Το Απίστευτο Subaru BRZ της JUN
Η ιαπωνική εταιρεία βελτιώσεων παρουσίασε το πιο απίθανο Toyobaru που έχω δει μέχρι σήμερα. Όχι γιατί είναι το δυνατότερο, αλλά γιατί είναι το καλύτερο. Γιατί το θεωρώ το καλύτερο? Διότι κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας V8 κινητήρας 2,4 λίτρων της Synergy, που αποδίδει 367 ατμοσφαιρικά άλογα στις 10.000 rpm, 27,4kgm γύρω στις 8.000rpm, ενώ στροφάρει μέχρι τις 11.600. Παράλληλα όμως ζυγίζει 30kg λιγότερο από τον εργοστασιακό. Φαντάζομαι θα αναρωτιέστε πού στο δαίμονα βρέθηκε ο V8 2,4lt, σωστά? Όχι, δεν είναι κάποιο μοτέρ που προέρχεται από Formula, αλλά προκύπτει από το πάντρεμα σε έναν ενιαίο στροφαλοθάλαμο δύο τετρακύλινδρων κινητήρων 1,2 λίτρων της Kawasaki! Συνδυάζεται με την εργοστασιακή μετάδοση του Subaru, διατηρεί τα εργοστασιακά ηλεκτρονικά συστήματα και τους κόστισε $70.000, τα οποία δεν είναι και λίγα, ακόμα και αν αναλογιστούμε ότι κατασκεύασαν το στροφαλοθάλαμο, το στρόφαλο και το κάρτερ από την αρχή.
Κατά τα άλλα, το BRZ της JUN φοράει coilovers της Zeal και φρενάρει με εξαπίστονες monoblock δαγκάνες της Endless εμπρός και διπίστονες πίσω. Στο αμάξωμα έχει προστεθεί carbon lip spoiler στον εμπρός προφυλακτήρα, carbon side skirts και custom πίσω προφυλακτήρας. Νέα είναι και τα πίσω φώτα, το καπό και η αεροτομή.
Στόχος της JUN είναι το συγκεκριμένο BRZ να γυρίζει στα 58sec την πίστα της Tsukuba, που θεωρείται στην Ιαπωνία σημείο αναφοράς, όπως έχει γίνει τα τελευταία χρόνια με το Nurburgring.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο της Lancia περιλαμβάνει την παρουσίαση τριών νέων μοντέλων -ένα κάθε δύο χρόνια- με στόχο την κάλυψη του 50% της αγοράς. ...