Πρόκειται για ακόμα ένα ελληνικό κτήνος, που παίζει δυνατά στους αγώνες dragster και αυτή τη στιγμή είναι ένα από τα πιο γρήγορα προσθιοκίνητα Honda σ...
Honda
Accord
|CRV
|CRX
|Civic EF
|Civic EG
|Civic EK
|Civic EP3
|Civic FE
|Civic FG
|Civic FN2
|Integra
|S2000
|ZR-V
|1.6lt VTEC
|1.8lt DOHC VTEC
|2.0lt DOHC VTEC
|2.0lt i-VTEC
|2.0lt 16V
|2.0lt SR20DET
|2.4lt i-VTEC
|1.4lt i-VTEC
|1.6lt i-DTEC
|2,0lt e-hev
|Η τέταρτη γενιά του Honda CR-V μπαίνει ξανά στο παιχνίδι. Συνδυάζοντας χώρους, δύναμη από τον γνωστό 1.6 i-DTEC κινητήρα και τετρακίνηση, το ανανεωμέν...
Δεν έχουμε συνηθίσει στην χώρα μας να βλέπουμε συχνά τα μεγάλα μοντέλα της Honda, κι όμως υπάρχουν λίγα, και ακόμα λιγότερα είναι τα βελτιωμένα. Τα ξε...
Rev Party με τους αδελφούς Βασίλη και Γιώργο και guest έναν Ιάπωνα που τα σπάει!
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Στο φινάλε της σεζόν, με τρία ζεύγη αγώνων που θα διεξαχθούν κεκλεισμένων των θυρών, θα καθοριστεί το πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E.
Δεν είναι Type-R αλλά χάρη στην Garrett GTX2863R «πατάει» ανά πάσα ώρα και στιγμή μπόλικα από τα λυσσασμένα αδέλφια του...
Αφού αναλύσαμε την ανώτερη μορφή των Motorsport κινητήρων όπως τις F1 και τα Nascar, μήπως να πάμε και σε κάτι πιο γήινο? Να μωρέ ένα απλό τετρακύλινδ...
Στη νέα στήλη μας «Αγοράζοντας» θα επιλέγουμε κάθε μήνα ένα φθηνό Power αυτοκίνητο, το οποίο θα μπορούσε εύκολα κάποιος νέος να αγοράσει και να συντηρ...
Λέγοντας γρήγορο αυτοκίνητο, το μυαλό των περισσότερων από εσάς πηγαίνει στις κόντρες, σε αγώνες dragster, σε πίστες, φανάρια κ.λπ. Μερικές φορές, όμω...
Αν είναι κάτι που χαρακτηρίζει αυτήν την μάρκα, αυτό είναι το στροφάρισμα και ο δυνατός τσαμπουκαλεμένος ήχος. Το Civic της δοκιμής μας εδώ τα έχει κα...
Πολλοί ήταν αυτοί που ήθελαν ένα Honda CR-V, αλλά ο 2lt κινητήρας τους έκλεινε την πόρτα. Πλέον το CR-V πωλείται με τον πολύ καλό diesel 1.6lt κινητήρ...
Το νέο project-car της AP+ Power ήρθε για να κυριαρχήσει στην ΒΤ1, σε μία δύσκολη και ζόρικη κατηγορία. Είναι τόσο ψαγμένο και νόμιμο και έχει γίνει τ...
The "P" brothers... Είναι δίδυμοι, μηχανικοί και οι δυο και οδηγούν Honda που «κατεβάζουν» 10άρες...
Ο συνδυασμός V-tec και turbo απλά σκοτώνει. Ιπποδύναμη που παίζει στα 800 και κάτι άλογα, χρόνος στα 400 μέτρα στα 9,3sec, με 26άρια μπαλόνια και σχεδ...
Βούιξαν τα μέσα το μήνα που μας πέρασε, σχετικά με το καμένο Honda NSX prototype που εθεάθη στην πίστα του Nurburgring.
Με αισθητικές αλλαγές αλλά και διαφοροποιήσεις στην ανάρτηση, το ήδη πολύ καλό Honda Civic 1.6 I-DTEC, γίνεται καλύτερο.
Ξέρω, δεν πέρασε και πολύς καιρός από τότε που φιλοξενούσαμε ξανά στις σελίδες μας ένα Civic Type-R. Απλά, αυτό το αυτοκίνητο, δεν το χορταίνουμε!