Advertisement

 

Audi S2 3.0 Turbo Dragster 1.300wHP

Audi S2 3.0 Turbo Dragster 1.300wHP

Αγωνιστικά σαν του Τάκη είναι αυτά που κρατάνε ψηλά τη σημαία του ελληνικού tuning industry και μας κάνουν όλους πραγματικά υπερήφανους, όταν διαγωνίζονται στο εξωτερικό και φέρνουν πίσω καλά αποτελέσματα. Για να φτάσει, όμως, ο Βούρος να κάνει 4,77sec στα πρώτα 200 μέτρα με αυτό το κτήνος χρειάστηκε να περάσει ατελείωτες ώρες στο συνεργείο του, με μπόλικο ψάξιμο και πολλή προσωπική εργασία, μιας και χρειάστηκε να επιστρατευτούν -για την ολοκλήρωση του αυτοκινήτου- διάφορα aftermarket εντελώς ετερόκλητα μεταξύ τους. Το AudiS2 της Vouros Performance είναι ένα πραγματικό κόσμημα για το ελληνικό προσκήνιο και ένας άξιος εκπρόσωπος της χώρας μας στο εξωτερικό.

Fearfactor

Ο κινητήρας στέλνει 1.300Ps στους πίσω τροχούς και αυτό είναι ένα αρκετά τρομακτικό γεγονός. Πιο τρομακτικό γεγονός όμως είναι η σύγκρισή του με το GT-R της Alpha Logic, το οποίο στις 17 Αυγούστου πήρε τα σκήπτρα του γρηγορότερου GT-R στον πλανήτη, κάνοντας στην πίστα του Bahrain 6,853sec στα 402και 4,554sec στα 200m. Ο Τάκης, στον τελευταίο αγώνα που έτρεξε στη Μάλτα και όντας ακόμα σε αναγνωριστικό επίπεδο με το θηρίο του, έκανε 4,779sec στα 200m και μετά απλά άφησε το γκάζι. Αν κάνετε τη σύγκριση των δύο χρόνων στα 200 μέτρα, θα καταλάβετε πολλά… Χωρίς ίχνος υπερβολής, ο Βούρος έχει τα χαμηλά 7άρια στο τσεπάκι, ενώ, με λίγο ψάξιμο ακόμα, μην απορήσετε, αν δείτε χρόνους που να ξεκινάνε με 6…

 

Παλεύοντας με το κτήνος

Η οδήγηση του Audi μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Έχει ένα σωρό πράγματα που πρέπει να συνηθίσεις και άλλα τόσα που πρέπει να μάθεις. Το κιβώτιο ταχυτήτων, για παράδειγμα, αλλάζει σχέσεις μέσω ενός διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού. Είσαι μόνιμα με τέρμα γκάζι και πατάς το κουμπί, όταν ανάβει το shift-light, έχοντας παράλληλα 1.400+Ps να σε σπρώχνουν την ώρα που προσπαθείς να σημαδέψεις τον τερματισμό. Αν τρομάξεις και αφήσεις το γκάζι, απλά έχασες το πέρασμα, γιατί αυτόματα μπαίνουν νεκρά στο κιβώτιο. Ο ήχος που φτάνει στα αυτιά σου από την straight pipe εξάτμιση είναι εκκωφαντικός, ειδικά όταν ο κινητήρας ανεβάζει 8.000rpm, ενώ παράλληλα ρίχνεις κλεφτές ματιές στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων της PlexTuning για να σιγουρευτείς ότι ο καινούργιος κινητήρας δουλεύει σωστά και να έχεις και σε ετοιμότητα το δεξί σου χέρι να τραβήξει το αλεξίπτωτο μόλις περάσεις τη γραμμή των 400 μέτρων. Η πίστα στη Μάλτα γλιστρούσε λόγω βροχής και το να πας με τέρμα γκάζι με αυτό το κατασκεύασμα θέλει big-balls! Και μια αρκετά μεγάλη δόση τρέλας. Και όλα αυτά σε ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά το τρέχεις για πρώτη φορά.

Προετοιμάζοντας το κτήνος

Η προετοιμασία του Audi ήταν μία δύσκολη εργασία που κράτησε αρκετό καιρό. Δεν είναι ένα αυτοκίνητο που απλά βάζεις ένα μοτέρ επάνω, αλλάζεις αναρτήσεις και φρένα και είσαι έτοιμος. Πριν κάνεις το οτιδήποτε, θα πρέπει να προετοιμάσεις το ίδιο το αμάξωμα από τη στιγμή που θέλεις να κάνεις χρόνους με αξιώσεις. Και εδώ μιλάμε για χρόνους και επιδόσεις που το κατατάσσουν στην κορυφή των αυτοκινήτων με κινητήρα του Group VW. Φυσικά, για να φτάσει ο Τάκης σε αυτό το σημείο έπρεπε να φτιάξει μία σωστή βάση, που δεν είναι άλλη από την προετοιμασία του αμαξώματος. Σωστή προετοιμασία σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να περάσει από αυστηρό τεχνικό έλεγχο τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Μάλτα, προκειμένου να τρέξει με ασφάλεια και αναφέρω τη Μάλτα, γιατί εκεί έχουν τελείως διαφορετικές κατηγορίες από τις δικές μας, που πλησιάζουν περισσότερο στα πρότυπα που ευρωπαϊκού πρωταθλήματος dragster. Όλα ξεκίνησαν με την αγορά του Audi Quattro Coupe B3 και ο Τάκης, χωρίς να χάσει χρόνο, ξεκίνησε τις εργασίες. Όλο το αμάξωμα έπρεπε να ξηλωθεί, να μείνει σκέτη λαμαρίνα και να αφαιρεθούν από μέσα τα πάντα. Στη συνέχεια, μαζί με τον Στέλιο Γελαδάκη, τον γνωστό, με το εκπληκτικό μπλε Escort, έγινε μία μελέτη για την κατασκευή διάταξης four link για να πατήσει επάνω το νέο διαφορικό. Παράλληλα, από το σασί αφαιρέθηκαν τα μπροστινά και τα πίσω φτερά, το καπό, η θύρα του χώρου αποσκευών, όλα τα τζάμια και ένα μεγάλο μέρος από το πίσω και το κεντρικό μέρος του πατώματος. Για το εγχείρημα αυτό, ο Τάκης συνεργάστηκε με τον Γιώργο Φουρτούνη, κατασκευάζοντας μαζί το four link, με τον Κώστα Ιωαννίδη, ιδιοκτήτη του Drag Store, που κατασκεύασε όλα τα carbon μέρη του αυτοκινήτου και με τον Herby, που κατασκεύασε το roll-cage.

Takingshape!

Τώρα πλέον το αμάξωμα έχει καινούργιο πάτωμα, το οποίο αφήνει μεγάλο χώρο στους πίσω θόλους για να χωρέσουν οι τεράστιοι τροχοί και ένα πλήρες roll-cage, το οποίο ξεκινάει από τους πίσω θόλους και δένει το αμάξωμα μέχρι και μπροστά από τους μπροστινούς θόλους. Ένα μέρος των μπροστινών θόλων έχει κοπεί για ελάφρωμα και πλέον η μούρη κατά ένα μεγάλο μέρος είναι δεμένη από το roll cage. Ο μπροστά carbon προφυλακτήρας είναι μονοκόμματος  με τη μάσκα και τα καλύμματα, τα οποία καλύπτουν το κενό στο σημείο που κάποτε βρισκόντουσαν τα μπροστινά φώτα. Από carbon είναι επίσης τα μπροστινά φτερά, το καπό, η θύρα του χώρου αποσκευών, οι πόρτες και μερικά σημεία στο εσωτερικό του οχήματος. Η ποιότητα τους είναι εκπληκτική, με άψογο φινίρισμα και όλα έχουν κατασκευαστεί με προσοχή από τον Κώστα Ιωαννίδη της Drag-Store. Τα πίσω φτερά τα σχεδίασε ο Στέλιος Γελαδάκης και τα κατασκεύασε ο Τάκης μαζί με τον Γιώργο Φουρτούνη. Όλα τα παράθυρα είναι πλέον από plexiglass για μείωση βάρους, ενώ το παρμπρίζ και το πίσω τζάμι έχουν από δύο κάθετες λάμες για προστασία του οδηγού, σύμφωνα πάντα με τους τεχνικούς κανονισμούς της FIA.

Από R32 σε R30!

Ο κινητήρας, που χρησιμοποίησε ο Τάκης, είναι ο 3,2lt από GolfR32, υποκυβισμένος στα 3.028cc. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να βγάλει αρκετή δύναμη, αρκεί όμως να προσέξεις ορισμένα πράγματα στα οποία εμφανίζει κάποιες αδυναμίες. Πρέπει να αλλαχθεί η τρόμπα λαδιού, μιας και η εργοστασιακή τα βρίσκει σκούρα στις υψηλές στροφές περιστροφής, θα πρέπει να αντικατασταθούν οι πλαστικές γλίστρες της διπλής καδένας των εκκεντροφόρων, να αλλαχθεί η φλάντζα κεφαλής και να τοποθετηθεί μια πλάκα ενίσχυσης στροφάλου. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί σύστημα μεταβλητού χρονισμού, το οποίο όμως εδώ καταργήθηκε. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να πρέπει να γίνουν αρκετές επεμβάσεις σε όλο το valvetrain, αφού έπρεπε να αλλαχθούν τα κοκοράκια των εκκεντροφόρων, τα locators, τα retainers και μαζί τους αλλάχθηκαν και οι βαλβίδες, όπως φυσικά και τα ελατήριά τους. Οι βαλβίδες προέρχονται από την Ferrea και είναι κατά 1mm μεγαλύτερες, σε διάμετρο, από τις εργοστασιακές. Τα ελατήρια είναι διπλά και έχουν κατασκευαστεί από την Vouros Performance, όπως επίσης και όλο το υπόλοιπο valve train. Οι εκκεντροφόροι προέρχονται από τη γκάμα της Cat Cams, ο Τάκης όμως έκανε ένα ακόμα πιο άγριο custom reprofile, ενώ κατασκεύασε και τα ρυθμιζόμενα γρανάζια τους, τα οποία κινούνται με καδένες, οι οποίες πλέον έχουν ενισχυμένες γλίστρες, επίσης κατασκευασμένες από τον ίδιο. Εννοείται ότι πριν τοποθετηθούν όλα αυτά στην κυλινδροκεφαλή πέρασε από την EngineTech By Dakis, όπου ανέλαβε ο Δάκης Σκαμπελτζής και έκανε ροϊκή εξέλιξη στην κεφαλή.

Επόμενο βήμα, κορμός

Ένα αρκετά ενοχλητικό φαινόμενο είναι το piston slapping ή αλλιώς σκαμπίλισμα του εμβόλου. Αυτό γίνεται όταν το πιστόνι κατά την κάθοδό του προς το ΚΝΣ, λόγω της πίεσης που δέχεται από την ολοκλήρωση της καύσης, έχει την τάση να χτυπάει ελαφρά την κορώνα του εμβόλου στο πλάι του κυλίνδρου. Το σκαμπίλισμα μακροχρόνια έχει την τάση να αλλάζει το σχήμα του κυλίνδρου και να τον μετατρέπει σε οβάλ, με αποτέλεσμα να χάνει συμπίεση. Γι’ αυτόν, λοιπόν, το λόγο ο Τάκης τοποθέτησε τα Heavy Duty σφυρήλατα πιστόνια της Diamond, τα οποία έχουν τοποθετημένο τον πείρο κατά 1mm παράκεντρα, προς την πλευρά της εισαγωγής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι δυνάμεις που ασκούνται κατά την εκτόνωση να έχουν μία πιο κάθετη φορά και να περιορίζεται δραστικά το σκαμπίλισμα, ενώ παράλληλα το πιστόνι γίνεται πιο αποτελεσματικό την ώρα που παράγει έργο. Τα πιστόνια συνδυάστηκαν με ενισχυμένες μπιέλες της Arrow και για να δεθούν χρησιμοποιήθηκαν βίδες 625+ της ARP. Ο στρόφαλος απέκτησε ατσάλινα καβαλέτα, κατασκευασμένα από τον Τάκη, μαζί με μία custom πλάκα στροφάλου, επίσης κατασκευασμένη από τον ίδιο. Παράλληλα, τροποποίησε την εργοστασιακή αντλία λαδιού, που τώρα σηκώνει περισσότερη πίεση και μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα στο δύσκολο έργο της. Εκτός από αυτά, κατασκεύασε και ένα κάρτερ λαδιού με διαφράγματα, το οποίο χωράει 8lt λαδιού. Να συμπληρώσω ότι τα μέταλλα του στροφάλου είναι τριμεταλλικά και προέρχονται από Bugatti Veyron! Η κεφαλή με το μπλοκ δέθηκαν με μπουζόνια L19 της ARP, τα οποία έχουν 11mm διάμετρο και χρειάστηκε να τροποποιηθεί τόσο η κεφαλή όσο και ο κορμός για να μπουν. Είναι μεγαλύτερα από τα εργοστασιακά, σφίγγουν με περισσότερη ροπή και φυσικά αντέχουν υψηλότερες δυνάμεις. Η φλάντζα, που χρησιμοποιήθηκε, είναι η εργοστασιακή, τροποποιήθηκε όμως από τον Δάκη Σκαμπελτζή και απέκτησε μεταλλικά δαχτυλίδια (fire rings). Το κεφάλαιο κορμός έκλεισε με την τοποθέτηση της τροχαλίας στροφάλου της Fluidampr, η οποία αντικαθιστά την εργοστασιακή και λειτουργεί ως αποσβεστήρας, ελέγχοντας αποτελεσματικά τους κραδασμούς του κινητήρα σε όλο το φάσμα rpm.

Boost, more boost!

Πλέον το έδαφος είχε προετοιμαστεί κατάλληλα, αφού ο κινητήρας ήταν έτοιμος και είχε όλες τις υποδομές για να λειτουργήσει παρέα με μία θηριώδη Precision PT8685R Gen II, με λόγο A/R στην εξαγωγή 1.12. Το turbo αυτό έχει τεράστιες διαστάσεις, το inducer στο συμπιεστή είναι στα 86mm και στο στρόβιλο στα 89,54mm, ενώ οι αντίστοιχες τιμές για τα exducer είναι στα 112mm και στα 84,7mm αντίστοιχα. Το δε turbo είναι ικανό για ιπποδυνάμεις που φτάνουν τα 1.500Ps. Τρομακτικό, έτσι? Το turbo πατάει επάνω σε μία πολλαπλή εξαγωγής κόσμημα, που κατασκεύασε ο Στέλιος Παναγιωτάρας, της NS Racing και εκεί βρήκαν θέση και τα δύο external wastegate της TiAL των 44mm. Η NS Racing κατασκεύασε και το υπόλοιπο σύστημα εξαγωγής, που αποτελείται από ένα σωλήνα με μήκος που ξεπερνάει με το ζόρι τα 30cm και καταλήγει στο δεξί φτερό του αμαξώματος. Στην εισαγωγή, τώρα, θα συναντήσουμε μία custom πολλαπλή, που κατασκεύασε η Vouros Performance και χρησιμοποιεί μία πεταλούδα γκαζιού από Lamborghini Aventador, με διάμετρο 100mm. Ο εισερχόμενος αέρας ψύχεται από το chargecooler της PrecisionPT2000, για το οποίο κατασκεύασε τις σωληνώσεις η PowerUp και χρησιμοποιήθηκαν κολάρα σιλικόνης SRP. Τα μπουζί που προορίζονταν για Ducati Monster έχουν πλέον βρει τη θέση τους επάνω στην κυλινδροκεφαλή και συνδυάζονται με πολλαπλασιαστές από Bugatti VeyronΓια τη σωστή και απροβλημάτιστη λίπανση του κινητήρα αλλά και της πολύτιμης μετάδοσης, ο Τάκης έχει εμπιστευτεί τυφλά την Raxol, μία εταιρεία που παράγει λιπαντικά υψηλής ποιότητας ακόμα και για αγωνιστικούς κινητήρες υψηλών απαιτήσεων.

 

Υγρά και καλώδια!

Το καύσιμο αποθηκεύεται σε ένα αγωνιστικό δοχείο των 10lt της Jaz Racing, το οποίο βρίσκεται στο πίσω μέρος του αμαξώματος και χρησιμοποιεί μία αντλία καυσίμου της MagnaFuel για να στείλει, μέσω των σωληνώσεων αεροπορικού τύπου, που κατασκεύασε ο Τάκης, τη βενζίνη στην custom μπεκιέρα, που με τη σειρά της τροφοδοτεί τα μπεκ της Injector Dynamics, που έχουν παροχή 2.200cc/min. Επάνω στη μπεκιέρα συναντάμε και το ρυθμιστή πίεσης της Aeromotive. Στριμωγμένο στο πίσω μέρος του engine bay βρίσκεται το δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού της Epman by MVR, που το προμήθευσε στον Τάκη ο Μάνος Βαθής. Από το δοχείο αυτό ξεκινούν και καταλήγουν οι σωληνώσεις αεροπορικού τύπου για το λάδι, που και αυτές τις έχει κατασκευάσει ο Βούρος. Όλη η καλωδίωση του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένη από την αρχή από τον Γιάννη Σκούπα. Η μονάδα διαχείρισης είναι η G4+ Extreme της Link και την έχει αναλάβει η Mad ECU του Τάκη Γεωργιάδη, η οποία κατασκεύασε και την custom πλεξούδα.

Η μετάδοση

Ένα ακόμα νευραλγικό σημείο του αυτοκινήτου είναι φυσικά η μετάδοση. Εδώ δεν χωράνε υποχωρήσεις και ο Τάκης έψαξε την καλύτερη δυνατή λύση. Χρειαζόταν κάτι που να ανταπεξέλθει στην τρομακτική ροπή του κινητήρα, μην ξεχνάμε ότι φτάνει τα 125kgm και φυσικά να μπορεί να αλλάζει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα σχέσεις στη διάρκεια του κάθε περάσματος. Ένα τεράστιο διαφορικό της Strange των 9,5in ανέλαβε να στέλνει τη ροπή στους τροχούς, που με τη σειρά του την δέχεται μέσω ενός custom κεραμικού άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο ταχυτήτων της LibertysGears των πέντε σχέσεων, το οποίο ονομάζεται Extreme και αλλάζει τις σχέσεις με τη βοήθεια air-shifter. Το case του κιβωτίου είναι κατασκευασμένο από μαγνήσιο, ένα υλικό με ιδιαίτερα μεγάλη αντοχή, ενώ ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει τις σχέσεις όπως ακριβώς τις θέλει. Ένας διακόπτης επάνω στο τιμόνι είναι υπεύθυνος για την αλλαγή των σχέσεων, ενώ ένα μικρός επιλογέας επάνω στο κιβώτιο ρυθμίζει την κατεύθυνση κίνησης του αυτοκινήτου. Αν τον σπρώξεις προς τα μπροστά, το αυτοκίνητο κινείται μπροστά, ενώ αν μετακινηθεί προς τα πίσω, πατώντας ένα διακόπτη, εμπλέκεται η όπισθεν. Ο συμπλέκτης είναι φυγοκεντρικός και τον έχει κατασκευάσει -κατά παραγγελία- ο Erik Luzinsy, μηχανικός της TitanMotorsport. Όπως έγραψα και παραπάνω, πίσω έχει κατασκευαστεί μία διάταξη four-link, όπου πατάει το διαφορικό 9,5in και έχει χρησιμοποιηθεί το coilover kit ανάρτησης της Strange, μπροστά χρησιμοποιήθηκε το coilover kit της KW, Variant 3, καθώς και μία σωληνωτή γέφυρα και custom ψαλίδια. Αφού περάσει τη γραμμή των 402μέτρων, καλό θα ήταν να μπορεί να σταματήσει. Γι’ αυτόν το λόγο τοποθέτησε το set της Strange, το οποίο αποτελείται από χαρακτούς δίσκους, τετραπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής, καθώς και ένα αλεξίπτωτο της Stroud

Ο επόμενος στόχος!

Στον αγώνα που έγινε στη Μάλτα στις 21-22 Ιουλίου πήραμε μια μικρή γεύση για το τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο του Τάκη. Το 4,77sec στα πρώτα 200 μέτρα είναι πολύ σοβαρό νούμερο και δείχνει ότι το αυτοκίνητο θα μπει για πλάκα στα χαμηλά 7άρια. Οι δυνατότητες όμως του Audi είναι τέτοιες, που δεν θα απορήσουμε αν δούμε και το 6 μπροστά από το χρόνο του. Μην ξεχνάτε ότι έχουμε ένα άρτια στημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, με πάρα πολύ προσωπική εργασία, το οποίο θέλει φυσικά αρκετή εξοικείωση για να βγάλεις το 100% των δυνατοτήτων του. Σύντομα το Audi θα γράψει νούμερο που θα τρίβουν τα μάτια τους οι Ευρωπαίοι και όχι μόνο…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός: 3.028cc
Διάμετρος x Διαδρομή:  84,5mm x 90mm

Σχέση Συμπίεσης: 9,3:1
Diamond σφυρήλατα πιστόνια heavy duty ασύμμετρα

Arrow μπιέλες

ARP 625+ βίδες στροφάλου

ARP L19 11mm custom μπουζόνια κεφαλής

Custom OEM φλάντζα κεφαλής με μεταλλικά fire rings

Vouros Performance αντλία λαδιού

Vouros Performance κάρτερ λαδιού 8lt

Vouros Performance πλάκα στροφάλου

Vouros Performance ατσάλινα καβαλέτα στροφάλου

Bugatti Veyron μέταλλα στροφάλου

Ferrea βαλβίδες +1mm

Vouros Performance ελατήρια βαλβίδων

Vouros Performance retainers

Vouros Performance locators

Vouros Performance κοκοράκια εκκεντροφόρων

Vouros Performance ενισχυμένες γλίστρες καδένας

Cat Cams εκκεντροφόροι

Vouros Performance ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων

Vouros Performance πολλαπλή εισαγωγής

Lamborghini πεταλούδα γκαζιού 100mm

NS Racing πολλαπλή εξαγωγής

Precision PT8685R Gen 2 A/R 1.12 turbo

TiAL external wastegate 44mm x2

Engine Tech by Dakis ροϊκή εξέλιξη κυλινδροκεφαλής

Fluidampr τροχαλία στροφάλου

Precision PT2000 chargecooler

Power Up σωληνώσεις chargecooler

SRP κολάρα σιλικόνης

Epman by MVR δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού

Vouros Performance σωληνώσεις παροχής λαδιού αεροπορικού τύπου

Bugatti Veyron πολλαπλασιαστές

Ducati Monster μπουζί

Jaz Racing δοχείο καυσίμου 10lt

Vouros Performance σωληνώσεις καυσίμου αεροπορικού τύπου

Vouros Performance μπεκιέρα

Injector Dynamics μπεκ καυσίμου 2.200cc/min

Magna Fuel αντλία καυσίμου 2.500Ps

Aeromotive ρυθμιστής πίεσης καυσίμου

Link Extreme ECU by Mad ECU

Mad ECU custom πλεξούδα ECU

Custom καλωδίωση αυτοκινήτου

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Liberty Extreme κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων με air shifter

Custom κεραμικός άξονας μετάδοσης

Strange διαφορικό 9,5”

Titan Motorsport φυγοκεντρικός συμπλέκτης

Custom four link

 

ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Drag Store carbon εμπρός προφυλακτήρας

Drag Store carbon καπό

Drag Store carbon μπροστά φτερά

Drag Store carbon πίσω προφυλακτήρας

Drag Store carbon θύρα χώρου αποσκευών

Herby roll cage

Vouros Performance πίσω θόλοι αμαξώματος

Vouros Performance πίσω φτερά

Drag Store carbon πόρτες

Drag Store plexiglass τζάμια

Stroud αλεξίπτωτο

Sparco πυρόσβεση

Custom πάνελ διακοπτών

Plex Tuning SDM-700 οθόνη πολλαπλών ενδείξεων

Comp πεταλιέρα

Οreca κάθισμα bucket

Oreca τιμόνι

ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΦΡΕΝΑ

Strange πίσω πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση

KW Variant 3 εμπρός coilover kit

Vouros Performance ρυθμιζόμενα ψαλίδια εμπρός

Strange drag lite 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω

Strange drag lite χαρακτοί αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός πίσω

Strange σωληνώσεις αεροπορικού τύπου

ΤΡΟΧΟΙ
Bellak Wheels 4,5Jx15” εμπρός 15Jx14.5” πίσω ζάντες

Hoosier dragster 24x4,5x15 εμπρός 32x14,5x15 πίσω ελαστικά

TUNED BY:

Vouros Performance

Κριτίου 14-18

Νέος Κόσμος

Τηλ.: 210 90 14 252

 

Αρθρογράφος