Δες ένα Mazda RX-7 να… τρώει πόρτα στο Nurburgring

Δες ένα Mazda RX-7 να… τρώει πόρτα στο Nurburgring

Το Mazda RX-7 τρίτης γενιάς είναι ένα από τα αγαπημένα μας αυτοκίνητα για ένα απλό λόγο: Με έναν μικροσκοπικό κινητήρα Wankel 1,3 λίτρων με διπλό ρότορα, το ιαπωνικό σπορ αυτοκίνητο (που κυκλοφόρησε το 1992) έχει μια εντυπωσιακή απόδοση 252Ps. Αυτό, μαζί με το χαμηλό του βάρος (1224 Kg), το έκανε μία εξαιρετική βάση για τους βελτιωτές για να κάνουν τα μαγικά τους.

Ακόμη και σήμερα, 31 χρόνια μετά το ντεμπούτο του, το ιαπωνικό διθέσιο μπορεί να κερδίσει πολύ πιο σύγχρονους ανταγωνιστές. Απόδειξη το video, που δημοσιεύουμε και δείχνει ένα ελαφρώς βελτιωμένο RX-7 που οδηγεί ο YouTuber Misha Charoudin στο Nurburgring. Το αυτοκίνητο έχει στοκ φρένα και semi-slick ελαστικά από την ιαπωνική μάρκα Zeknova σε σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Volk TE 37.

Ο κινητήρας είναι επίσης ένας ανακατασκευασμένος Wankel με δύο ρότορες με turbo (παρακάμπτοντας το αρχικό διαδοχικό twin-turbo). Δεν είναι μεγαθήριο με 12 ρότορες, αλλά με τις σωστές ρυθμίσεις αποδίδει περίπου 400 Ps οι οποίοι που στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων. Χωρίς ESP, χωρίς ABS και απλά με κάποιες μικρές αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

Ακόμη και έτσι μόλις το turbo ανέβει γύρω στις 4.500 rpm, το στροφόμετρο και το ταχύμετρο κινούνται σαν να μην υπάρχει αύριο. Το μαύρο RX-7 είναι τόσο γρήγορο που… τερματίζει το κοντέρ σε πολλά σημεία της πίστας. Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 28 ετών. Στο video με οδηγό τον YouTuber Misha Charoudin μόνο ένα κίτρινο Peugeot 307 κατάφερε να μείνει μπροστά από το RX-7 (για λίγο) συν μια Porsche 911 και μια Cayman που το προσπέρασαν με λίγη προσπάθεια.

Ο Misha Charoudin έκανε έναν μόνο γύρο και στο τέλος του, τα φρένα ήταν αρκετά κουρασμένα, οπότε ένας δεύτερος γύρος δεν θα ήταν ασφαλής. Επιπλέον, το αυτοκίνητο ακουγόταν πολύ δυνατά, οπότε δεν θα του επιτράπηκε να «τρέξει» ξανά.

Οι κανόνες του Nurburgring αναφέρουν ότι η στάθμη στατικού θορύβου ενός αυτοκινήτου δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 95 db, ενώ το όριο θορύβου κίνησης είναι 130 dB, οπότε το ιαπωνικό κουπέ ήταν μάλλον πάνω από αυτό.

 

Αρθρογράφος

 

Closed loop recycling για το νέο Qashqai

Closed loop recycling για το νέο Qashqai

Η Nissan λανσάρει τεχνολογία αλουμινίου χαμηλού βάρους  στην Ευρώπη με το ολοκαίνουργιο Qashqai.