Know How

Brand (1) : |
Know How: Φρένα PART IX

Know How: Φρένα PART IX

Mιλάμε τόσους μήνες για υδραυλικές πιέσεις, για ιδανικές κατανομές, για μεταφορές δυνάμεων από το πεντάλ μέχρι τα τακάκια μέσω αντλιών και λοιπών βοηθ...

Know How: Φρένα PART VIII

Know How: Φρένα PART VIII

Εξηγήσαμε τον προηγούμενο μήνα τι σημαίνει η κατανομή της πέδησης στους δύο άξονες και πώς αυτή -ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της- μπορεί να επηρεάζει...

Know How: Φρένα PART VII

Know How: Φρένα PART VII

Θυμάστε στο Καράτε Κιντ που ο Μιγιάγκι φώναζε στον Ντάνιελ-Σαν «balance, have balance, not only for karate but for whole life...» (ισορροπία, έχε ισορ...

Know How: Φρένα PART VI

Know How: Φρένα PART VI

Είτε με το ποδάρι μας σκέτο είτε με την υποβοήθηση του σέρβο, που είδαμε τον προηγούμενο μήνα, σε κάποια φάση η μηχανική δύναμη πρέπει να μεταφερθεί σ...

Know How: Φρένα PART V

Know How: Φρένα PART V

Όχι κανέναν Παρτιζάνο, ούτε τον Μποντιρόγκα, αλλά αυτόν τον τύπο που έχει κατσικωθεί ανάμεσα στο πεντάλ του φρένου και στην αντλία του...Για κάποιους,...

Know How: Φρένα Part IV

Know How: Φρένα Part IV

Θυμάστε παλιά, στα παιδικά μας χρόνια, που, όταν τα φρένα χαλάγανε, φρενάραμε το ποδήλατο με το πόδι, βάζοντας το παπούτσι κόντρα στο πιρούνι να τρίβε...

Know How: Φρένα Part III

Know How: Φρένα Part III

Το πιο σημαντικό κομμάτι της πέδησης δεν ανήκει στο σύστημα των φρένων αυτό καθαυτό, αλλά στα …λάστιχα! Όλοι ξέρουμε εμπειρικά ότι η πρόσφυση μεταξύ δ...

Know How: Φρένα Part II

Know How: Φρένα Part II

Πριν δούμε πώς δουλεύει το κάθε διαφορετικό σύστημα φρένων από το πόδι μας μέχρι την επιφάνεια του δρόμου εξάρτημα προς εξάρτημα, πρέπει πρώτα να κατα...

Know How: Nissan VC-T

Know How: Nissan VC-T

Μεταβλητός χρονισμός, μεταβλητό βύθισμα, μεταβλητή γεωμετρία τούρμπο, μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής κτλ. κτλ., όλα αυτά τα «μεταβλητά» ενός μοτέρ μπορ...

Know How: Κινητήρες Mazda Skyactiv-X

Know How: Κινητήρες Mazda Skyactiv-X

Πολλοί βιάζονται να θάψουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης… Πολλοί λένε ότι έφαγε τα ψωμιά του… Πολλοί νομίζουν ότι, αφού οδεύει προς το τέλος του, όπο...

Know How: Turbo Part XXVI

Know How: Turbo Part XXVI

Κλείνουμε σήμερα (προς ανακούφιση του Κλιβανόπουλου..!) την επική πολυετή σειρά μας για τα τούρμπο, βλέποντας τις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικές τελ...

Know How: Turbo Part XXV

Know How: Turbo Part XXV

Αφού μάθαμε τα πάντα για το πώς και γιατί λειτουργεί ένα ή περισσότερα τούρμπο, καθώς και για την όλη διάταξη και για τα παρελκόμενά του, ένα πράγμα μ...

Know How: Turbo Part XXIV

Know How: Turbo Part XXIV

Με τα παράλληλης διάταξης τούρμπο τον προηγούμενο μήνα δεν μπλέξαμε αρκούντως τα μπούτια μας: ακόμα και σε σειριακή λειτουργία, τα δύο παράλληλα τούρμ...

Know How: Turbo Part XXΙII

Know How: Turbo Part XXΙII

Ένα τούρμπο είναι καλό, περισσότερα από ένα στο ίδιο μοτέρ, όμως, ακόμα καλύτερα..! Μέχρι τώρα υπερ-αναλύσαμε κάθε πιθανή μεγάλη ή μικρή πτυχή ενός το...

Know How: Turbo Part XXΙI

Know How: Turbo Part XXΙI

Χρησιμοποιήσαμε πολλές φορές τις φράσεις «anti-lag, μείωση turbo-lag, γρηγορότερο spoolάρισμα κτλ.» κατά τη διάρκεια της σειράς έως τώρα, αλλά κυρίως ...