Εξάτμιση τιτανίου για την νέα BMW M5 από την Akrapovic
.jpg)
Μια BMW M5 λόγω των κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων και τον θόρυβο, διαθέτει μια εξάτμιση που ακούγεται πιο ήπια από όσο θα περίμενε κανείς για ένα super sedan ή station wagon με 717 ίππους. Μεγάλο μέρος του ήχου που φτάνει στην καμπίνα είναι τεχνητό, και όταν απενεργοποιηθεί, ο φυσικός ήχος της εξάτμισης είναι σχεδόν ανύπαρκτος. Η Akrapovic ανέπτυξε μια εξάτμιση τιτανίου aftermarket τόσο για την sedan όσο και την M5 Touring, με σωλήνες μεγαλύτερης διαμέτρου για βελτιωμένη ροή, καθώς και βαλβίδες που επιτρέπουν στον οδηγό να ρυθμίζει την ένταση του ήχου. Σύμφωνα με την εταιρεία, δοκιμές σε δυναμόμετρο απέδειξαν ότι, σε σύγκριση με την εργοστασιακή M5, το νέο σύστημα απέδωσε επιπλέον 11,4 ίππους στις 6.150rpm και 1,6kgm ροπής στις 2.550rpm.
Η Akrapovic αναφέρει ότι η εγκατάσταση είναι εξαιρετικά απλή, τύπου plug-and-play, χωρίς να απαιτείται αναπρογραμματισμός του εγκεφάλου. Το τιτάνιο, ως υλικό, είναι σημαντικά ελαφρύτερο από τον χάλυβα της εργοστασιακής εξάτμισης, με αποτέλεσμα μείωση βάρους κατά περίπου 15,4 κιλά. Βέβαια, αυτές οι διαφορές ίσως να μην είναι ιδιαίτερα αισθητές, καθώς η εργοστασιακή M5 sedan ζυγίζει 2.445 κιλά – αλλά κάθε μείωση μετράει, σωστά; Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε στρογγυλές ή εξαγωνικές απολήξεις, οι οποίες μπορούν να επενδυθούν με carbon. Η Akrapovic προσφέρει επίσης δικό της διαχύτη και πίσω σπόιλερ από ανθρακόνημα (μόνο για την έκδοση sedan), για να συμπληρώσει αισθητικά το πακέτο. Οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
H BMW δημοσίευσε ένα βίντεο, στο οποίο πρωταγωνιστεί η αμιγώς ηλεκτρική καμουφλαρισμένη M3.