Mazda RX-8 13B Time Attack 600Ps

Mazda RX-8 13B Time Attack 600Ps

Quarantine built

Η διετία 2020-2021 μας βρήκε όλους κλεισμένους μέσα στο σπίτι, επειδή κάποιος κινέζικος Μαμαλάκης θεώρησε καλή ιδέα να πιάσει με την απόχη νυχτερίδες και να τις κάνει στιφάδο. Οι περισσότεροι μείναμε κλεισμένοι μέσα στα σπίτια μας και αφήσαμε τις δουλείες μας πίσω, όχι όμως όλοι.... για παράδειγμα αυτός εδώ ο παλίκαρος, ο Άγγελος, μετέτρεψε το υπόγειο του σπιτιού του σε γκαράζ, έχοντας ήδη τον εξοπλισμό από ένα συνεργείο που άνοιξε μέσα στην κρίση και δεν ευδοκίμησε. Εκεί λοιπόν, με τη βοήθεια καλών φίλων, όπως ο Βασίλης και η Amstel, προχώρησε και σχεδόν έφτασε σε τελικό στάδιο (μένει για να ολοκληρωθεί μόνο το 7άρι DCT κιβώτιο και το Μ διαφορικό που είναι ήδη μέσα στο γκαράζ και περιμένουν) αυτό εδώ το αριστούργημα. Πρόκειται, τολμώ να πω, για το καλύτερο RX-8 στην Ευρώπη, τουλάχιστον απ’ όσα γνωρίζω εγώ, που δεν είναι λίγα γιατί το ίδιο έχω και εγώ και τα έχω ψάξει πολύ. Όπως θα δείτε στη συνέχεια, ό,τι φοράει αυτό το αυτοκίνητο είτε είναι custom, φτιαχτό ειδικά γι’ αυτό, είτε από κορυφαίο κατασκευαστή aftermarket ανταλλακτικών, είναι δηλαδή ή ακριβό ή ακριβότερο.

Δεν έγιναν βέβαια τα πάντα μέσα στην καραντίνα, αλλά είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, το 2015, όταν ο Άγγελος αγόρασε ένα παρατημένο κάτω από μια ελιά μαύρο RX-8, το οποίο σύντομα αγάπησε και εκτίμησε τις δυνατότητες του πλαισίου, αλλά και τις αδυναμίες του κινητήρα. Μετά από κάμποσες βόλτες αποφάσισε ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι η καταλληλότερη βάση για να αναδείξει τη δουλειά του μέσα από την 50 Cal Motorsports, την ομάδα που έχει ιδρύσει για να προετοιμάζει αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η αρχική ιδέα ήταν να γίνει driftάδικο, οπότε και το πρώτο πράγμα που έκανε είναι η τοποθέτηση ενός Custom multi point Roll-cage από την Technometalica Cages του Αντώνη Παπαρινόπουλου. Αυτή η ιδέα όμως ευτυχώς άλλαξε σύντομα, μετά την επίσκεψη που έκαναν ο Άγγελος και οι φίλοι του στον Κωνσταντίνο Ζάννο στο SPA και στο Nürburgring, όπου αποφάσισαν τελικά να ακολουθήσουν την time-attack οδό και πιο συγκεκριμένα την κατηγορία formula saloon, για να το κάνουν δηλαδή σωστό αγωνιστικό και όχι καβούρι που περπατάει λοξά.

Όσο ο Άγγελος, οι φίλοι του και οι μπύρες ετοίμαζαν την καρότσα στο γκαράζ, στην Rotary Secret Garage του Ξενοφώντα Παπαδόπουλου προετοιμαζόταν ένας διρότορος 13B-REW αγωνιστικών προδιαγραφών, με full bridge-port θυρίδωμα, Turblown Engineering περαστές βίδες και Goopy Performance apex seals, ανθεκτικά «μαχαίρια», όπως τα λένε, αυτά που στο δικό μου δεν κόβουν πλέον ούτε ζεστό βούτυρο. Μάλιστα, η Rotary Secret Garage παραχώρησε ένα δεύτερο 13Β-REW στον Άγγελο όσο έφτιαχνε τον δικό του, για να μπορεί να συνεχίσει τις εργασίες στην καρότσα έχοντας μέσα μοτέρ για να ξέρει τι χρειάζεται και πώς να το σχεδιάσει. Όλα τα Bilet Parts τα ανέλαβε η KRP (Kakuma Racing Parts), ενώ τον εγκέφαλο του τον έφερε η Extreme Τuners, για να ξεκινήσει τη δημιουργία των full motorsport spec καλωδιώσεων με solid state ρελέδες και ασφάλειες και φυσικά το πανέμορφο και άκρως λειτουργικό πολυόργανο SDM-550 της Plex Τuning. Όλα αυτά, μαζί με τις υπόλοιπες κατασκευές που θα δούμε στη συνέχεια, έγιναν από την ομάδα της 50 Cal Motorsports σε ένα γκαράζ σπιτιού, από μία ομάδα αγαπημένων φίλων που αποτελείται από τους Σκορδά Άγγελο, Καραμιχάλη Βασίλη, Μάριο Ρέλα, Λιοντή Βράκα, Κακούτη Δημήτρη, Ανάς Μανσούρ, Γιώργο Γεωργόπουλο και Καλοπιτά Παναγιώτη, που ο κάθε ένας με τον τρόπο του βοήθησε στη δημιουργία του απίστευτου θηρίου που φιλοξενούμε στις σελίδες μας.

Tech Spec

Είστε έτοιμοι; Σε όλα αυτά τα χρόνια και τις δοκιμές που έχω κάνει στο Power Automotive Magazine, δεν μου έχει έρθει ποτέ ξανά 500 λέξεις λίστα με σκέτα τα ονόματα των ανταλλακτικών. Όπως καταλαβαίνετε, θα είναι ιδιαίτερα βαρετό να αντιγράψω τον πίνακα και να αρχίσω να τα παραθέτω ένα-ένα σαν λίστα για ψώνια στον Σκλαβενίτη, οπότε μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά στον πίνακα της τελευταίας σελίδας και εδώ να μιλήσουμε για τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα. Φαντάζομαι όλοι μας ξέρουμε τι είναι τα σωληνάκια των φρένων, ας μην το κάνω πιλάφι που δεν διαβάζεται.

Το καλό με τον Wankel είναι ότι στην ουσία είναι μία μεγάλη αντλία που κάνει ό,τι της πει η τροφοδοσία της σε αέρα και καύσιμο. Μικρή τουρμπίνα, μικρή απόδοση, μεγάλη τουρμπίνα, μεγάλη απόδοση, τεράστια τουρμπίνα, τεράστια απόδοση. Δεν χαλάει χατίρι ο Wankel, ούτε βαλβίδες έχει να κωλώσει από αναπνοή, ούτε πιστόνια να τρυπήσουν, ούτε μπιέλες να στραβώσουν. Όσο τον φυσάς, γυρνάει, αρκεί να έχει τα κατάλληλα περιφερειακά και τα σωστά εξαρτήματα για να παραμείνει «στεγανός» και για να μην βαρέσει πειράκια, αυτό το σαράκι του μετάλλου που τρώει τα σωθικά των βενζινοκινητήρων since 1876. Αυτό σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από το καύσιμο που στην περίπτωσή μας εδώ μπορεί να είναι οποιοδήποτε μείγμα βενζίνης με αιθανόλη, αφού o αισθητήρας σύνθεσης καυσίμου flex fuel της Haltech μπορεί να αναγνωρίσει την αναλογία με ακρίβεια και να προσαρμόσει ανάλογα τον ψεκασμό. Οι αιθανόλες έχουν πολύ μεγαλύτερη αντοχή στην προανάφλεξη από την βενζίνη, αλλά χρειάζονται σχεδόν 30% μεγαλύτερη ποσότητα ψεκασμού, οπότε όταν υπάρχει πρόσμειξη στο ρεζερβουάρ, δεν μπορείς να ξέρεις από πριν την ακριβή σύνθεση του καυσίμου για να καθορίσεις έναν στάνταρ ψεκασμό. Αυτό γίνεται real time από τον εκπληκτικό Haltech Nexus R5 ανάλογα με τις τιμές που παίρνει από το flex fuel. O Nexus R5 δεν είναι ένας απλός «άγραφος», αλλά είναι ειδικός για αγωνιστικά αυτοκίνητα με πολλές εφαρμογές για αναλυτικό Data Logging και Power Management Control ανάλογα με τις ανάγκες της πίστας. Διαθέτει όλες τις κλασικές λειτουργίες των σύγχρονων aftermarket εγκεφάλων, όπως launch control, traction control, anti-lag, flat-shift, boost-control, knock control, αλλά και διαχείριση ηλεκτρονικής ανάρτησης. Όταν λοιπόν ετοιμάστηκε το μοτέρ από την Rotary Secret Garage, τοποθετήθηκε στο RX-8 με custom βάσεις της 50 Cal Motorsport, οι οποίες είναι τοποθετημένες σε ένα καινούργιο υποπλαίσιο-γέφυρα που βιδώνει κάτω από τα ράμφη, καθώς τα σημεία στήριξης του 13Β δεν είναι τα ίδια με του Renesis, αλλά η μετατροπή είναι πολύ εύκολη και κάθεται ακριβώς στην ίδια θέση. Με το μοτέρ στη θέση του, λοιπόν, ήρθε η σειρά της BorgWarner S362 SXE η οποία έχει φτερωτή συμπιεστή 61,5mm, Twin Scroll μαντέμι με λόγο A/R 1.00 και παροχή μέχρι 650Ps, εξού και η ιπποδύναμη που υπολογίζουμε ότι θα αποδώσει, μιας και ακόμα δεν έχει δυναμομετρηθεί, οπότε μπορεί να βγάλει και λίγο παραπάνω. Από καύσιμο να μείνει πάντως αποκλείεται με τα 4 μπεκ της Bosch Motorsport με παροχή 2200cc/min και τις 3 συνολικά αντλίες του συστήματος, τοποθετημένες πάνω στο αγωνιστικό ρεζερβουάρ σε ειδικό multi-pump surge tank, όλα της Radium Engineering με μία μάλιστα εφεδρική αντλία σε αναμονή με ρελέ σε περίπτωση που σταματήσει κάποια άλλη, παίρνει εντολή και λειτουργεί σε milisecond ώστε να μην στεγνώσει ποτέ το μοτέρ.

H εξάτμιση είναι κατασκευής NFAKAR Customs, διαμέτρου 90mm, με τις δύο απολήξεις να βγαίνουν πάνω από το εντυπωσιακό, αλλά και χρήσιμο στα πολλά χιλιόμετρα diffuser της Difflow. Εντυπωσιακό είναι και το πώς έχουν τοποθετήσει το ψυγείο νερού της Mishimoto σε διάταξη V με το intercooler της NFAKAR Customs σε έναν τεράστιο αεραγωγό σαν το στόμα του Pac-man, όπου ο αέρας που μπαίνει από τον προφυλακτήρα μπορεί να περάσει μόνο από το ψυγείο προς το μηχανοστάσιο και από το intercooler προς τον Custom αεραγωγό του καπό, τον οποίο με καμάρι μου είπε ότι κατασκεύασε μόνος του ο φίλος του ο Βασίλης μέσα στην καραντίνα χωρίς να έχει πάρει μέτρα από το καπό και τον πήρα από τα μούτρα λέγοντας: -Φαίνεται. Η πεταλούδα είναι ηλεκτρική 82mm της Bosch Motorsport, τοποθετημένη με αντάπτορα της Kakuma Racing Parts. Από θέμα ψύξης πάντως δεν πρόκειται να έχει ποτέ πρόβλημα, γεμάτο ψυγεία είναι, με άλλα δύο λαδιού 25 σειρών της Aeroflow και ηλεκτρική τρόμπα νερού μεγάλης παροχής της Davies Craig. Μέχρι και Aeroflow ψυγείο λαδιού ή πιο σωστά βαλβολίνης στο διαφορικό έχει με δική του, παρακαλώ, ηλεκτρική τρόμπα. Ειλικρινά θα μπορούσα να συνεχίσω να παραθέτω λεπτομέρειες και ανταλλακτικά για ακόμα 4 σελίδες... αλλά είπαμε, τα υπόλοιπα πίσω στον πίνακα λίστα. Να αναφέρω όμως ότι την πλεξούδα για όλα αυτά, εγκέφαλο, αισθητήρες, βεντιλατέρ, όργανα κτλ, την έχουν φτιάξει μόνοι τους τα παιδιά της 50 Cal Motorsport στο γκαράζ! Πραγματικά αξιέπαινα αυτά τα παιδιά!

Racing Chassis

Τα αυτοκίνητα που φτιάχνονται για το απόλυτο κυνήγι του χρόνου, στηρίζονται περισσότερο στο στρίψιμο και στα χιλιόμετρα που μπορούν «να κουβαλήσουν» σε μια καμπή παρά στην ωμή δύναμη. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει το στήσιμο και η αεροδυναμική. Το πρώτο το θέλεις για μέγιστη και σταθερή πρόσφυση και το δεύτερο για να «πατάει» με πρόσθετο βάρος (το οποίο όμως δεν κουβαλάς) το αμάξι στην άσφαλτο. Αυτό τον ρόλο τον έχουν αναλάβει για το εμπρός μέρος το τεράστιο splitter και τα custom canards στον προφυλακτήρα, κατασκευής 50 Cal Motorsports, ενώ στην ουρά, το diffuser βοηθά η τεράστια carbon πίσω αεροτομή, επίσης της 50 Cal Motorsports, που πατάει με billet αλουμινένιες βάσεις της Kakuma Racing Parts κατευθείαν στο πάτωμα για να μην πάρει την πόρτα του πορτ-μπαγκάζ μαζί της και φύγει. Η coilover ανάρτηση είναι ό,τι καλύτερο έχει η BC Racing στη γκάμα της, η 3-way ρυθμιζόμενη ZR Series, με τα πίσω αμορτισέρ να έχουν διαφορετική έδραση, πιο κοντά στο πάτωμα, αφού τα κανονικά του RX-8 στηρίζονται σε ένα διαιρούμενο θόλο που πρέπει να τον λύσεις για να τα βγάλεις και γενικά το σύστημα εκεί δεν είναι και πολύ στιβαρό, άρα σίγουρα καλύτερα έτσι. Έχει και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές της Whiteline, ενώ στο άμεσο μέλλον ετοιμάζονται και αλουμινένια ρυθμιζόμενα ψαλίδια. Προς το παρόν, τα εκπληκτικά “rocket bunny” style φτερά της Modception γεμίζουν με τη βοήθεια αποστάτη στους τροχούς για να μην είναι πιο μέσα οι πανέμορφες ζάντες ΤΕ-37 της Rays. Νομίζω ότι αυτή είναι η ζάντα που ταιριάζει στο RX-8 περισσότερο από κάθε άλλη. Γενικά, αν το δείτε από κοντά, αυτό το extra πλάτος το κάνει άλλο αυτοκίνητο, είναι σαν αγωνιστική Corvette. Τα φρένα του αποτελούνται από οκταπίστονες δαγκάνες της D2, με 356mm διαιρούμενους δίσκους εμπρός, με τετραπίστονες δαγκάνες επίσης D2, με 330mm δίσκους πίσω. Η μονάδα του ABS είναι από BMW Ε46 M3, με αγωνιστική πεταλιέρα και κατανεμητή της Tilton.

Τα κανονικά του λάστιχα δεν είναι αυτά που είχε στη φωτογράφιση, αλλά τα ακόμα φαρδύτερα Michelin Pilot Sport M3, διαστάσεων 30/65/18 (έτσι γράφουν τα αγωνιστικά και είναι 30cm πλάτος και 65cm διάμετρος, που αν υπολογίσουμε τις 18in της ζάντας, σημαίνει 9,6cm προφίλ, άρα η αντίστοιχη διάσταση κανονικού λάστιχου θα ήταν 300/32/18... που δεν υπάρχει). Την αγωνιστική ταυτότητα του αυτοκινήτου συμπληρώνουν τα air-jacks της Nuke Performance που με την βοήθεια custom φορητής μπουκάλας δύτη το σηκώνουν από το έδαφος αρκετά για να αλλάξεις γρήγορα τροχούς (με τα καινούργια ψαλίδια θα αλλάξουν και άκρα ώστε να γίνει μονομπούλονο) και το ηλεκτρικό σύστημα πυρόσβεσης της OMP, απαραίτητο από τους κανονισμούς. Υπάρχουν ακόμα πολλές λεπτομέρειες και εδώ, που κανονικά μόνο λεπτομέρειες δεν είναι, όπως τα panels που έχουν φτιάξει ο Άγγελος και τα παιδιά στο πάτωμα για να υπάρχει ομαλή ροή αέρα χωρίς στροβιλισμούς, που αυξάνουν την άνωση, πάρα πολλά αγωνιστικά εξαρτήματα στο εσωτερικό, όπως τα panels με τους διακόπτες στο τιμόνι και το ταμπλό, τα bucket καθίσματα Atech Racing Extreme-S2 με ζώνες 6 σημείων της Schroth Racing, μέχρι και εγκατάσταση για κύκλωμα ψύξης στολής στους αγώνες αντοχής υπάρχει για να μην βγάλεις την μπέμπελη τόσες ώρες εκεί μέσα χωρίς μόνωση.

Μετρήσεις και οδήγηση

Χαχα... καλό ρε. Πρώτον δεν έχει πινακίδες και έτσι όπως δείχνει και ακούγεται το πρώτο περιπολικό που θα συναντήσει θα του γράψει τον μισό ΚΟΚ. Δεύτερον είναι τόσο χαμηλό που αν βγει σε δημόσιο δρόμο, θα γίνει 600 άλογα φαράσι, που θα μαζέψει στα ψυγεία ακόμα και αποτσίγαρα και τρίτον έχει ακόμα το εργοστασιακό σασμάν και διαφορικό, που σημαίνει ότι με 30 πόντους slick λάστιχα και δίδισκο OS Giken, η βαλβολινόσουπα στο διαφορικό είναι σιγουράκι. Η αρχική ιδέα ήταν να πάμε στο Αεροδρόμιο στο Τατόι μήπως κάνουμε έστω ένα πάτημα roll και ευχαριστούμε πολύ τη διοίκηση της βάσης για την άδεια να φωτογραφίσουμε έξω από τη στρατιωτική περιοχή, αλλά για τον αεροδιάδρομο ήθελε ειδική άδεια που δεν προλάβαμε να πάρουμε εγκαίρως και εκείνη τη μέρα τον χρησιμοποιούσε η Αερολέσχη Αθηνών, οπότε από το να προκαλέσουμε έκτακτο δελτίο ειδήσεων, είπαμε να το αναβάλλουμε. Δεν πειράζει όμως, έτσι κι αλλιώς αυτό το αυτοκίνητο δεν κρύβει τα μυστικά του στην επιτάχυνση σε ευθεία, αλλά στο κυνήγι του απόλυτου χρόνου σε πίστα και στο στήσιμο. 600 άλογα έχουμε δει σε πολλά αυτοκίνητα και θα δούμε ακόμα περισσότερα, αλλά τόσο μελετημένα, καλοφτιαγμένα και προσεγμένα στην κάθε λεπτομέρεια, όπως αυτό εδώ το RX-8, είναι πολύ σπάνια. Περιμένουμε να ολοκληρωθεί για να το καμαρώσουμε και εμείς και τα παιδιά που συμμετείχαν στην προετοιμασία του στις πίστες όλης της Ευρώπης, να γράφει χρόνους και να εντυπωσιάζει, να έχουμε να λέμε ότι εμείς αυτό το αμάξι το ξέρουμε από το γκαράζ που φτιάχτηκε και εσείς από το Power Automotive Magazine.

Special Thanks:

Στην Αεροπορική βάση Δεκελείας και την Αερολέσχη Αθηνών για την παραχώρηση άδειας για τη φωτογράφιση.

  

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τύπος: Wankel 13Β-REW

Κυβισμός: 1308

Σχέση συμπίεσης: 9:1

Rotary Secret Garage engine build Full bridgeport

Turblown Engineering stud kit

Goopy Performance apex seals

50cal Motorsport custom βάσεις μηχανής

Ngk competition μπουζί

Haltech IGN1A πολλαπλασιαστές

MSD μπουζοκαλώδια

Borgwarner S362 SXE twin-scroll turbo

Aeroflow κουβέρτα τουρμπίνας

Aeroflow σωληνώσεις λαδιού

Turbosmart ρυθμιστής πίεσης λαδιού

NFAKAR Customs εισαγωγή αέρα

Aeroflow 100mm φιλτροχοάνη

NFAKAR Customs 90mm εξάτμιση

Turbosmart σκάστρα

Δυο Turbosmart Gen V external wastegates 40mm

MAC boost control solenoid

Custom twin-scroll exhaust manifold Anas BGL

Bosch Motorsport ηλεκτρική πεταλούδα 82mm

Kakuma Racing Parts billet αντάπτορας πεταλούδας

NFAKAR Customs v-mount intercooler 600x300x100mm

NFAKAR Customs σωληνώσεις intercooler

Mishimoto V-mount ψυγείο νερού

Custom V-mount αεραγωγός για τα ψυγεία

50cal Motorsport custom χοάνη βεντιλατέρ

Δυο βεντιλατέρ Mishimoto Race Line 11in

Davies Craig 150 ηλεκτρική αντλία νερού

Rotary Secret Garage Billet αντάπτορας αντλίας νερού

NFAKAR Customs τεντωτήρας

Aeroflow σωληνώσεις νερού-λαδιού υψηλής πίεσης

Nuke Performance δοχείο αναθυμιάσεων

NFAKAR Customs λαιμός πλήρωσης λαδιού

Δυο Aeroflow ψυγεία λαδιού 25 σειρών

Aeroflow αντάπτορας φίλτρου λαδιού με θερμοστάτη

Franclin external αντάπτορας παροχής λαδιού

Radium Engineering σωληνώσεις καυσίμου

Radium Engineering fuel cell ρεζερβουάρ & multi pump surge tank

Bosch Motorsport 2200cc/min μπεκ

Turbosmart ρυθμιστής πίεσης βενζίνης

Haltech flex fuel αισθητήρας σύνθεσης καυσίμου

Haltech Nexus R5 standalone εγκέφαλος

50cal Motorsport custom πλεξούδα

ECU Remap by Rotary Secret Garage


ΜΕΤΑΔΟΣΗ
OS Giken δίδισκο σετ συμπλέκτη

Kakuma Racing Parts custom Billet shifter

Aeroflow ψυγείο λαδιού διαφορικού

Ηλεκτρική αντλία λαδιού διαφορικού

Powerflex βάσεις σασμάν

ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Technometalica multi-point roll cage

Nuke Performance competition air-jacks

50cal Motorsport εμπρός και πίσω σωληνωτές μετόπες

NFAKAR Customs custom βάσεις diffuser

Difflow diffuser

50cal Motorsport custom panels πατώματος

Mazdaspeed style εμπρός προφυλακτήρας

50cal motorsport custom canards

50cal motorsport custom αεραγωγός καπό

Modception “rocket bunny” style φτερά

Modception μαρσπιέ

50cal Motorsport custom carbon πίσω αεροτομή

Kakuma Racing Parts billet βάσεις αεροτομής

Carteck XR kill switch

Carteck kit διακοπτών τιμονιού

Plex Tuning SDM-550 οθόνη πολλαπλών ενδείξεων

Kakuma Racing Parts billet βάση ταμπλό

Odyssey PC950 αγωνιστική μπαταρία

50cal motorsport custom δοχείο νερού οδηγού και κύκλωμα ψύξης στολής

50cal motorsport driver-to-pits ασύρματη επικοινωνία

Atech racing Extreme-S2 bucket καθίσματα

Schroth Racing ζώνες 6 σημείων

Atech racing αποσπώμενος κώνος τιμονιού

OMP ηλεκτρικό σύστημα πυρόσβεσης

Safecraft δίχτυ ασφαλείας

50cal Motorsport lexan τζάμια

ΑΝΑΡΤΗΣΗ/ΦΡΕΝΑ

BCRacing ZR-series coilovers

Energy Suspension kit σινεμπλόκ

Whiteline αντιστρεπτικές

D2 οκταπίστονες δαγκάνες με διαιρούμενους 356mm δίσκους εμπρός

D2 τετραπίστονες δαγκάνες με διαιρούμενους 330mm δίσκους πίσω

D2 racing racing τακάκια

NFAKAR Customs σωλήνες αεραγωγών φρένων

Kakuma Racing Parts 3D printed αεραγωγοί φρένων

Mk48 Motorsport ABS από BMW Ε46 M3

Tilton κατανεμητής & πεταλιέρα

Aeroflow σωληνάκια υψηλής πίεσης

ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες: Rays TE37 10Jx18in
Λάστιχα: Slicks Michelin Pilot Sport M3 30/65/18

TUNED BY:

Rotary Secret Garage

Λεχουρίτη 3Α, Περιστέρι Αττικής

Τηλ: 211 01 58 721

Web: www.rotarysecretgarage.com

 

Αρθρογράφος

 

Έρχονται αλλαγές στα ιστορικά οχήματα

Έρχονται αλλαγές στα ιστορικά οχήματα

Το Γ΄ Μέρος του νομοσχεδίου που θα κατατεθεί προς ψήφιση περιλαμβάνει 5 νομοθετικές ρυθμίσεις για την ταξινόμηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων...