Νέος ηλεκτροκινητήρας από την Mahle

Νέος ηλεκτροκινητήρας από την Mahle

Αν και οι ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν ορισμένα πλεονεκτήματα απόδοσης όσον αφορά τη στιγμιαία ροπή, το να λειτουργούν στο peak της απόδοσής τους για μεγάλες χρονικές περιόδους παραμένει μια πρόκληση. Η Mahle λέει, ωστόσο, ότι έχει δημιουργήσει ένα από τα κομμάτια του παζλ που θα καταστήσει αυτή την ιδιότητα δυνατή.

Ο νέος του ηλεκτροκινητήρας SCT «μπορεί να λειτουργεί επ 'αόριστον με υψηλή απόδοση», ισχυρίζεται ο προμηθευτής, λόγω ενός νέου τρόπου ψύξης. Η Mahle λέει ότι η ενσωματωμένη ψύξη λαδιού καθιστά τον κινητήρα ικανό να λειτουργεί σε υψηλές ταχύτητες για μεγάλες χρονικές περιόδους, ενώ ο compact σχεδιασμός σημαίνει ότι είναι ακόμα ελαφρύς και, ίσως ακόμη πιο σημαντικό, φθηνός.

Εκτός από τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά ψύξης, ο κινητήρας έχει επίσης σχεδιαστεί ώστε να είναι ο πιο αποδοτικός σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών, το οποίο τυχαίνει να είναι στο 90% της μέγιστης απόδοσης. Αυτό, για τους λόγους της Mahle, θα το κάνει χρήσιμο για όλα τα είδη εφαρμογών υψηλής καταπόνησης, όπως αυτοκίνητα πίστας ή επαγγελματικά οχήματα που ανεβαίνουν σε ένα ορεινό πέρασμα.

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει σχεδιαστεί για να είναι εξαιρετικά επεκτάσιμος και ο κατασκευαστής λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οτιδήποτε, από ηλεκτρονικά σκούτερ μέχρι εφαρμογές εκτός δρόμου και βιομηχανικές εφαρμογές. Η Mahle θα παρουσιάσει το SCT E-motor στο κοινό για πρώτη φορά στην έκθεση IAA Transportation στο Ανόβερο τον Σεπτέμβριο του 2022.

Αρθρογράφος

 

Ηλεκτρόλυση υδρογόνου από την Bosch

Ηλεκτρόλυση υδρογόνου από την Bosch

Η τεχνολογία παραγωγής υδρογόνου αναμένεται να τεθεί σε παραγωγή το 2025 από την Bosch.