BMW 8 Series Ε31 με καρδιά από Μ5 Ε39

BMW 8 Series Ε31 με καρδιά από Μ5 Ε39

Δεν ξέρω γιατί η Manhart επέλεξε να βάλει στην πιο όμορφη BMW που μπορώ να θυμηθώ, τον ατμοσφαιρικό V8 της Μ5 Ε39 των 420 ίππων και όχι κάποιον ακόμα πιο σύγχρονο και δυνατό V8 από τις νεότερες σειρές, αλλά η ιδέα και μόνο για ένα τέτοιο project car είναι δελεαστική. Για παράδειγμα, να βρεις μια ατρακάριστη Ε31, με σπασμένο μοτέρ, ή με πολλά χιλιόμετρα και να της βάλεις μοτέρ (και τα παρελκόμενα βέβαια...) από κάποιο τρακαρισμένο καινούργιο V8, από Χ5 4,4lt ή ακόμα καλύτερα από κάποιο μοντέλο Μ. Να φανταστείτε, το 1990 (ναι δυστυχώς, είμαι τόσο μεγάλος που την θυμάμαι καινούργια) η συγκεκριμένη έβγαινε με 5,0lt V12 (Μ70) που απέδιδε μόνο 286Ps, άρα και τα 400 του S62B50 της Μ5 είναι σημαντική αναβάθμιση. Απλώς τα 600+ χωρίς tuning του 4,4lt V8 (S63) της προηγούμενης Μ5 θα ήταν ακόμα καλύτερα.

Της έχουν φορέσει και τεράστιες για την γενιά της ζάντες, 20 ιντσών με τα κορυφαία Continental Sport Contact 7 σε διαστάσεις 255/30R20 εμπρός και 295/25R20 πίσω. Τώρα που υπάρχει ο χώρος, έβαλαν και μεγαλύτερα φρένα με 350mm και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένα σετ ελατηρίων χαμηλώματος της HR με αμορτισέρ Bilstein B6. Η Manhart έκανε 3 χρόνια να την κατασκευάσει, αλλά τώρα που έχει έτοιμες τις λύσεις και τα ανταλλακτικά που χρειάζονται θα κατασκευάσει συνολικά 5 ίδιες, με ονομασία μοντέλου ΜΗ8 και τιμή αγοράς 150.000 ευρώ. Νομίζω πως μόνος μου, σε έναν από τους γνωστούς BMWδάκηδες της Αθήνας, με 150 χιλιάρικα θα φτιάχναμε πολύ καλύτερη.

 

Αρθρογράφος

 

Από το Peugeot 301 στο νέο 308

Από το Peugeot 301 στο νέο 308

Οι δέκα γενιές μιας από τις πιο ολοκληρωμένες σειρές μοντέλων στην ιστορία της Peugeot.