Ο ΚΑΦΕΣ

Ο ΚΑΦΕΣ

-Ποιοι κρύβονται πίσω από τα κράνη, με τι ασχολούνται και τι τους έφερε μέσα στο αγωνιστικό Peugeot 106?

Στη θέση του οδηγού είναι ο Ποθητός Κώστας (κατά κόσμονMagosian...) και χρέη συνοδηγού έχει ο οδηγός και ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, Γονάκης Γιώργος. Και οι δυο ασχολούμαστε επαγγελματικά σαν μηχανικοί και σκοπός μας να κάνουμε αυτό που από μικροί αγαπάμε μόνο μέσα στην ασφάλεια που σου παρέχει ένας επίσημος αγώνας αυτοκινήτου. Το ίδιο επιδιώκουμε και για αυτούς που είναι γύρω μας κι έχουν το ίδιο μικρόβιο. Στο 106 βρεθήκαμε μαζί το 2011, όταν σε ένα Ράλλυ Κρήτης του 2010 είδα πόσο έντονα ζούσε ο Κώστας μέσα από το service και την προετοιμασία, κι έτσι την επόμενη χρόνια ήταν αναπόφευκτο το να γίνει συνοδηγός ενώ από τότε έχουμε αλλάξει πολλές φορές ρόλους, είτε μέσα είτε έξω από το αυτοκίνητο.

-Κανονικά οδηγεί στους αγώνες, ο συνοδηγός (Γιώργος Γονάκης) τουvideo. Πως και τελικά βρέθηκε ο Κώστας στο δεξί μπάκετ?Ο Κώστας έχει τρέξει ξανά σαν οδηγός σε αναβάσεις, rally, rally sprint καιGP με επιτυχία, όταν εγώ βρισκόμουν εκτός Ελλάδας λόγω επαγγέλματος.Πρώτη φορά όμως συμμετείχα σαν συνοδηγός του Κώστα (μάλλον και η τελευταία μου...) Ήταν κάτι σα "δώρο" για τη καλή σχέση και τη βοήθεια που έχω από αυτόν στους αγώνες αναβάσεων που εκτελεί χρέη service άψογα...

-Τι ζημιά έπαθε το σασμάν? Την είχε από την αρχή του αγώνα?Σταθήκαμε άτυχοι από το 1ο σκέλος του αγώνα, όταν ένα πρόβλημα στο σασμάν άφηνε βαλβολίνη να περάσει στο συμπλέκτη κάνοντας το 106 να πατινάρει και μια κομμένη βάση στη συνέχεια, μας στέρησαν τις ελπίδες ακόμα και για τερματισμό..... αλλά χάρη στο πείσμα και την τρέλα ολοκληρώσαμε και τα τρία σκέλη..

-Πείτε μας δύο λόγια για το αγωνιστικό σας.Το αυτοκίνητο είναι ένα PEUGEOT 106 RALLYE 1.3 της κλάσης ΕΑ/5 με ιπποδύναμη περίπου 110 hp, μπλοκέ Quaife, πιο κοντή σχέση μετάδοσης και την "κλασσική" Bilstein Gr.N. Κυρίως προετοιμάζεται και συντηρείται από εμάς. Δε θα υπήρχε όμως αυτή η συμμετοχή χωρίς την σημαντική συμβολή πολύ καλών επαγγελματιών και φίλων στα Χανιά όλα αυτά τα χρόνια όπως την PEUGEOT Αφοι ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗ, τον ΜΙΧΑΗΛΑΚΗΣ sport, τη Mechatronics, τις Ευθυγραμμίσεις Γαροφαλάκης, το φανοποίειο ΜΑΖΑΝΑΚΗΣ,  ενώ στους αγώνες του Κώστα χορηγός πάντα είναι το Κρεοπωλείο ΜΠΟΥΡΜΠΟΣ... Δεν πρέπει να ξεχνάμε τον εμπνευστή και δημιουργό του βίντεο, Σταμάτη Φουντουλάκη, ένα από τους λίγους οδηγούς που συνεχίζει να τρέχει από αγάπη και το διασκεδάζει κι αυτός όπως κι εμείς και είναι δίπλα μας αλλά και όλους τους φίλους μας που μας στηρίζουν με κάθε τρόπο όσο καιρό τρέχουμε...

-Τελικά ο καφές, τι καφές ήταν? Είχε τίποτα «περίεργο» μέσα?Ο καφές ήταν Freddo Cappuccino μάλλον ληγμένος.... Οτιδήποτε άλλο "περίεργο" πρέπει να είναι μακριά από αγώνες και το μόνο που θα πρέπει να μας κρατάει σε ένταση και καλή διάθεση είναι η αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό!

-Άρα είστε έτσι πάντοτε?Όχι! Έτσι αντιμετωπίζομε όμως πάντοτε τις κακές στιγμές μέσα και έξω από τους αγώνες.... Εάν δεν την είχαμε δει έτσι, θα είχαμε παρκάρει το αυτοκίνητο πριν την εκκίνηση, εγκαταλείποντας την προσπάθειά μας....Σε γενικές γραμμές μέσα στο αυτοκίνητο πρέπει να ήμαστε πιο σοβαροί, οργανωμένοι και πάντα με σωστές σημειώσεις. Το παρόν βίντεο σίγουρα δεν αποτελεί πρότυπο αφού οι αγώνες πρέπει να αντιμετωπίζονται με επαγγελματισμό και γνώμονα την ασφάλεια, όμως μας δείχνει την εναλλακτική αντιμετώπιση όταν ΟΛΑ πηγαίνουν στραβά... Δε πρέπει να ξεχνάμε γιατί τρέχουμε και να μην αναλωνόμαστε σε βαθμοθηρίες, κακό ανταγωνισμό και γκρίνιες αλλά να περνάμε καλά. Μέσα στις μαύρες εποχές που διανύουμε καλό είναι να θυμόμαστε το λόγο που έχουμε εμπλακεί σε αυτό το άθλημα και να αποτελεί  μέσο διασκέδασης και εκτόνωσης ...

-Πότε τρέχετε ξανά σε αγώνα? Πλέον θα έχετε φανατικό κοινό στις ειδικές!Το 106 πλέον πωλήθηκε στον Κώστα (μαζί με τις ζημιές...) και αναβαθμίζεται σε θέματα ασφαλείας και στησίματος, και για μένα ετοιμάζουμε ένα 205 ΕΕ10 , κάτι που σημαίνει ότι θα παραμείνουμε για λίγο καιρό εκτός. Ευελπιστούμε πάντως να ήμαστε ξανά ενεργοί στην ανάβαση Ομαλού της ΑΛΑ Χανίων, και μετά ...σειρά έχει η Ζάμπια της Αφρικής που βάση στατιστικών του ΥοuTube υπάρχει κι εκεί κοινό...

Αρθρογράφος

 

Bugatti Baby II carbon edition: Εμπνευσμένη από την Roadster W16 Mistral

Bugatti Baby II carbon edition: Εμπνευσμένη από την Roadster W16 Mistral

Με τιμή στις 80.000 ευρώ είναι ίσως η μοναδική Bugatti, που μπορούμε να αγοράσουμε.