Τεχνικά

Brand (7) : / / / / / / /
Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας Part III

Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας Part III

Αφού ξεσκονίσαμε για τα καλά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που αφορούν τα φρένα, η επόμενη λογική συνέχεια έχει να κάνει με τα συστήματα ευστάθειας, με μπροστάρη το «εκ των ων ουκ άνευ» πλέον τα τελευταία χρόνια, το ESP.

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 25

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 25

ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ Ήρθε η ώρα για το δεύτερο μάθημα του καλοκαιρινού μας φροντιστηρίου σχετικά με τα μπλοκέ διαφορικά. Καταπιανόμαστε με το πρώτο μπλοκέ στην ιστορία, το οποίο κατασκεύασε ο περίφημος Dr. Ferdinand Porsche, θέλοντας να δημιουργήσε...
Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας Part II

Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας Part II

Το ABS, όπως το είδαμε τον προηγούμενο μήνα, δεν παίζει πάντα «σόλο»: καθώς τα αυτοκίνητά μας κουβαλάνε όλο και περισσότερη τεχνολογία στο βασικό εξοπλισμό, το ABS μπορεί να αποτελεί τη βάση και για άλλα δευτερεύοντα συστήματα, τα οποία συμπληρώνουν κα...
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24

Το Διαφορικό Ας φύγουμε για λίγο από τον χώρο του κινητήρα και ας πάμε κάπου όχι και τόσο μακριά για τα προσθιοκίνητα: ώρα να ασχοληθούμε με τα διαφορετικά είδη μπλοκέ διαφορικών που υπάρχουν τόσο για σπορ όσο και αγωνιστική χρήση, είτε αυτά εί...
Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας Part I

Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας Part I

Όντας σε φουλ «μουντιαλικές» ημέρες αυτόν τον καιρό, στην ιστορία έχει μείνει η ατάκα του Μαραντόνα από τον αγώνα των προημιτελικών του μουντιάλ του 1986. Εκεί, σύμφωνα με τον Ντιέγκο, ο «Θεός» έβαλε το χέρι του να μπει το γκολ και όχι ο ίδιος. Έλα, όμ...
Formula 1 2014 - Part II

Formula 1 2014 - Part II

Όπως είδαμε στο Part I, για το 2014 τα αφεντικά της Formula 1 θέλανε μονοθέσια που καίνε λίγο, είναι σούπερ αποδοτικά και το παίζουν οικολογικά. Σήμερα θα δούμε πιο αναλυτικά πως στο καλό κατάφεραν τεχνικά να πετύχουν τους σκοπούς τους. Το ηλεκτρικό το...
Formula 1 2014 - Part I

Formula 1 2014 - Part I

Θυμάστε κάποτε που κοροϊδεύαμε τα ηλεκτρικά turbo? Και εγώ το θυμάμαι... Θυμάστε κάποτε που γελάγαμε με τα υβριδικά συστήματα, τύπου Prius? Και 'γω γέλαγα... Θυμάστε κάποτε που τα μοτέρ της Formula 1 είχαν λιγότερα κυβικά από ένα Σαξόραλλο, αλλά με μία...
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

Intercooler

Κάποτε –πριν 30 τόσα χρόνια- υπήρχαν και αυτοκίνητα με turbo χωρίς intercooler, αλλά σήμερα έχουν όλα κάποια αερόψυκτη (στην πλειοψηφία) ή και υδρόψυκτη εγκατάσταση. Γιατί όμως χρειάζεται το intercooler?

Πληρωμή με Κάρτα