναι δυνατόν τα πράγματα να είναι τόσο απλά και να σταματούν εδώ? Όχι βέβαια: κάποιος πρέπει να ρυθμίσει την όλη αυτή μεταφορά θερμότητας και ...
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙΙ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙΙ

Αφού υγρό και αέρας μονομάχησαν μέχρι θανάτου στο Ελ Πάσο (βλ. προηγούμενο τεύχος), το πρώτο ήταν μάλλον πιο γρήγορο στο τράβηγμα του εξάσφαιρου. Όμως ποιο υγρό χρειαζόμαστε και γιατί? Το νεράκι της βρύσης δεν αρκεί? Και αφού επιλέξουμε υγρό, δεν πρέπε...
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Ι

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Ι

Χιλιάδες βαθμοί Kελσίου, καμένες φλάντζες, κολλημένοι θερμοστάτες, παραφλού, μικρά ή μεγάλα ψυγεία, σκαραβαίοι με ανοικτά πίσω καπό, καπνοί, μπινελίκια και κλωτσιές στην άκρη του δρόμου πριν φτάσει το χρέπι στην παραλία...Αυτά και άλλα πολλά συνθ...
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART V

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART V

Η ευθυγράμμιση πολύ κακώς περνάει συχνά στα ...ψιλά γράμματα του «ευ ζην» ενός αυτοκινήτου: κάνουμε δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να έχουμε ιδέα που ακριβώς «κοιτάει» το αυτοκίνητο και ασχολούμαστε με μύριες άλλες βλακείες πάνω του οι οποίες μπορεί...
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IV

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IV

Μία «κοντή» ή «μακριά» κρεμαγιέρα έχει αντίστοιχα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της, και έτσι αναγκαστικά σε ένα συμβατικό σύστημα διεύθυνσης διαλέγουμε μια σχέση μετάδοσης που είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ της «ιδανικά κοντής» και της ιδανικά ...
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IIΙ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IIΙ

Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει υποβοήθηση, με άλλα λόγια ένα επιπλέον υποσύστημα που μας βοηθάει να στρίψουμε τους τροχούς. Γιατί? Μόνο για να μην κουραζόμαστε? Και πως ακριβώς δουλεύει καθένας από τους διαφορετικούς τύπου...
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART II

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART II

Είναι απίστευτο πως ελάχιστες μοίρες περισσότερες ή λιγότερες σε μια και μόνο από τις πολυάριθμες γωνίες του συστήματος διεύθυνσης μπορούν να αλλάξουν άρδην την συμπεριφορά των κατευθυντήριων τροχών και κατ' επέκταση ολόκληρου του οχήματος. Βάλτε στην ...
Πληρωμή με Κάρτα