Drift Round 6 Λιθακιά Ζακύνθου

Drift Round 6 Λιθακιά Ζακύνθου

Σε ένα εγκαταλειμμένο «νταμάρι», που μέχρι πριν μερικά χρόνια ήταν χώρος απόρριψης σκουπιδιών, οι άνθρωποι της Α.ΛΕ.Ζ (Αγωνιστική Λέσχη Ζακύνθου) είδαν ένα όραμα. Με πολλή προσωπική εργασία απ’ όλα τα μέλη της λέσχης και μετά από περίπου 2 χρόνια, η Ζάκυνθος αποτέλεσε το μοναδικό νησί με δικιά του πίστα αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικό της είναι η μοναδική ακουστική, αλλά και η επικινδυνότητα, αφού μία έξοδος μπορεί να σε στείλει πάνω στα βράχια! Το αγαπημένο κομμάτι της διαδρομής για τους οδηγούς είναι το επονομαζόμενο «Kiss the Wall», ένα σημείο όπου το πίσω μέρος του αυτοκινήτου περνάει πολύ κοντά από τον τοίχο, που τοποθετήθηκε σε ένα σημείο της διαδρομής, για να ξεχωρίσουν οι άντρες από τα…«παιδιά». Στη Λιθακιά υπάρχουν συνολικά τρεις διαδρομές και σε αυτόν τον αγώνα επιλέχθηκε αυτή με τη μεγαλύτερη δυσκολία. Οι οδηγοί παίρνουν φόρα για να στρίψουν σε μία κλειστή αριστερή, που πρέπει να κρατηθούν ανοιχτά, αφού η στροφή είναι αρκετά παρατεταμένη και έπειτα περνούν «ξυστά» από τον τοίχο, για να πλασαριστούν σε μία από τις δυσκολότερες μεταφορές βάρους της χρονιάς, αφού η διάφορα ύψους στο οδόστρωμα αλλάζει σημαντικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Μετά τη μεταφορά ακολουθεί μία δεξιά παρατεταμένη, στην οποία και πάλι κάθονται στην ανοιχτή γραμμή, προσπαθώντας να μην κλείσουν καθόλου το γκάζι, για να ολοκληρώσουν το πέρασμά τους.

Ο αγώνας συγκέντρωσε συνολικά 22 συμμετοχές στις κατηγορίες Pro και Street Legal, που φυσικά δεν ήταν πολλές, κάτι που πιθανόν οφείλεται στο γεγονός ότι πολλοί οδηγοί δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν τα αυτοκίνητά τους λόγω καλοκαιριού. Στα μονά βαθμολογημένα της κατηγορίας Pro, τα φαβορί έδειξαν τα δόντια τους από νωρίς, με τους Τούντα και Τσέλο, που γνωρίζουν πολύ καλά την πίστα, να πραγματοποιούν τα κορυφαία περάσματα με 93 και 92 βαθμούς αντίστοιχα. Οι δύο διεκδικητές του τίτλου, Χαντζαράς και Λεοντής, σημείωσαν το ίδιο μ.ο., με 91,33 βαθμούς, με τον Κώστα Δημητρόπουλο, με ένα πορτοκαλί BMW E30, να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής, μαζεύοντας 91 βαθμούς. Στις διπλές μάχες είδαμε πολύ εντυπωσιακά περάσματα, ενώ δεν έλειψαν και οι ανατροπές, με τον Δημητρόπουλο να βγάζει εκτός 4άδας τον Λεοντή και τον Χρυσανθόπουλο και Τσέλο, οι οποίοι γνωρίζουν πολύ καλά την πίστα, να κάνουν φοβερά περάσματα με μικρή απόσταση μεταξύ τους και πολλά km/h. Στα ημιτελικά, ο Δημητρόπουλος οδήγησε εξαιρετικά, κερδίζοντας τον Τούντα έπειτα από σκληρή μάχη, ενώ ο Χαντζαράς κάπνισε την πίστα και ανάγκασε τον Τσέλο να περιοριστεί στον μικρό τελικό, τον οποίο κέρδισε έναντι του Τούντα, κατακτώντας μία θέση στο βάθρο. Η έκπληξη, όμως, της ημέρας ήρθε στον τελικό, με τον Κώστα Δημητρόπουλο να οδηγεί αλάνθαστα το BMW E30 του, κερδίζοντας τον φορμαρισμένο Χρήστο Χαντζαρά, με το carbon BMW E36 Turbo, έπειτα από μία πολύ σκληρή και εντυπωσιακή μάχη. Στην Street Legal, ο Ντουφεκιάς δεν άφησε πολλά περιθώρια στους ανταγωνιστές του, κατακτώντας την πρώτη θέση, με τους Μάνη και Γκράβα να συμπληρώνουν το βάθρο των κορυφαίων. Επόμενο «καπνισμένο» ραντεβού φυσικά στον τελικό γύρο του King of Nations Drift Pro Series, στις 7-8 Οκτωβρίου, στην πίστα των Σερρών.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

PRO                 ΟΔΗΓΟΣ                               ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

1                      ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ       BMW E30 V8

2                      ΧΑΝΤΖΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ      BMW Ε36 M3 TURBO

3                      ΤΣΕΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ         MAZDA RX-8 AMG V8

4                      ΤΟΥΝΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ      FORD ESCORT MK2

5                      ΛΕΟΝΤΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ          NISSAN 200SX V8

6                     ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ  BMW E36 M3

7                     ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ  NISSAN 200SX

8                     ΧΕΛΜΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ              OPEL KADETT

9                     ΞΥΣΤΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ      BMW E30 RB25DET

10                   ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ  BMW E36 M3

STREET LEGAL    ΟΔΗΓΟΣ                               ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

1                     ΝΤΟΥΦΕΚΙΑΣ ΝΙΚΟΣ                  TOYOTA COROLLA KE70

2                     ΜΑΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ                          BMW E36

3                     ΓΚΡΑΒΑΣ ΣΠΥΡΟΣ                       BMW E30

4                     ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ  BMW E30

5                     ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ       BMW E30

6                     ΚΟΝΤΕΛΕΣ ΑΡΓΥΡΗΣ              BMW E30 M5

7                     ΚΙΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ             TOYOTA COROLLA

8                     ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ       BMW E30

 

Αρθρογράφος

 

Το αγωνιστικό της DS Teechetah Formula E

Το αγωνιστικό της DS Teechetah Formula E

H DS Automobiles αποκαλύπτει το μονοθέσιο με το οποίο θα υπερασπιστεί τον τίτλο της πρωταθλήτριας στη Formula E.