Advertisement

BOUBIS CAMS

Σολωνος 11, 13561 Αγιοι Αναργυροι Αττικης

Ο Χρήστος Βαλασόπουλος γνωστός ως Μπούμπης στον χώρο του αυτοκινήτου ξεκίνησε την ενασχόληση του ως βελτιωτής κινητήρων για πάνω από 50 χρόνια έχοντας βελτιώσει αυτοκίνητα των τότε πρωταθλητών αγώνων όπως των: Τάκη Περατικού, Κώστα Νικολόπουλου, Κώστα Σπηλιωτάκη, Άλκη Μίχου, Γιάννη Μειμαρίδη (Μαύρος). Αργότερα ως κατασκευαστής του πρώτου πρωτοτύπου στην Ελλάδα με οδηγό τον Τάσο Μαρκουίζο - κατά κοσμον Ιαβέρη- απέσπασαν διακρίσεις όπως το Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων το 1975 καθώς και με Alfa Romeo 2000 cc VELOCE το πρωτάθλημα Γκρουπ 1. Σημειωτέων ότι από τις 6 παγκόσμιες διακρίσεις εκείνης της χρονιάς της Alfa Romeo οι τρεις άνηκαν σε αυτοκίνητα του Μπούμπη. Εκείνη την εποχή στην Ελλάδα η βελτίωση ήταν θέμα αντίληψης και διαίσθησης, λόγω του ότι δεν υπήρχε βιβλιογραφία στα Ελληνικά ως προς την εξέλιξη των κινητήρων, όποτε βάσει εμπειρίας και οξυδέρκειας οι τότε μηχανικοί καλούνταν να βελτιώσουν με μηδαμινά μέσα έναν κινητήρα. Η ανάγκη για βαθύτερη γνώση της εξέλιξης των κινητήρων ώθησε τον Μπούμπη στην απόκτηση του πρώτου στην Ελλάδα δυναμομέτρου πάγκου. Αυτό ήταν η μεγαλύτερη τομή στον χώρο της βελτίωσης στην Ελλάδα γιατί επέτρεπε σε πρώτο χρόνο δοκιμάζοντας όλα τα εξαρτήματα και τις μετατροπές την αντίδραση του κινητήρα σε κάθε μεταβολή όπως στα καρμπυρατέρ (ζιγκλερ, χωνιά, διαμέτρους), καμπύλης advance, βαλβίδες, ροικές εξελίξεις κεφαλών, εκκεντροφόρους, χρονισμούς, εξατμίσεις και χιλιάδες άλλες παραμέτρους σε ακριβή κιλογραμμόμετρα ροπής χωρίς παρεμβολές από σασμάν, τροχούς και λοιπές απώλειες. Αυτή η εξέλιξη είχε ως αποτέλεσμα την βελτίωση ενός πολύ δημοφιλούς κινητήρα της εποχής τον Ford Escort 2000 κυβικών στο εξωπραγματικό νούμερο ιπποδύναμης των 203 ίππων εν έτη 1978!

Μάρκες

Abarth
Alfa Romeo
Audi
BMW
Citroen
Fiat
Ford
Honda
Lancia
Lotus
Mazda
Mercedes
MINI
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Seat
Skoda
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Hyundai
Smart
KIA
Saab

Κατηγορίες Βελτίωσης

Κινητήρας-Μετάδοση