Η Manhart ανανεώνει την BMW E30 M3

Η Manhart ανανεώνει την BMW E30 M3

Κάθε φορά που οι βελτιωτές αγγίζουν ένα όχημα τόσο εμβληματικό όσο μια E30 BMW M3, τα αποτελέσματα είναι πάντα αμφιλεγόμενα. Οι purists διαμαρτύρονται και αυτοί που αγαπούν τους νεωτερισμούς πανηγυρίζουν. Εδώ η Manhart Classic Cars διατήρησε τις ισορροπίες και μπορεί να κερδίσει σεβασμό όλων με την MH3 3.5 Turbo, όπου το 3,5 αναφέρεται στον κυβισμό του κινητήρα. Μάλιστα η Manhart ακολούθησε την παλαιά σχολή και βελτίωσε ένα εξακύλινδρο σε σειρά παλαιότερο μοτέρ: Το 3,5-λίτρων I6 από την Alpina B7 S Turbo. Αυτό μας φέρνει πίσω στη BMW Σειρά 5 (E12), Βέβαια η Manhart δεν έκανε απλώς μια αλλαγή κινητήρα. Άλλαξε το turbo και το intercooler, πρόσθεσε ένα δικό της σύστημα εξάτμισης και απέκτησε απόδοση 410 Ps. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων.

Μιλώντας για τους τροχούς, είναι πολύ μεγαλύτεροι σε σχέση με αυτούς της στάνταρ E30. Η Manhart πρόσθεσε ζάντες έξι διπλών ακτίνων σε μαύρο ματ, διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και πίσω. Πίσω τους βρίσκονται αναβαθμισμένα φρένα Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 13 ιντσών (εμπρός). Πίσω τα φρένα έμειναν ως είχαν. Η ανάρτηση (coilover) της H&R χαμηλώνει όσο πρέπει το αμάξωμα.

Όσον αφορά την εμφάνιση, η Manhart είναι διακριτική. Ένα μπροστινό splitter και μια ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή είναι οι αλλαγές στο αμάξωμα, με την εμφάνιση να μιμείται ουσιαστικά την E30 M3 Evo. Ένα μάλλον κακό ματ πράσινο χρώμα καλύπτει το αμάξωμα, με τα πίσω φώτα να είναι ημιδιάφανα και να προσθέτουν… ασχήμια. Στο εσωτερικό φυσικά υπάρχει κόκκινη επένδυση (φόρος τιμής στη δεκαετίας του 1980) με κόκκινο δέρμα. Το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα είναι μαύρα, ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων είναι ξύλινος και μια ψηφιακή οθόνη δεδομένων έχει το ρόλο του infotainment.

Η Manhart δεν έκανε καμία αναφορά στην τιμή για τη ρετρό MH3 3.5 Turbo. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι τιμές για τις E30 M3 έχουν εξαψήφια νούμερα, η απόκτηση ενός τέτοιου μοντέλου δεν θα είναι φθηνή.

 

Αρθρογράφος

 

Ξεκίνησε η παραγωγή του ολοκαίνουργιου FIAT 600e

Ξεκίνησε η παραγωγή του ολοκαίνουργιου FIAT 600e

Λίγο μετά την επίσημη παρουσίαση του νέου FIAT 600e που έγινε στο Lingotto, ξεκίνησε ήδη η παραγωγή στο εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy.