4ος ΓΥΡΟΣ Π. Π. DRAGSTER ΤΥΜΠΑΚΙ ΚΡΗΤΗΣ, 23-24/6/2012

4ος ΓΥΡΟΣ Π. Π. DRAGSTER ΤΥΜΠΑΚΙ ΚΡΗΤΗΣ, 23-24/6/2012

Είναι πλέον επίσημο ότι η χώρα μας στο Dragster έχει αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες και οδηγούς που δεν έχουν να ζηλέψουν απολύτως τίποτα από αντίστοιχες κατασκευές του εξωτερικού, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα ότι οι Έλληνες βελτιωτές, μηχανικοί, ακόμα και ιδιώτες, έχουν μεράκι, γνώσεις και όρεξη για δουλειά. Τα εύσημα πρέπει να πάρει και η διοργανώτρια εταιρία Pro Action Racing, που είχε πολύ καλή οργάνωση και έτσι η ροή του αγώνα κύλισε ομαλά, δίχως παρατράγουδα. Ιδιαίτερο βάρος είχε δοθεί και στον τομέα της πρόσφυσης. Έτσι, είχε στρωθεί κόλλα και λάστιχο υψηλής ποιότητας στα πρώτα 150m. Σίγουρα η πρόσφυση δεν είναι αντίστοιχη μιας πίστας Dragster του εξωτερικού, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα είναι πολύ καλή και δεν ακουστήκαν παράπονα από τους αγωνιζόμενους.

Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 100 και όπως ήταν αναμενόμενο, απολαύσαμε έναν εξαιρετικό αγώνα με θέαμα υψηλού επιπέδου.

Η κατηγορία AT2 ήταν εκείνη που είχε το υψηλότερο θέαμα και τα περισσότερα ρεκόρ! Ο Τάσος Μωραΐτης, με το γνωστό γαλάζιο Honda S2000 της Geartech Engineering, πλέον δεν έκανε σούζες λόγω wheelie bar, έκανε όμως Πανελλήνιο ρεκόρ και μάλιστα 3 φορές, με χρόνους 8,544, 8,542 και 8,528sec με περάσματα που ξεσήκωναν τους θεατές. Δυστυχώς ένα πρόβλημα στον κινητήρα το μεσημέρι της Κυριακής του στέρησε την -κατά τα άλλα σίγουρη- νίκη και τον περιόρισε στην 3η θέση. Την πρωτιά στην ΑΤ2 κατέκτησε ο Αντώνης Κακαράκης με το πολύ δυνατό Subaru Impreza GDB STi που έβγαινε από το 400άρι με περισσότερα από 250km/h και καλύτερο χρόνο 8,709sec. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Νίκος Ζιλιμπινάκης, με το γνωστό driftάδικο BMW E30 που το έριξε λίγο και στο Dragster, αφού με κινητήρα M5 Turbo και περίπου 800Ps έγραψε εύκολα 10,602sec, «γράφοντας» μέχρι τα 200m! Τέταρτος κατατάχθηκε ο Χρήστος Ζάγαρης με το πολύ δυνατό Subaru Impreza GC8 να γράφει καλύτερο χρόνο 9,091sec. Δυστυχώς, τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το αυτοκίνητο κατά την εκκίνηση δεν του επέτρεψαν υψηλότερη θέση, όμως οι υψηλές ταχύτητες εξόδου (συνεχώς πάνω από 250km/h!) δείχνουν την δύναμη του Subaru, που μόλις ξεκινήσει σωστά είναι σίγουρο ότι θα γράψει εξαιρετικούς χρόνους.

Στην ΑΤ1, την πρώτη θέση κατέκτησε ο Γιαννόπουλος με Honda Civic Turbo και καλύτερο χρόνο 10,634sec. Δεύτερος, ο πρωτοεμφανιζόμενος Θωμάς Στεφανάκος, με Citroen AX Turbo και χρόνο 11,187sec. Άτυχος στάθηκε ο Κώστας Ράικος, με το πολύ δυνατό Uno turbo, που λόγω κομμένου ημιαξονίου έμεινε στο 12,503sec.

Στην κατηγορία BT2, το Audi S3 3.2 της 0-400 tune2race του Τάκη Παρασκευόπουλου, γνωστό στους φίλους του περιοδικού από το cover story του τεύχους 131, δεν άφησε πολλά περιθώρια στον ανταγωνισμό, αφού όχι μόνο έκανε νέο Πανελλήνιο ρεκόρ στην κατηγορία BT2 με το κορυφαίο 8,844sec (με ταχύτητα εξόδου 259km/h!), αλλά τρέλανε και όλη την υφήλιο, αφού αποτελεί πλέον το ταχύτερο S3 στον κόσμο! Και όλα αυτά από ένα αυτοκίνητο με σχεδόν πλήρες εσωτερικό, με επενδύσεις, ταμπλό, stock τζάμια και βάρος που κυμαίνεται στα 1.400kg! Πίσω του ο Ανδρέας Ραγκούσης, με Toyota Celica GT4 και χρόνο 10,728sec. Εξαιρετική εμφάνιση είχε και ο Δημήτρης Τσίκης, με Mitsubishi Lancer Evo VIII, που είχε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας με 10,088sec, αλλά λόγω προβλημάτων περιορίστηκε στην 4η θέση, πίσω από τον Αλέξανδρο Γιαλό, με Honda S2000 Turbo και καλύτερο χρόνο 11,247sec.

Στην BT1, νικητής αναδείχθηκε ο Λαμπράκης με το πολύ δυνατό και αξιόπιστο Honda Civic Turbo και καλύτερο χρόνο 10,896sec. Δεύτερος, ο Κώστας Παπαπαντελίδης, με Fiat Punto GT Turbo και χρόνο 11,215sec. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Γιάννης Γιαννόπουλος, επίσης με Honda Civic Turbo και τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας: 10,561sec.

Τέλος, στην κατηγορία Open, ο Τάκης Δουζένης με το γνωστό funny car έγραψε σχεδόν flat 8αρι (8,081sec) για άλλη μια φορά, αφήνοντας δεύτερο τον Σωκράτη Χιώτη με το πολλά υποσχόμενο BMW E30 Turbo που σπινάριζε για σχεδόν 300m!

Αρθρογράφος

 

Η Bosch καταργεί τη μονάδα ελέγχου φόρτισης

Η Bosch καταργεί τη μονάδα ελέγχου φόρτισης

Το πρώτο καλώδιο φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου στον κόσμο με ενσωματωμένη τεχνολογία για ευέλικτη επαναφόρτιση χωρίς μονάδα ελέγχου.