Advertisement

Know How: Turbo Part XX

Know How: Turbo Part XX
Της χαμηλής της πίεσης της φταίει η σκάστρα...

...φώναζε μια φορά κι έναν καιρό στο γραφείο ο Φονσό και όχι άδικα: αυτό το φαινομενικά απλό -σε λειτουργία- εξάρτημα μπορεί όχι μόνο να είναι η «κρυφή» αιτία απωλειών πίεσης στην εισαγωγή, αλλά και να καθορίσει το προσδόκιμο ζωής της φτερωτής του συμπιεστή και ολόκληρου του τούρμπο. Ναι, ο ακριβοθώρητος συμπιεστής μας οφείλει μεγάλο μέρος της υγείας του σε βάθος χρόνου στη σκάστρα. Μετά είναι και η βοήθεια στην καταπολέμηση του turbo-lag, ενώ μιλάμε και για το εξάρτημα που υπενθυμίζει ηχητικά τόσο στους επιβάτες όσο και στους παρεβρισκόμενους ότι το εργαλείο είναι τουρμπιστό: τσαφ-τσουφ το τρένο περνά και τα μυαλά στα κάγκελα. 

">

Της χαμηλής της πίεσης της φταίει η σκάστρα...

...φώναζε μια φορά κι έναν καιρό στο γραφείο ο Φονσό και όχι άδικα: αυτό το φαινομενικά απλό -σε λειτουργία- εξάρτημα μπορεί όχι μόνο να είναι η «κρυφή» αιτία απωλειών πίεσης στην εισαγωγή, αλλά και να καθορίσει το προσδόκιμο ζωής της φτερωτής του συμπιεστή και ολόκληρου του τούρμπο. Ναι, ο ακριβοθώρητος συμπιεστής μας οφείλει μεγάλο μέρος της υγείας του σε βάθος χρόνου στη σκάστρα. Μετά είναι και η βοήθεια στην καταπολέμηση του turbo-lag, ενώ μιλάμε και για το εξάρτημα που υπενθυμίζει ηχητικά τόσο στους επιβάτες όσο και στους παρεβρισκόμενους ότι το εργαλείο είναι τουρμπιστό: τσαφ-τσουφ το τρένο περνά και τα μυαλά στα κάγκελα. 

Πληρωμή με Κάρτα