Advertisement

 

0-400 ΞΑΝΘΗΣ 13-14/10/2012

0-400 ΞΑΝΘΗΣ 13-14/10/2012

Τελικά εκεί στα βόρεια, υπάρχει ένας θερμός πυρήνας που ασχολείται ενεργά με τους αγώνες δίνοντας δυναμικό παρόν όποτε του ζητηθεί. Η ΑΛΕΞ, η Αυτοκινητιστική Λέσχη Ξάνθης, έχει μία ιστορία που ξεκινάει από το 1978 και μετράει στο ενεργητικό της πάρα πολλούς πετυχημένους αγώνες. Αυτή την φορά οργάνωσε μία παιδιά επιτάχυνσης όπως είναι και η επίσημη ονομασία, με απόλυτη επιτυχία και πάρα πολύ ανταπόκριση από τους θεατές, αλλά και από τους αγωνιζόμενους.

Αυτοκίνητα από την Ξάνθη, την Καβάλα, την Χρυσούπολη, την Ορεστιάδα, την Θάσο ακόμα και την Δράμα και την Αλεξανδρούπολη παρευρέθησαν στο event που είχε την ονομασία 0-400 Ξάνθης, προσφέροντας θέαμα στους επισκέπτες.

Η ροή του event ήταν πάρα πολύ καλή, παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχε διάδρομος επιστροφής και τα αυτοκίνητα επέστρεφαν αμέσως μετά το πέρασμα στα πιτς.  Στον χώρο του αγώνα υπήρχε ασθενοφόρο και πυροσβεστικό όχημα, είχε παρθεί νόμιμη άδεια τέλεσης αγώνα, υπήρχε καντίνα εντός αλλά και διάφορες άλλες εκτός πίστας, ηχητική κάλυψη, εκφωνητής, ασφάλεια, χημικές τουαλέτες και ότι άλλο μπορούσε να χρησιμοποιηθεί υπέρ των θεατών και των αγωνιζόμενων.

Τέτοιου είδους event ζωντανεύουν την οικονομία μιας περιοχής, τόσο αυτή που έχει άμεση σχέση με το αυτοκίνητο όπως οι βελτιωτές, όσο και την υπόλοιπη, όπως τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια κτλ. Τέτοιου είδους events είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για το πώς πρέπει να λειτουργεί η επαρχεία, ειδικά όταν υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από το κοινό.

Οι άνθρωποι της λέσχης ήταν κάτι παραπάνω από φιλόξενοι και εξυπηρετικοί, πάντα πρόθυμοι να προσφέρουν οποιαδήποτε βοήθεια και να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα και πραγματικά τους αξίζουν συγχαρητήρια. Πολλοί γνωστοί ήταν ακόμα και ως θεατές στο event, όπως ο Δημήτρης Ρούμελης, ο Μάκης Νεφραίμ, ο Ανέστης Παπαδόπουλος και ο Στέφανος Χατζημωϋσιάδης, ενώ θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε τον αλυτάρχη του αγώνα, τον Γιάννη Ζερζελίδη.

Τα αυτοκίνητα ήταν χωρισμένα σε κατηγορίες, ανάλογα με τις επιδόσεις τους, ενώ πήραν κατάταξη μετά από τα χρονομετρημένα περάσματα της Κυριακής. Όλο το Σάββατο όποιος ήθελε, μπορούσε να μπει στην πίστα και να τρέξει όσες φορές ήθελε! Αυτό ήταν ότι καλύτερο για όποιον ήθελε να δοκιμάσει το αυτοκίνητό του, αλλά και τις δυνατότητές του με ασφάλεια. Στη συνέχεια, αφού βγήκαν τα ladders, ξεκίνησε η διαδικασία των eliminations και κατόπιν των τελικών.

Οι βασικές κατηγορίες ήταν των η Κλάση 16 , η Κλάση 15 , η Κλάση 14 ,η Κλάση 13 , η Κλάση 12 και η Κλάση 11 , ενώ τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα καθώς και αυτά που είχαν dragster ελαστικά, έτρεχαν εκτός συναγωνισμού στην κατηγορία Show Cars.

Περιθώρια για βελτίωση υπάρχουν πολλά, αρκεί να υπάρξει και αντίστοιχη στήριξη από τους θεατές και τους αγωνιζόμενους. Η ΑΛΕΞ θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί προκειμένου να βελτιώσει τα events αυτά!

 

Αρθρογράφος