MDC & DCG, 13/11 Αεροδρόμιο Ηρακλείου

MDC & DCG, 13/11 Αεροδρόμιο Ηρακλείου

Driftάροντας στη Μεγαλόνησο…

Ο αγώνας MDC & DCG Drift στο λιμάνι του Ηρακλείου ήταν -δίχως αμφιβολία- υπόθεση της κατηγορίας Pro. Με μόλις 2 συμμετοχές, αυτές των Τσουνάκη (BMW Compact V8) και Λαντζανάκη (Mazda RX-7 FC), η κατηγορία Street Legal άφησε το πεδίο ελεύθερο για τις μάχες των τεράτων της Pro. Στα μονά βαθμολογημένα, εξαιρετική εμφάνιση έκανε ο απών- εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα- Τάκης Κωνσταντάρας, με το πανέμορφο ΑΕ86, αποδεικνύοντας ότι δεν έχει ξεχάσει το άθλημα, αποσπώντας 88-89 βαθμούς από τους κριτές, στο καλύτερο του πέρασμα.  Εξαιρετική εμφάνιση έκαναν, επίσης, οι Ζερβαλάκης (92-92 βαθμοί), Ξύστρας (93-93 βαθμοί), Γρηγορίου (94-90 βαθμοί), ενώ μακράν καλύτερος όλων, ο Καπότης, επέστρεψε με τα μηχανικά προβλήματα, που αντιμετώπισε στο καρτόδρομο, λυμένα, αγγίζοντας το τέλειο πέρασμα, με ταχύτητα εισόδου 110km/h και 98-99 βαθμούς από τους κριτές! Οι πρωτοκλασάτοι Illyuk (78-85 βαθμοί), Χαντζαράς (85-87 βαθμοί), Λυμπέρης (90-87 βαθμοί), David David (90-92 βαθμοί) υπέκυπταν συχνά σε λάθη εξαιτίας υπερβολών, μεγάλης ταχύτητας και γωνίας, χάνοντας τα clipping points και βγαίνοντας εκτός διαδρομής. Μεγάλος άτυχος της ημέρας ο τοπικός Ζιλιμπινάκης, μιας και το τέρας 30άρι του αρχικά δεν του έκανε τα χατίρια στη διαδρομή και στη συνέχεια δεν δούλεψε, όπως θα έπρεπε.

 

Μάχες γιγάντων… 

Η 16άδα της Pro διαμορφώνεται ως εξής και οι μάχες των διπλών περασμάτων ξεκινούν: Καπότης vs Χρυσανθόπουλου, David David vs Κυριακούδη, Ζερβαλάκης vs Ασλάνη, Γρηγορίου vs Λυμπέρη, Χριστοφής vs Χαντζαρά, Τσαγκαράκης vs Καραμπακάκη, Ξύστρας vs Illyuk και Ανδριώτης vs Κωνσταντάρα. Ο Καπότης, με πολύ γρήγορη ροή στο πρώτο πέρασμα και τρομερή πίεση στο δεύτερο, στην κυριολεξία δίπλα στο παράθυρο του Χρυσανθόπουλου σχεδόν σε όλη τη διαδρομή, δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης και περνάει αυτομάτως στους 8. Ο David David κατάφερε -με γρήγορη ροή- να εξασφαλίσει το προβάδισμα στο πρώτο σκέλος, στη συνέχεια, όμως, έκανε το λάθος πιέζοντας τον Κυριακούδη, βγάζοντας δύο τροχούς εκτός διαδρομής, στο σημείο μπροστά ακριβώς στους κριτές, δίνοντας έτσι την πρόκριση στον Κυριακούδη. Η πίεση, αλλά και κάποια λάθη του Ασλάνη φέρνουν το αποτέλεσμα στο 5-5 στο πρώτο σκέλος απέναντι στον Ζερβαλάκη, η διαφορά, όμως, απόστασης στο δεύτερο πέρασμα, με τον Ασλάνη να ηγείται, ξεκαθαρίζει το τοπίο και του δίνει το προβάδισμα. Ο «σερίφης», Sergio Γρηγορίου, βρίσκεται αντιμέτωπος με το πολύ δυνατότερο Silvia του Λυμπέρη από τη Σάμο, που πιέζει δυνατά στο πρώτο πέρασμα, για να κάνει μεγάλη διαφορά απόστασης στο δεύτερο, ικανή να του δώσει το εισιτήριο για την 8άδα. Το απίστευτα γρήγορο και καθαρό πέρασμα του Χαντζαρά θέτει εκτός τον Χριστοφή, ενώ δύο τετ-α-κε του Καραμπακάκη δίνουν εύκολα την πρόκριση στον Τσαγκαράκη. Από την προτελευταία μάχη για την πρόκριση στην 8άδα, αυτή των Ξύστρα vs Illyuk, περνάει ο Ουκρανός. Ο Dmitriy πίεσε αρχικά στο πρώτο σκέλος ασφυκτικά τον Ξύστρα, που, όμως, το πάλεψε παλικαρίσια και στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, για να ολοκληρώσει στο δεύτερο σκέλος με το καλύτερο -μέχρι εκείνη τη στιγμή- πέρασμα της ημέρας! Χρειάστηκε ένα sudden death μεταξύ των Ανδριώτη και Κωνσταντάρα, που προηγουμένως είχαν μοιραστεί κάποια λάθη, για να περάσει εν τέλει ο Ανδριώτης στους 8.

Με κομμένη την ανάσα…

Στην 8άδα, ο Κυριακούδης συναντά τον Καπότη και κάνει την έκπληξη, με αλάνθαστη οδήγηση και πίεση στο γρηγορότερο οδηγό του αγώνα! Χρειάστηκε ένα sudden death, ώστε ο Καπότης να περάσει στην επόμενη φάση, μετά από κάποια μικρά λάθη του Κυριακούδη στις γραμμές του στη διαδρομή. Ο Χαντζαράς επικρατεί του Τσαγκαράκη χάρη στις πιο σωστές γραμμές και τη γρηγορότερη ροή και βρίσκεται αντιμέτωπος με τον Illyuk, μετά την επικράτηση του τελευταίου στον Ανδριώτη, που -στο πρώτο πέρασμα- αντιμετώπισε μηχανική βλάβη. Τελευταίο ζευγάρι της 8άδας, οι Ασλάνης vs Λυμπέρης, με μεγάλο προβάδισμα του δεύτερου στο πρώτο σκέλος, τη στιγμή που ο Ασλάνης δείχνει να αντιμετωπίζει και αυτός μηχανικό πρόβλημα στο αυτοκίνητό του, που εν τέλει τον οδηγεί στην εγκατάλειψη στο δεύτερο σκέλος. Η τελική 4άδα διαμορφώνεται με τα ζευγάρια των Καπότη vs Λυμπέρη και Illyuk vs Χαντζαρά. Χρειάστηκε ένα sudden death, προκειμένου οι κριτές να αποφασίσουν μεταξύ των δύο πρώτων, αλλά και μία μηχανική βλάβη του Καπότη, που ενδεχομένως και να του στέρησε την πρόκριση, στέλνοντας έτσι τον ικανό για όλα Λυμπέρη απέναντι στο νικητή της μάχης μεταξύ Illyuk και Χαντζαρά. Το πλήθος έχει σωπάσει και με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί την κόντρα ανάμεσα στο πριόνι του Χρήστου και το δράκο του Dmitriy! Με ομόφωνη απόφαση των κριτών, ο Χαντζαράς περνάει στο μεγάλο τελικό απέναντι στον Λυμπέρη Μανώλη, αφού προηγουμένως έχει κερδίσει ξεκάθαρα τον Illyuk χάρη στη γρηγορότερη ροή του στο πρώτο σκέλος και την παρανοϊκή του πίεση δίπλα στο δράκο και μέσα στους καπνούς σε όλη τη διαδρομή! Η αυλαία του καλύτερου ever ίσως αγώνα drift επί Ελληνικού εδάφους πέφτει με νικητή τον Χρήστο Χαντζαρά και το ροζ πριόνι BMW, 2ο το νέο αστέρι, που ακούει στο όνομα Μανώλης Λυμπέρης και 3ο τον πάντα εκρηκτικό και εντυπωσιακό Ουκρανό Dmitriy Illyuk. Διαβάστε το επόμενο τεύχος μας για να μάθετε όλα τα μυστικά του «Drako» Silvia S14 V8 Biturbo!!!  

 

Αρθρογράφος

 

Η Abarth κλέβει τις εντυπώσεις!

Η Abarth κλέβει τις εντυπώσεις!

Το Abarth 595 και ο Lupin ο 3ος και πάλι μαζί.