Advertisement

 

Drift Round 4 Drive Park Ν. Ρύσιο 11-12/6/2017

Drift Round 4 Drive Park Ν. Ρύσιο 11-12/6/2017

Το Σαββατοκύριακο 11-12/6/2017, διεξήχθη ο 4ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, που διοργανώθηκε από τον αθλητικό σύλλογο Α.Σ.ΠΙΣ. ,  στην πίστα DrivePark του Νέου Ρυσίου. Μπορεί ο αγώνας να πραγματοποιήθηκε στις αρχές του καλοκαιριού, όμως, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, το κλίμα ήταν άκρως «τροπικό». Το Σάββατο ήταν μία ηλιόλουστη μέρα και η προπόνηση άρχισε από νωρίς, δίνοντας την ευκαιρία στους οδηγούς να δοκιμάσουν τη νέα διαδρομή, που ήταν με την αντίθετη φορά της πίστας, καθώς ήταν η δεύτερη φορά για φέτος που το Drive Park φιλοξενούσε το πρωτάθλημα. Αυτή τη φορά, λοιπόν, η είσοδος ήταν μπροστά στο κοινό, με μία αριστερή στροφή, που χρειαζόταν αρκετή ιδιαιτερότητα στη γραμμή για να «βγει» η παρατεταμένη μέχρι τη μεταφορά βάρους, όπου ξεκινούσε και το δύσκολο κομμάτι του αγώνα. Το highlight της διαδρομής ήταν το πλασάρισμα της τελευταίας μεταφοράς βάρους, όπου εκεί οι οδηγοί έπρεπε να μείνουν στο γκάζι, κάτι που δυσκόλευε πολύ το να κρατηθούν όλοι οι τροχοί εντός πίστας. Την Κυριακή έβρεχε από νωρίς το πρωί και έτσι τα πρώτα περάσματα έγιναν σε βρεγμένο τερέν. Όσο, όμως, περνούσε η ώρα, η βροχή άρχισε να μειώνεται έως που κάποια στιγμή σταμάτησε εντελώς. Με τα περάσματα των αγωνιζόμενων, η πίστα άρχισε να στεγνώνει γρήγορα και τα προκριματικά είχαν αρκετή πρόσφυση για να δούμε πολύ καλές μάχες.

Πληθώρα Street Legal

Πολλές Street Legal συμμετοχές είδαμε στον αγώνα, με τον Γιώργο Πούλιο και το Starlet του να μαζεύουν 95,67, αποσπώντας τον τίτλο του καλύτερου περάσματος. Δεν άφησε πουθενά το γκάζι, έμεινε πάνω στη σωστή γραμμή και δεν έκανε καμία διόρθωση στα τιμόνια του. Δεύτερος ήταν ο Νίκος Ντουφεκιάς με το Corolla KE70 και 94,33 βαθμούς, αφού έκανε ένα πέρασμα με αρκετό καπνό και επιθετική οδήγηση. Η τριάδα έκλεισε με τον Αργύρη Κοντελέ με 91 βαθμούς. Άλλη μία συμμετοχή, που ξεχώρισε, ήταν αυτή του 18χρονου Γιάννη Καμζιόλη από το Βόλο, με ένα BMW E30, αφού, παρά το γεγονός ότι ήταν η πρώτη του εμφάνιση, κατάφερε να μπει στις μάχες. Στα διπλά περάσματα, o Πούλιος ήταν και πάλι ο πιο σταθερός οδηγός. Δεν έκανε λάθη και εντυπωσίασε θεατές και βαθμολογητές. Ο Σπύρος Μανής, με το BMW E36, πήρε τη δεύτερη θέση και ο Κοντελές συμπλήρωσε το βάθρο με το BMW E30 M5.

 

Βαρέα Πυροβολικά

Την έκπληξη στα μονά περάσματα έκανε ο Βαλάσσης Παπαντωνίου με το Nissan 200 SX, με το πέρασμα των 91,33 βαθμών, που πήρε την 1η θέση στην κατάταξη. Στη 2η θέση, με 91 βαθμούς, βρέθηκε ο Χρήστος Χαντζάρας, που εντυπωσίαζε κάθε φορά που περνούσε μπροστά από τους κριτές. Στα διπλά περάσματα, μία ξαφνική μπόρα το μεσημέρι κόντεψε να διακόψει τον αγώνα, καθώς πλημμύρισε η διαδρομή. Όταν τελικά σταμάτησε, οι οδηγοί κλήθηκαν να κάνουν μερικά επιπλέον περάσματα, για να στεγνώσει και πάλι η πίστα. Ο  Παπαντωνίου με τον Ξύστρα έδωσαν μάχη στους 8 καλύτερους, με τον πρώτο να μην εκμεταλλεύεται το πλεονέκτημα και τον Ξύστρα να πιέζει στο πρώτο πέρασμα, αποσπώντας την ισοπαλία. Όταν ο Παπαντωνίου βρέθηκε στην επίθεση, ένα λάθος στη μεταφορά, τον υποχρέωσε σε ίσιωμα, με αποτέλεσμα να μηδενιστεί και να στείλει στα ημιτελικά το BMW RB25. Ο τελικός του προηγούμενου αγώνα και η καλύτερη μάχη της ημέρας επαναλήφθηκε σε αυτή τη φάση με τους Τσιλιμπόνη και Χαντζάρα, αυτή τη φορά σε στεγνό οδόστρωμα. Το αποτέλεσμα κρίθηκε, όταν ο Τσιλιμπόνης έβγαλε 2 τροχούς εκτός πίστας. Στους ημιτελικούς, είδαμε τους Ξύστρα και Χαντζάρα να περνάνε στον τελικό, αφού επικράτησαν των Χρυσανθόπουλο και Λεοντή αντίστοιχα. Μετά από μία εξαιρετική και επιθετική εμφάνιση, ο οδηγός του carbon πλέον BMW M3 E36 ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, με τον Ξύστρα να παίρνει τη δεύτερη θέση και τον Λεοντή την τρίτη. Την 3η θέση του βάθρου κατέλαβε ο Λεοντής, αφού επικράτησε του Χρυσανθόπουλου, που κατετάγη 4ος. Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος θα γίνει στην Πάτρα, στις 8-9 Ιουλίου, στην τεχνική διαδρομή των Βραχνεΐκων.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

PRO                 ΟΔΗΓΟΣ                               ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

1                      ΧΑΝΤΖΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ      BMW Ε36 M3 TURBO

2                      ΞΥΣΤΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ      BMW E30 RB25DET

3                     ΛΕΟΝΤΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ           NISSAN 200SX V8

4                   ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ  BMW E36 M3

5                    ΤΣΑΝΤΕΚΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ   BMW Ε30 M3

6                   ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ     BMW Ε36 Μ3 COMPACT

7                    ΤΣΙΛΙΜΠΟΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ       BMW E30 V8

8                    ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΒΑΛΑΣΗΣ  NISSAN 200SX S13

9                    ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ   BMW Ε30

STREET LEGAL    ΟΔΗΓΟΣ                               ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

1                     ΠΟΥΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ                TOYOTA STARLET KP60

2                     ΜΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ                       BMW E36

3                     ΚΟΝΤΕΛΕΣ ΑΡΓΥΡΗΣ              BMW E30 M5

4                     ΝΤΟΥΦΕΚΙΑΣ ΝΙΚΟΣ               TOYOTA COROLLA KE70

5                     ΓΚΡΑΒΑΣ                                    BMW E30

6                     ΚΑΜΖΙΟΛΗΣ                              BMW E30

7                     ΝΤΑΓΙΑΜΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ            TOYOTA STARLET KP60

8                     ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ  BMW E36 M3

9                     ΦΙΣΤΑΣ ΝΙΚΟΣ                           NISSAN 350Z

10                  ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ   TOYOTA STARLET KP60

11                   ΤΣΟΚΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ   TOYOTA CELICA

12                   ΑΝΤΙΟΧΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ               MAZDA MX-5 NA

13                   ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ                      MAZDA MX-5 NA

 

Αρθρογράφος