BMW M3 E46 & Honda S2000 Tracktools

BMW M3 E46 & Honda S2000 Tracktools

A time capsule

Σε έναν κόσμο οικονομικής αστάθειας, socialmediακής τοξικότητας και ηλεκτρικής -μοιάζουμε περισσότερο με οικιακές συσκευές με ρόδες- αυτοκίνησης, το να βρεθείς ένα σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών παρέα με φίλους χωρίς κόντρες και αντιπαλότητες και εντυπωσιακά αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά από θερμικούς κινητήρες με πραγματικό ήχο και ψυχή είναι σίγουρα μία «χρονοκάψουλα» που σε κάνει να ξεχάσεις έστω για ελάχιστα 24ωρα τα προβλήματα και τις έννοιες σου, το PS5 που δεν έχεις ακόμα αγοράσει, το Ε36 project που σε λίγο θα κοντραριστεί σε χρονοδιάγραμμα με τον James Cameron για το δεύτερο Avatar και τα 12 Panettone που κατανάλωσες μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων.

Τα δύο γκρι αυτοκίνητα που βλέπεις στις φωτογραφίες του Στάθη δεν είναι τέρατα δύναμης, δεν έχουν οροσειρά από aftermarket, δεν έχουν κοστίσει μία περιουσία και παρότι είναι αρκετά διαφορετικά σε χαρακτηριστικά, έχουν ένα βασικό κοινό: τον χρόνο. Γυρνάνε δηλαδή στην πίστα των Σερρών σε 1:28-1:29, παρά τις διαφορές σε ισχύ και βάρος. Το BMW M3 και το Honda S2000 είναι του Γιώργου και του Δήμου αντίστοιχα, τα παιδιά είναι φίλοι και δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα, όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι που εμπλέκονται με το Time-Attack. Ναι, φυσικά και υπάρχουν και εδώ οι πιο «θερμοκέφαλοι» που πεισμώνουν και δεν σε αφήνουν να περάσεις ακόμα και αν ξέρουν ότι είσαι πιο γρήγορος, αλλά είναι η απόλυτη μειοψηφία. Ειδικά μετά την φθίνουσα πορεία που έχουν πάρει το Dragster και το Drift στη χώρα μας τα τελευταία 3 χρόνια, αυτή είναι η καλύτερη Motorsport ενασχόληση που μπορείς να κάνεις για να βελτιωθείς σαν οδηγός, να γνωρίσεις νέους και ενδιαφέροντες ανθρώπους, να πάρεις συμβουλές για το αυτοκίνητο σου και την οδήγησή σου. Έχοντας μόνο τον πιο σκληρό αντίπαλο από όλους -το χρονόμετρο- για να ανταγωνιστείς (μια απόλυτη και αξιόπιστη σταθερά), εκμηδενίζεις τις ενοχλητικές δικαιολογίες των οδηγών αγώνων. Κοιτάς μόνο να βελτιώσεις τον εαυτό σου και όχι να ικανοποιήσεις «το εγώ» σου, αυτό είναι η μεγάλη διαφορά στην συγκεκριμένη μορφή motorsport.

1.997cc of Fury

Ξεκινάμε με την Χοντάρα του Δήμου έτσι απλά επειδή οι περισσότεροι θα ορκιζόσασταν ότι επειδή έχω BMW, θα ξεκίναγα με το M3. Extreme Plot twist! Το S2k είναι ένα πολύ παρεξηγημένο αυτοκίνητο. Απόλυτο, δύστροπο, μέχρι και σκοτώστρα είναι μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που έχουν ειπωθεί από τους ιδιοκτήτες των S2000 στα χρόνια που κυκλοφορεί. Έχει τρομερή θέση οδήγησης, σασμανάρα, σχετικά χαμηλό βάρος και το μοτέρ του θερίζει μετά τις 5.800rpm (VTEC kicks in Bro!). Η αλήθεια είναι ότι η track κοινότητα άργησε να εκτιμήσει τις δυνατότητες του S2000 και την ικανότητα επίτευξη τρελών χρόνων στην πίστα χωρίς να χρειάζεται 500+ άλογα. «Το συγκεκριμένο αμάξι έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες, ακόμα και με λίγα πράγματα μπορεί και κοντράρει στην πίστα πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα, κρατώντας το κόστος βελτίωσης και συντήρησης σε σχετικά χαμηλά επίπεδα», αυτά είναι λόγια του Δήμου και ισχύουν 100%. Ανέκαθεν του άρεσε το S2000 και μόλις βρήκε ένα καλό (πιο δύσκολο και από την εξόρυξη Bitcoin) το αγόρασε δίχως σκέψη. Στην αρχή έβαλε προφυλακτήρες από AP2 για να δείξει λίγο πιο φρέσκο και ξεκίνησε να ασχολείται με το στήσιμο. Με τα εργοστασιακά ζαντολάστιχα το S2k είναι αρκετά απότομο στο ξέσπασμα ψηλά και έτσι αποφάσισε να φορέσει τις 17άρες Rota Fighter. Για πίστα φοράει 255/40 (square setup) Federal FZ201 που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια συγκριτικά με semi-slicks της Toyo και Nankang που είναι μάλιστα και ακριβότερα.

Όταν άρχισε να μαθαίνει το αυτοκίνητο και την συμπεριφορά του στη γρήγορη οδήγηση, δεν του έφτανε η μαμά ανάρτηση, που στα πρώτα του βήματα στην πίστα είχε μεγάλο body-roll, πήρε την γενναία -από άποψη τιμής- απόφαση να αγοράσει την κορυφαία coilover ανάρτηση Ohlins DFV. Κανονικά έρχεται με ελατήρια 10kg/mm μπροστά και 8kg/mm πίσω, όμως ο Δήμος την παρήγγειλε με ελατήρια 16kg/mm και 14kg/mm. Με μερικά μόνο κλικ από τα ρυθμιστικά (20 θέσεις συμπίεσης-επαναφοράς) μπορείς να έχεις από ένα αρκετά σφιχτό setup μέχρι το απόλυτο τραπέζι με τροχούς, κάτι που αποδίδει ιδιαίτερα στην πίστα των Σερρών που είναι αρκετά flat και δεν απαιτεί ανάρτηση με μεγάλη διαδρομή.

Πρωτοσταδιάτο;

1.28.4! Αυτή είναι η καλύτερη επίδοση του S2000 στις Σέρρες και θα ξεκινήσεις τις εικασίες ότι φοράει πολλάααα πράγματα στο μοτέρ, αλλά η σκληρή πραγματικότητα θέλει το S2k να είναι μονάχα ένα καλό πρώτο στάδιο. Η εισαγωγή αέρα είναι η V2 της AEM, η εξάτμιση είναι custom ολόσωμη 70άρα από την PowerUp Exhaust και επειδή είναι γνωστό ότι ο F20C είναι οριακός από το εργοστάσιο -120 άλογα στο λίτρο γαρ- ο Δήμος αντικατέστησε την εργοστασιακή ECU με μία standalone μονάδα της Ultratech την οποία τοποθέτησε η GearTech Engineering με τον Γιώργο Ζόμπολα να αναλαμβάνει να βρει κάθε πιθανό άλογο από το ατμοσφαιρικό μοτέρ, ενώ άλλαξε και το σημείο ενεργοποίησης του VTEC από τις 6.000rpm στις 4.500rpm για να γίνει πιο ομαλό το «σκαλοπάτι», τονώνοντας παράλληλα την αχίλλειο πτέρνα των μοτέρ αυτών, τις «τζούφιες» μεσαίες. Στο Dynapack δυναμόμετρο έβγαλε +20wHp που είναι πραγματικά εντυπωσιακό νούμερο τηρούμενων των αναλογιών. Οι υπόλοιπες αλλαγές στα μηχανικά μέρη έχουν να κάνουν με την διατήρηση της αξιοπιστίας, αφού η σωστή ψύξη είναι βασικός παράγοντας σε μοτέρ που γυρίζουν για 10-15 λεπτά τάπα μέσα στην πίστα. Από την Mishimoto προέρχονται το αλουμινένιο ψυγείο νερού και ο χαμηλότερος σε θερμοκρασία λειτουργίας θερμοστάτης. Επίσης επειδή τα φαρδιά Federal παρέχουν γενναία πλευρικά “g”, ο Δήμος έβαλε διαφράγματα κάρτερ της Ballade Sports έτσι ώστε το λάδι να μην κόβει βόλτες σαν την Greta Thunberg σε Meeting με βελτιωμένα Rotary, αλλά να μένει πάντοτε αρκετό για την προβοσκίδα της αντλίας.

Αμάξωμα

Έχουν γίνει κάποιες κινήσεις ελαφρώματος, όχι όμως γενναίες, καθώς ο Δήμος το χρησιμοποιεί και για βόλτα. Αφαιρέθηκε το κομπρεσέρ του A/C, μία σιδερένια μπάρα που βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα, το ντουλαπάκι και οι εργοστασιακές ζώνες. Ό,τι κερδίσαμε από εδώ το πήραμε πίσω με το Chromoly roll bar 5 σημείων της Cusco, όμως είναι κάτι βασικό ιδιαίτερα όταν μιλάμε για cabrio αυτοκίνητο. Τα σταθερά bucket μειώνουν το βάρος κατά 20kg περίπου, μην ψαρώνεις όμως, είναι Replica Bride Low Max, αφού τα γνήσια έχουν περίπου €2.000 έκαστο, οπότε καλύτερα αντιγραφές και τα λεφτά που σου περισσεύουν να τα ρίξεις πχ στα φρένα. Εδώ έχει γίνει ουσιώδης επένδυση, αφού στον μπροστά άξονα οι οκταπίστονες δαγκάνες της D2 Racing συνεργάζονται με διαιρούμενους δίσκους 330x32mm, ενώ πίσω έχουν διατηρηθεί οι εργοστασιακές δαγκάνες και δισκόπλακες. Τα υλικά τριβής είναι τα DS2500 της Ferodo μπροστά και πίσω.

Το μπροστινό custom καπό με αεραγωγούς από την μεριά της εξαγωγής μοιάζει να έρχεται από turbo setup και επιπλέον έχουν αφαιρεθεί οι μονωτικές επενδύσεις, ενώ το μπροστινό splitter προέρχεται από την Amuse. Καταλήγουμε τώρα στο πιο εντυπωσιακό μέρος του S2000 που είναι φυσικά η τεράστια αεροτομή 1.600mm που είναι Replica της J’S Racing. Η αεροτομή έχει τοποθετηθεί με custom βάσεις στο πορτμπαγκάζ (από τον ίδιο τον Δήμο που έχει δαπανήσει πολλή προσωπική εργασία στην εμφάνιση και στο στήσιμο του S2k) και σε συνδυασμό με το μπροστινό splitter, αυξάνουν ακόμα περισσότερο το κράτημα κυρίως στα πολλά χιλιόμετρα.

Six the number of the beast

Περνάμε στην άλλη γωνία, στο φουσκωτό μοντέλο της BMW Motorsport. BMW M3 E46. Ένα λατρεμένο αυτοκίνητο από την πλειοψηφία των petrolheads. Ναι, σίγουρα έχει κάποια σημεία που πονάει, όπως τα μέταλλα στροφάλου και το πίσω υποπλαίσιο, αλλά έχει τρομερό τιμόνι, διαφορικό για ατελείωτο παντιλίκι και το μοτέρ του είναι ωδή στην ατμόσφαιρα, με τρομερή απόκριση και μαγικό εξακύλινδρο ήχο. Η απόκτησή του ήταν ένα όνειρο που είχε ο Γιώργος από μικρός, αφού ο μπαμπάς -έτερος φανατικός Powerάς- είχε στην κατοχή του χρυσαφί κομπρεσοράτο M3 E46 που πέρασε πολλά χρόνια πίσω από τις σελίδες του περιοδικού. Το M3 του Γιώργου είναι στην ουσία Clubsport, χωρίς σημαντικές αλλαγές σε μηχανικά μέρη και αμάξωμα, αφού αποκλειστικά για την πίστα ετοιμάζει ένα M3 E30! «Μετά απ’ την πρώτη κιόλας βόλτα με το αυτοκίνητα, ένιωσα ότι χρειάζεται άμεσα ανάρτηση και φρένα για την χρήση που το θέλω και έτσι ξεκίνησα αμέσως να ψάχνω για δοκιμασμένες λύσεις». Τα εργοστασιακά φρένα είναι αναμφίβολα το πιο αδύναμο σημείο στο στήσιμο των M3, ειδικά όταν μιλάμε για πίστα που θες αντοχή και επαναληψιμότητα, αφού η απόδοσή τους πέφτει δραματικά έπειτα από 2-3 «καλά» φρεναρίσματα. Εδώ τη λύση έδωσε η Alcon, με εξαπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες, διαιρούμενους δίσκους Brembo 365x34mm και τακάκια Carbon Lorraine RC6. Στον πίσω άξονα έχουμε δίσκους της Brembo στην εργοστασιακή διάσταση, τακάκια CL RC6 και σωληνάκια υψηλής. Τα τεράστια φρένα γεμίζουν τις πανέμορφες ζάντες EC-7 της Apex -θέλω απεγνωσμένα μία 4άδα για το 36- σε διάσταση 9Jx18in εμπρός και 10Jx18in πίσω.

Φυσικά και φοράει semi-slick, τα δοκιμασμένα Nankang AR-1 με επίσης square setup, διάστασης 265/35. Παρότι το M3, όπως όλα τα δυνατά πισωκίνητα, φοράει πιο φαρδιά λάστιχα στον πίσω άξονα για να περιορίσουν την υπερστροφή ισχύος, σε οδήγηση πίστας το square setup (ίδια διάσταση μπρος-πίσω) μειώνει την υποστροφή και βελτιώνει την ισορροπία και την σταθερότητα, ενώ η αυξημένη πρόσφυση στον μπροστά άξονα βελτιώνει το turn-in, θυσιάζοντας μέρος από την αμεσότητα του τιμονιού.

Επόμενη επένδυση, η ανάρτηση, με την 2-way KW Clubsport να αποτελεί μία πολύ ακριβή (υπολογίστε γύρω στα €3.300), αλλά τρομερά αποδοτική λύση για χρήση σε πίστα. Έχει ξεχωριστή ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς, ελατήρια 12kg/mm και έρχεται με ρυθμιζόμενα πιατέλα. Η τοποθέτησή της έγινε στην Agelos Sport που έχει αναλάβει και το στήσιμο του M3.

Ελάφρωμα 101

Ο S54 με το καταπληκτικό καπάκι και το μοναδικό σε απόκριση και ήχο εξαπετάλουδο δεν χρειάστηκε κάτι περισσότερο από ένα ελεύθερο φίλτρο της BMC και ένα τελικό καζανάκι της Remus. Βέβαια, οι βελτιώσεις στο μοτέρ έγιναν περισσότερο για την τόνωση του ήχου παρά την αύξηση της ιπποδύναμης, αφού τα 343Ps και 37,2kgm ροπής δεν τα λες και λίγα. Έχουν να κινήσουν βέβαια ένα αρκετά βαρύ αμάξωμα που ζυγίζει 1.500kg. Ο Colin Chapman είχε πει το κορυφαίο: «Η αύξηση της ισχύος σε κάνει πιο γρήγορο στις ευθείες, ενώ η αφαίρεση βάρους σε κάνει πιο γρήγορο παντού». Το M3 έχει πολύ περισσότερα περιθώρια ελαφρώματος και ο Γιώργος έκανε τα “Clubsport Basics”. Τα εργοστασιακά καθίσματα ζυγίζουν 28kg το ένα και φυσικά αντικαταστάθηκαν από δύο σημαντικά ελαφρύτερα Recaro Sportster CS (14,7kg έκαστο), όμως όταν μπαίνει πίστα ο Γιώργος, βάζει το σταθερό Recaro Profi SPG που ζυγίζει 7kg. Οι carbon επενδύσεις θυρών από M3 CSL είναι μία σπάνια -και ακριβή- λύση, ενώ από το ίδιο αυτοκίνητο προέρχονται ο μπροστινός προφυλακτήρας, ο carbon διαχύτης και το Fibreglass πορτμπαγκάζ. Όλα αυτά μαζί με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων (μοκέτες, επενδύσεις και ηχομονωτικά έχουν παραμείνει όλα) έχουν μειώσει το βάρος του M3 κατά 70kg (με το ένα σταθερό και το ένα ανακλινόμενο bucket), χωρίς καμία υποχώρηση στην καθημερινή μετακίνηση. To SMG κιβώτιο δεν έχει την καλύτερη φήμη για την αξιοπιστία του και την ταχύτητα των αλλαγών του, αλλά στο εξωτερικό το λατρεύουν για χρήση πίστας. Το πρόγραμμα όμως από M3 CSL το έχει κάνει αρκετά πιο γρήγορο και πλέον δικαιολογεί την επιλογή των hardcore BMWδάκηδων.

In love with the track

Όπως είπαμε, το M3 και το S2000 δεν είναι 100% αγωνιστικά και δεν έχουν κοστίσει μία περιουσία. Και τα δύο κυκλοφορούν κανονικά στο δρόμο με μικρές αλλαγές στο setup τους. Στην πίστα είναι και τα δύο καταπληκτικά. Το S2000 έχει τρομερό turn-in και μοναδική ικανότητα να ακολουθεί με αμεσότητα τα inputs από το τιμόνι. Η αίσθηση του είναι μοναδική και οφείλεται εκτός από την ανάρτηση της Ohlins, την μπροστινή αντιστρεπτική 32mm και το roll-bar της Cusco, στα μπροστινά roll center adjusters της Hardrace που αυξάνουν την απόκριση και σταθερότητα του τιμονιού, ενώ παράλληλα μειώνουν σημαντικά το bump steer. Η έλλειψη ηλεκτρονικών βοηθημάτων και η παντελής έλλειψη κλίσης από το αμάξωμα σε κάνουν να είσαι συνεχώς σε εγρήγορση, όμως η πίσω αεροτομή δουλεύει μετά τα 100km/h και τιθασεύει τις «ορέξεις» της ουράς. Το μοτέρ είναι πολύ πιο ψυχωμένο από το εργοστασιακό setup, διατηρεί όμως τη δύναμή του μέχρι τον κόφτη ψηλά στις 8.800rpm.

Το M3 είναι εντελώς διαφορετικό κτήνος, νιώθεις το αυξημένο βάρος του, όμως τα τεράστια ζαντολάστιχα σου δίνουν την δυνατότητα να επιτεθείς περισσότερο στην είσοδο, με μικρές μονάχα τάσεις υποστροφής. Το body-roll είναι πρακτικά ανύπαρκτο, τα φρένα δεν μασάνε ακόμα και σε extreme late braking και το διαβολεμένο μοτέρ μετά τις 4.000rpm έχει αυτόν τον απίστευτο ήχο που όταν το βλέπεις να έρχεται από μπροστά, ακούγεται μόνο η εξαπετάλουδη εισαγωγή να ρουφάει μανιασμένα αέρα και μόλις σε περάσει, το soundtrack αλλάζει στο μεταλλικό κρεσέντο που ορισμένοι μισούν, αλλά προσωπικά το λατρεύω. Με γραμμική οδήγηση και την ισχύ να σπρώχνει ελαφρά την ουρά, ο Γιώργος κινείται εύκολα κάτω από το 1:30, με καλύτερη επίδοση το 1.29.5.

Τα γυρολόγια που αναφέρουμε είναι με μόλις 2-3 επισκέψεις στην πίστα. Τόσο ο Γιώργος όσο και ο Δήμος δεν έχουν εξαντλήσει τα όρια των αυτοκινήτων τους και στο μέλλον οι χρόνοι αυτοί θα πέσουν κι άλλο. Ο Δήμος σκοπεύει να κάνει αρκετές ακόμα αλλαγές για να πέσει ο χρόνος του γύρω στο 1:26. Βάσεις μοτέρ-σασμάν-διαφορικού και κοντύτερο βήμα είναι οι πρώτες αλλαγές που θα κάνει, ενώ θέλει να δοκιμάσει να μπει πίστα και με full-slick. Στα μελλοντικά του σχέδια είναι αργότερα να το κάνει κομπρεσοράτο για να πέσει κάτω από το 1:26. Να και τι άλλο έχουν κοινό τα δύο αυτοκίνητα! Στο μέλλον θα είναι και τα δύο κομπρεσοράτα, αφού και ο Γιώργος σκοπεύει να ακολουθήσει την Supercharged οδό, μαζί με ακόμα περισσότερο ελάφρωμα, βελτιωμένο aero, κοντύτερο κορωνοπήνιο και πιο επιθετική ευθυγράμμιση. Κάπως έτσι σκοπεύει να φτάσει το 1:26. Να, εμφανίστηκε και το τρίτο κοινό, ο χρόνος που θα κινούνται στο άμεσο μέλλον και μακάρι να είμαστε όλοι μαζί στην πίστα για να τους απολαύσουμε!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

BMW M3 E46


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Κυβισμός: 3.246cc

Διάμετρος x Διαδρομή: 87mm x 91mm

Σχέση συμπίεσης: 11,5:1

Φιλτρο αέρα BMC

Τελικό καζανάκι Remus


ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Πρόγραμμα SMG από M3 CSL


ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Εμπρός προφυλακτήρας M3 CSL

Carbon διάχυτης M3 CSL

Fibreglass πορτμπαγκάζ M3 CSL

Carbon επενδύσεις θυρών M3 CSL

Recaro Profi SPG (χρήση πίστας)

Recaro CS καθίσματα BMW Motorsport (χρήση δρόμου)

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

KW Clubsport 2-way

Ρυθμιζόμενα top mount KW

Custom ευθυγράμμιση με αυξημένες μοίρες κάμπερ από Agelos Sport

ΦΡΕΝΑ

Μπροστά: Alcon εξαπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες με διαιρούμενους δίσκους Brembo 365x34mm, τακάκια CL brakes RC6, custom σωληνάκια υψηλής

Πίσω: Δίσκοι Brembo 328x20mm, τακάκια CL brakes RC6, custom σωληνάκια υψηλής

Υγρά φρένων Motul 660

ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες Apex EC-7 9Jx18in εμπρός και 10Jx18in πίσω

Apex μπουζόνια τροχών

Nankang AR-1 265/35 μπροστά και πίσω (χρήση πίστας)

Michelin Pilot Sport Cup 2 245/40 εμπρός και 265/35 πίσω (χρήση δρόμου)

TUNED BY:

BMW Voudouris

Αγκύλης 50, Ν. Κόσμος

Τηλ.: 210 92 13 363

HONDA S2000

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Κυβισμός: 1.997cc

Διάμετρος x Διαδρομή: 87mm x 84mm

Σχέση συμπίεσης: 11:1

AEM V2 εισαγωγή αέρα

Ultratech ECU Pro EMS Evolution

ECU remap Geartech Engineering

PowerUp custom εξάτμιση 70mm

Mishimoto αλουμινένιο ψυγείο νερού

Mishimoto θερμοστάτης

Custom δοχείο αναθυμιάσεων

Ballade Sports διαφράγματα κάρτερ

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Εργοστασιακή

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ohlins DFV Custom valved με ελατήρια 16kg/mm μπροστά και 14kg/mm πίσω

Cusco μπροστινή αντιστρεπτική 32mm

Tegiwa αποστάτες διαφορικού

Hardrace μπροστινά roll center adjusters

ΦΡΕΝΑ

Μπροστινό kit με δαγκάνες D2 Racing και διαιρούμενους δίσκους 330x32mm

Εργοστασιακές πίσω δαγκάνες

Τακάκια Ferodo DS2500 μπροστά και πίσω

ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

J’S Racing Replica αεροτομή 1600mm

Custom μπροστινό καπό

Amuse μπροστινό splitter

Cusco roll bar 5 σημείων

Bride Replica bucket καθίσματα

Custom βάσεις καθισμάτων

Turn One ζώνες 6 σημείων

NRG κώνος τιμονιού quick release

Nardi Torino 330mm τιμόνι

ΤΡΟΧΟΙ

Ζάντες Rota Fighter 9Jx17in ET50

Λάστιχα 255/40 Federal FZ201 μπροστά και πίσω

Tuned by:

Geartech Engineering

Πειραιώς και Μοσχονησίων 3, Μοσχάτο

Τηλ. 210 34 10 108

www.geartech.gr

 

Αρθρογράφος

 

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ξεκίνημα με Evans

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ξεκίνημα με Evans

Ο Kalle Rovanpera είναι πρώτος στη γενική κατάταξη, αλλά ήταν ο Elfyn Evans, που ξεκίνησε με νίκη την ημέρα.