Τεχνικά

Brand (7) : / / / / / / /
Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας Part I

Συστήματα Ενεργητικής Ασφάλειας Part I

Όντας σε φουλ «μουντιαλικές» ημέρες αυτόν τον καιρό, στην ιστορία έχει μείνει η ατάκα του Μαραντόνα από τον αγώνα των προημιτελικών του μουντιάλ του 1986. Εκεί, σύμφωνα με τον Ντιέγκο, ο «Θεός» έβαλε το χέρι του να μπει το γκολ και όχι ο ίδιος. Έλα, όμ...
Formula 1 2014 - Part II

Formula 1 2014 - Part II

Όπως είδαμε στο Part I, για το 2014 τα αφεντικά της Formula 1 θέλανε μονοθέσια που καίνε λίγο, είναι σούπερ αποδοτικά και το παίζουν οικολογικά. Σήμερα θα δούμε πιο αναλυτικά πως στο καλό κατάφεραν τεχνικά να πετύχουν τους σκοπούς τους. Το ηλεκτρικό το...
Formula 1 2014 - Part I

Formula 1 2014 - Part I

Θυμάστε κάποτε που κοροϊδεύαμε τα ηλεκτρικά turbo? Και εγώ το θυμάμαι... Θυμάστε κάποτε που γελάγαμε με τα υβριδικά συστήματα, τύπου Prius? Και 'γω γέλαγα... Θυμάστε κάποτε που τα μοτέρ της Formula 1 είχαν λιγότερα κυβικά από ένα Σαξόραλλο, αλλά με μία...
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

Intercooler

Κάποτε –πριν 30 τόσα χρόνια- υπήρχαν και αυτοκίνητα με turbo χωρίς intercooler, αλλά σήμερα έχουν όλα κάποια αερόψυκτη (στην πλειοψηφία) ή και υδρόψυκτη εγκατάσταση. Γιατί όμως χρειάζεται το intercooler?

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19

Τώρα λοιπόν που μάθατε να διαλέγετε τον σαλίγκαρο διαβάζοντας τους χάρτες, μπορούμε να προχωρήσουμε στα παρατρεχάμενα σχετικά εξαρτήματα. Μιλάμε για αντλίες βενζίνης, μπεκ, ρυθμιστές πίεσης, map sensors κλπ που έχουν όλα να κάνουν με την παροχή καυσίμο...
ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ

ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ

Διαθέτει τεχνολογία που θα ζήλευαν πολλά άλλα «ολοφάνερα» πολύπλοκα υποσυστήματα του αυτοκινήτου κι όμως η όλη ιδέα πίσω από την λειτουργία του είναι... εκνευριστικά απλή.

Diesel Part V

Diesel Part V

Αν πριν κάποια χρόνια λέγαμε ότι οι κινητήρες diesel θα έβγαζαν καθαρότερα καυσαέρια από το ...τζάκι μας, θα μας περνάγαν για τρελούς. Οι μπαρουτοκαπνισμένες εικόνες που είχαμε τότε από διάφορα ταξί, λεωφορεία ή κάθε είδους χρέπια που κάπνιζαν σαν εργο...
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

TURBO! (Μέρος 1ο) Πριν λίγο καιρό, άνοιξε μια κουβέντα σε κάποια παρέα για σαλίγκαρους. Όταν άρχισα να λέω ότι οι περισσότεροι βάζουν λάθος τουρμπίνες, λέει ένας 30αρης «μηχανικός»: τι λέει ρε ο Μήτσος, πόσα άλογα έχει το δικό του και κάνει τον...
Πληρωμή με Κάρτα