Tune-it

Brand (3) : / / /
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

Intercooler

Κάποτε –πριν 30 τόσα χρόνια- υπήρχαν και αυτοκίνητα με turbo χωρίς intercooler, αλλά σήμερα έχουν όλα κάποια αερόψυκτη (στην πλειοψηφία) ή και υδρόψυκτη εγκατάσταση. Γιατί όμως χρειάζεται το intercooler?

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19

Τώρα λοιπόν που μάθατε να διαλέγετε τον σαλίγκαρο διαβάζοντας τους χάρτες, μπορούμε να προχωρήσουμε στα παρατρεχάμενα σχετικά εξαρτήματα. Μιλάμε για αντλίες βενζίνης, μπεκ, ρυθμιστές πίεσης, map sensors κλπ που έχουν όλα να κάνουν με την παροχή καυσίμο...
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

TURBO! (Μέρος 1ο) Πριν λίγο καιρό, άνοιξε μια κουβέντα σε κάποια παρέα για σαλίγκαρους. Όταν άρχισα να λέω ότι οι περισσότεροι βάζουν λάθος τουρμπίνες, λέει ένας 30αρης «μηχανικός»: τι λέει ρε ο Μήτσος, πόσα άλογα έχει το δικό του και κάνει τον...
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17

Compressors II Ας πούμε μερικά πράγματα ακόμα για τους κομπρέσσορες πριν πέσουμε στα βαθειά νερά του σαλίγκαρου. Για να πάρουμε μια ιδέα για τις δυνατότητες του κομπρέσσορα στον κόσμο του motorsport, αρκεί να ακτινογραφήσουμε περιληπτικά ένα σύ...
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

Compressor! Πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν στην αγορά από τουλάχιστον ένα μοντέλο τους με υπερπίεση, κομπρέσσορα ή τούρμπο. Μια «μόδα» που ξεκίνησε κάπου στη δεκαετία του '70, έχει σήμερα να παρουσιάσει εξαίρετα δείγματα τεχνολογίας από φθηνά ...
TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

Nitro!

Ξέρω, μη μου πείτε, δε σας φτάνουν τα άλογα και θέλετε κι' άλλα.... Η ιστορία της ζωής μας στο Power! Είμαι σίγουρος ότι το έχετε ψάξει, αλλά για να δούμε και μαζί πόσοι τρόποι υπάρχουν για να «δυναμώσει» το ...εργαλείο?

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14

TUNE-IT: ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14

Φρένα Ο Λάκης ο φραγκάτος, έβαλε 18άρες ζάντες στο εργαλείο του και τώρα ψάχνει να βάλει δίσκους 380mm μαζί με 6πίστονες δαγκάνες... Όχι, δεν είναι «χεράς», ένα κουλάδι είναι αλλά κάπου πρέπει να φάει τα λεφτά του μπαμπά –εδώ, λεφτά υπάρχουν ! ...
Πληρωμή με Κάρτα