Motul NGen Hybrid

Motul NGen Hybrid

NGEN Hybrid

Τι διαφορά έχει αν ένα λιπαντικό χρησιμοποιείται σε κινητήρα εσωτερικής καύσης υβριδικού αυτοκινήτου, από αυτήν ενός συμβατικού; Αυτή είναι μία εύλογη απορία που αναρωτήθηκα όταν είδα τη νέα σειρά λιπαντικών NGEN Hybrid της Motul. Αμέσως είδα τα υπερβολικά χαμηλά ιξώδη που διαθέτει η σειρά και κατάλαβα αμέσως το λόγο. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι συμβαίνει όταν ένα κρύο πρωινό του χειμώνα, ξεκινάτε με το υβριδικό σας αυτοκίνητο από το σπίτι, διανύετε κάποια χιλιόμετρα, βγαίνετε σε ανοιχτό δρόμο και εκεί πατάτε απότομα το γκάζι για να κάνετε μια προσπέραση; Ο θερμικός κινητήρας παίρνει για πρώτη φορά εμπρός εκεί και μπορεί να δουλέψει κατευθείαν σε πλήρες φορτίο με υψηλές στροφές και φυσικά με παγωμένο λάδι. Από την στιγμή που τα περισσότερα υβριδικά εκκινούν με τον ηλεκτροκινητήρα και πηγαίνουν με αυτόν όσο οι ταχύτητες είναι χαμηλές, ο θερμικός κινητήρας είναι «καταδικασμένος» να επέμβει κάποια στιγμή, όποια και να είναι αυτή εντός της ημέρας, παγωμένος και με υψηλό φορτίο. Μετά θα σβήσει πάλι πριν προλάβει να ζεσταθεί και θα το ξανακάνει πιο κάτω και πιο μετά μέσα στην ημέρα και γενικά, αυτή θα είναι χρήση του, εκτός από τα μακρινά ταξίδια.

Αξιόπιστη λίπανση, μέγιστη προστασία

Αυτές ακριβώς οι συνθήκες είναι που δημιούργησαν την ανάγκη για λιπαντικά που μπορούν να προστατεύουν τον κινητήρα στην τόσο «βάναυση» χρήση που του επιβάλλει ο τρόπος λειτουργίας των υβριδικών αυτοκινήτων και η Motul έχει την απάντηση σε αυτό με τα λιπαντικά της σειράς NGEN Hybrid με 5 διαφορετικά ιξώδη, τα: 0W-8, 0W-12, 0W-16, 0W-20 και 0W-30 της νέας προδιαγραφής JASO GLV-1,τα οποία έχουν εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και προστατεύουν τον κινητήρα από την πρόωρη φθορά σε όλες τις συνθήκες.

Πέραν τούτου, το χαμηλό ιξώδες τους φροντίζει για την μείωση της κατανάλωσης και της παραγωγής ρύπων των κινητήρων, προστατεύοντας την τσέπη μας, αλλά και το περιβάλλον. Όσο γι’ αυτό, η Motul έχει κάνει όχι ένα, αλλά πολλά βήματα παραπάνω, αφού η σύνθεση αυτών των λιπαντικών είναι αυτού καθαυτού οικολογική, με την χρήση οργανικών ανανεώσιμων πρώτων υλών κατά 25% στην σύνθεσή τους. Ακόμη και η συσκευασία των λιπαντικών της σειράς NGEN Hybrid είναι από 50% ανακυκλωμένο πλαστικό. Σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν θέσει στόχους NET-ZERO ή Carbon Neutrality (ισορροπία μεταξύ των ανθρωπογενών εκπομπών ρύπων και της απομάκρυνσής τους από την ατμόσφαιρα) με ορίζοντα από το 2030 έως το 2050 και τα λιπαντικά, μαζί με τα καύσιμα είναι μεγάλο μέρος αυτής της προσπάθειας. Η Motul είναι η μοναδική εταιρεία για την ώρα που διαθέτει πλήρη σειρά λιπαντικών με οργανικές πρώτες ύλες.

Βιώσιμη τεχνολογία

Με τον όρο «οργανικές πρώτες ύλες» αναφερόμαστε σε μη ορυκτές πρώτες ύλες που προκύπτουν από ανανεώσιμες πηγές με βιώσιμες διαδικασίες. Αυτή η διαδικασία παραγωγής έχει επιτρέψει στην Motul να μειώσει το ενεργειακό αποτύπωμα της διαδικασίας παραγωγής κατά 25%. Άλλο ένα χαρακτηριστικό των κινητήρων που λειτουργούν συνεχώς σε χαμηλή θερμοκρασία είναι η «μόλυνση» του λιπαντικού με καύσιμο που περνάει από τους κυλίνδρους στο στροφαλοθάλαμο και στο κάρτερ, αλλά και η υγρασία από την ατμόσφαιρα που δεν εξατμίζεται λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας του λιπαντικού. Η ειδική σύνθεση του Motul NGEN Hybrid του επιτρέπει να διατηρεί την δυνατότητα προστασίας του κινητήρα χωρίς να καταστρέφεται από αυτούς τους παράγοντες, καθιστώντας το ιδανικό για όλους αυτούς τους τύπους οχημάτων, όπως είναι τα HEV, PHEV, BEV ακόμα και αυτά με τον θερμικό κινητήρα σε ρόλο Range Extender για την φόρτιση της μπαταρίας. Μην σας προκαλεί εντύπωση λοιπόν το χαμηλό ιξώδες για την προστασία του κινητήρα σας, αυτό απαιτούν οι συνθήκες στις οποίες θα λειτουργεί και η Motul το ξέρει καλύτερα από τον κάθε ένα.

 

Αρθρογράφος

 

911 Turbo S VS Challenger Demon

911 Turbo S VS Challenger Demon

650 άλογα σε τέσσερις τροχούς, εναντίον 840 αλόγων στους πίσω, ποιος λέτε να είναι μπροστά;