Δυσκολεύτηκε η Porsche Taycan Turbo S

Δυσκολεύτηκε η  Porsche Taycan Turbo S

Για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το χαμηλό κέντρο βάρος που έχει λόγο της κατασκευής του είναι ένα σοβαρό πλεονέκτημα για να περάσει με επιτυχία το διάσημο, όσο και απαιτητικό τεστ αποφυγής ταράνδου. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχή διεξαγωγή του τεστ παίζει φυσικά και ο οδηγός, αφού καλείται να οδηγήσει και να ελιχθεί σε ένα στενό διάδρομο, με τους ελιγμούς να είναι γρήγοροι και ιδιαίτερα ακριβείς.
Η Porsche Taycan Turbo S που συμπεριφέρεται περισσότερο σαν ένα sports car και λιγότερο σαν ένα τετράθυρο σεντάν, με σχεδόν ελάχιστο body-roll ειδικά στην λειτουργία Sport+, κατάφερε να περάσει το τεστ μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες, με 78km/h. Το ισπανικό μέσο που διεξήγαγε το τεστ δήλωσε πως είναι μια καλή επίδοση, αλλά όχι και κάτι το ιδιαίτερο, αφού το Tesla Model 3 πέρασε την ίδια δοκιμασία με 83km/h, ενώ το Tesla Model X με 70km/h.
Η Porsche Taycan Turbo S χρειάζεται 2,6sec για να επιταχύνει από στάση στα 100km/h και η συνδυαστική ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων της φτάνει τα 750Ps, ενώ η ροπή τα 79kgm, με την αυτονομία όταν η μπαταρία των 93,4kWh είναι πλήρως φορτισμένη, να φτάνει τα 309km.

Αρθρογράφος

 

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Thierry Neuville στην κορυφή μετά την πρώτη ημέρα

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Thierry Neuville στην κορυφή μετά την πρώτη ημέρα

Πρώτη καθαρά αγωνιστική ημέρα, του αγώνα είχε: Θέαμα, απρόοπτα και στρατηγική μαζί με έντονο συναγωνισμό.