Peugeot e-208 GTi: Αυτός είναι ο μικρός πύραυλος της Peugeot

H Peugeot παρουσίασε σήμερα το νέο e-208 GTi, το οποίο υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις. Εξωτερικά, δεν αλλάζει με το αμιγώς ηλεκτρικό e-208, αλλά η σιλουέτα του e-208 GTi είναι πιο σπορ και δυναμική χάριν στις 18άρες ζάντες, οι οποίες αναδεικνύονται περαιτέρω με τις μεγάλες δαγκάνες κόκκινου χρώματος. Φοράει ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 215/40. Το ύψος από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 30mm και διατηρεί τον χαρακτήρα των παλιών GTi της Peugeot, ενώ διατίθεται μόνο σε κόκκινο χρώμα αμαξώματος. Όμως, το e-208 GTi είναι πιο σύγχρονο, καθώς διατίθεται με LED τεχνολογία στα φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα, σε συνδυασμό δέρματος και Alcantara, προσφέρουν διακριτικές οπτικές αναφορές στους σπορ προγόνους του e-208 GTi της δεκαετίας του 1980. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός είναι επίσης κόκκινο, όπως και τα γραφικά της κεντρικής οθόνης αφής και του ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Κάτω από το καπό, υπάρχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 54kWh και ένας ηλεκτροκινητήρας Μ4+ τοποθετημένος στον μπροστινό άξονα, με το κλάσμα ισχύς/βάρος να είναι 5.78Ps/Kg. Η συνολική ισχύς και ροπή αγγίζουν τα 284Ps και 35,18Kgm αντίστοιχα, ενώ χρειάζονται 6sec για να κάνει το σπριντ των 0-100Km/h. Η αυτονομία είναι εξαιρετικά υψηλή, καθώς το ποσόν της ανέρχεται στα 350Km. Τέλος, η μέγιστη τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180Km/h για προστασία της μπαταρίας.
Η εκτιμώμενη τιμή του νέου Peugeot e-208 GTi είναι στα 45.000€ και θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του 2025.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η ΟΜΑΕ με επίσημη επιστολή της ανακοινώνει το Υγειονομικό πρωτόκολλο προπόνησης που θα πρέπει να ακολουθείται σε κάθε αγώνα.