Know How

Brand (5) : | | | | |
Formula 1 2014 - Part II

Formula 1 2014 - Part II

Όπως είδαμε στο Part I, για το 2014 τα αφεντικά της Formula 1 θέλανε μονοθέσια που καίνε λίγο, είναι σούπερ αποδοτικά και το παίζουν οικολογικά. Σήμερ...

Formula 1 2014 - Part I

Formula 1 2014 - Part I

Θυμάστε κάποτε που κοροϊδεύαμε τα ηλεκτρικά turbo? Και εγώ το θυμάμαι... Θυμάστε κάποτε που γελάγαμε με τα υβριδικά συστήματα, τύπου Prius? Και 'γω γέ...

ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ

ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ

Διαθέτει τεχνολογία που θα ζήλευαν πολλά άλλα «ολοφάνερα» πολύπλοκα υποσυστήματα του αυτοκινήτου κι όμως η όλη ιδέα πίσω από την λειτουργία του είναι....

H Audi πούλησε 1,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2023

H Audi πούλησε 1,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2023

Το 2023, η Audi αύξησε τις πωλήσεις της σε όλο τον κόσμο και παρουσίασε μεγαλύτερη ανάπτυξη από το σύνολο της αγοράς. Ειδικά η σημαντική αύξηση της ζή...

Diesel Part V

Diesel Part V

Αν πριν κάποια χρόνια λέγαμε ότι οι κινητήρες diesel θα έβγαζαν καθαρότερα καυσαέρια από το ...τζάκι μας, θα μας περνάγαν για τρελούς. Οι μπαρουτοκαπν...

Diesel Part ΙV

Diesel Part ΙV

Ωραίες οι ιστορίες συστημάτων ψεκασμού Diesel που ειδαμε τον προηγούμενο μήνα, αλλά είναι ολίγον τι ...παλαιομοδίτικες: συναντώνται ακόμα κατά κόρον σ...

DIESEL PART ΙII

DIESEL PART ΙII

O δρόμος του πετρελαίου είναι ολίγον τι διαφορετικός από αυτόν του μεταξιού. Αφού είδαμε ως τώρα αναλυτικά ολόκληρη την ειδική θεωρία καύσης του πετρε...

DIESEL PART ΙI

DIESEL PART ΙI

Τα προβλήματα που έχεις να αντιμετωπίσεις είναι πολλά όταν έχεις ένα μοτέρ χωρίς «μαέστρο» ανάφλεξης, δηλαδή χωρίς μπουζί. οι κατασκευαστές όμως ιστορ...

DIESEL PART Ι

DIESEL PART Ι

Όχι, κόντρα στους πρόσφατα εκφρασμένους πόθους των ενθουσιωδών πολιτών και πολιτικών μας, δεν γίναμε ξαφνικά Σαουδική Αραβία, ούτε πρέπει να τρέξουμε ...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙII

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙII

Οκ, είδαμε πως ο κινητήρας παράγει την θερμότητα και πως το ψυκτικό υγρό μέσω του ψυγείου την αποβάλει, αλλά είναι δυνατόν τα πράγματα να είναι τόσο α...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙΙ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙΙ

Αφού υγρό και αέρας μονομάχησαν μέχρι θανάτου στο Ελ Πάσο (βλ. προηγούμενο τεύχος), το πρώτο ήταν μάλλον πιο γρήγορο στο τράβηγμα του εξάσφαιρου. Όμως...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Ι

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Ι

Χιλιάδες βαθμοί Kελσίου, καμένες φλάντζες, κολλημένοι θερμοστάτες, παραφλού, μικρά ή μεγάλα ψυγεία, σκαραβαίοι με ανοικτά πίσω καπό, καπνοί, μπινελίκι...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART V

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART V

Η ευθυγράμμιση πολύ κακώς περνάει συχνά στα ...ψιλά γράμματα του «ευ ζην» ενός αυτοκινήτου: κάνουμε δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να έχουμε ιδέα π...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IV

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IV

Μία «κοντή» ή «μακριά» κρεμαγιέρα έχει αντίστοιχα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της, και έτσι αναγκαστικά σε ένα συμβατικό σύστημα διεύθυνσης ...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IIΙ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART IIΙ

Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει υποβοήθηση, με άλλα λόγια ένα επιπλέον υποσύστημα που μας βοηθάει να στρίψουμε τους τροχο...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART II

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ PART II

Είναι απίστευτο πως ελάχιστες μοίρες περισσότερες ή λιγότερες σε μια και μόνο από τις πολυάριθμες γωνίες του συστήματος διεύθυνσης μπορούν να αλλάξουν...