Advertisement

 

1η Ανάβαση Ριτσώνας 2012

1η Ανάβαση Ριτσώνας 2012

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων και στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ο Βαγγέλης Γεωργούλας με το Ford Escort MKII επικράτησε στην κατηγορία 3, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση, ενώ στην κατηγορία 2, η  νίκη πήγε στον Μάριο Σταφυλοπάτη με Ford Escort RS.

Στην Ομάδα Ν, η μάχη σε επίπεδο κορυφής δεν έγινε ποτέ λόγω εγκατάλειψης του Τζαμπάζη. Αυτό άνοιξε το δρόμο στον Στέφανο Σπάρταλη, με Mitsubishi EVO IX, που είχε καιρό να εμφανιστεί στις αναβάσεις και το έκανε με στυλ, αφού σημείωσε καλούς χρόνους βελτιώνοντας την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος.

Στη Ν2, έστω και με λίγες συμμετοχές, είχαμε έντονο ανταγωνισμό. Ο Ανδρέας Παπαγεωργίου ξεκίνησε δυναμικά και ήταν ταχύτερος από τον Παναγιώτη Σμυρναίο στο πρώτο σκέλος, στη μάχη των Peugeot 106. Ωστόσο, στο δεύτερο σκέλος, ο Σμυρναίος βελτίωσε πολύ την επίδοσή του και υπερκάλυψε τη διαφορά, παίρνοντας τελικά σχεδόν 4 δευτερόλεπτα από τον Παπαγεωργίου. Τα δίλιτρα της κατηγορίας δεν προσμετρούν στην τελική κατάταξη λόγω λίγων συμμετοχών.

Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη. Η διαφορά του ήταν σχεδόν 4 δευτερόλεπτα από τον Αργύρη Τσούλο που ήταν δεύτερος και λίγο περισσότερο από τον Μανώλη Πιτσάκη που πήρε την τρίτη θέση. Αμφότεροι με Mitsubishi EVO VIII προσπάθησαν να μείνουν κοντά στον νικητή, καταλήγοντας σε μια ωραία μονομαχία μεταξύ τους για τη δεύτερη θέση.

Στα δίλιτρα της Ομάδας Α, νικητής ήταν ο Χρήστος Μάντεσης με Honda Civic Type-R και εκπληκτικές επιδόσεις. Πίσω του, για την Α7, βρέθηκε τελικά ο Γιώργος Αναδιώτης με το Renault Clio και τρίτος ήταν ο Στράτος Φωτεινέλης, ο οποίος είχε ένα κακό δεύτερο σκέλος και έχασε το προβάδισμα που είχε κερδίσει στο πρώτο έναντι του Αναδιώτη.

Στην Α6 το ενδιαφέρον ήταν μεγαλύτερο. Ο Γιάννης Ζάγαρης, με Peugeot 106, βρέθηκε τελικά στην κορυφή. Η διαφορά από τον Γιάννη Κακεπάκη με το Citroen Saxo, είναι πολύ μικρή, ωστόσο ο Κρητικός οδηγός ήταν εντυπωσιακός, ιδίως στο δεύτερο σκέλος, όπου σημείωσε την καλύτερη επίδοση της κλάσης, καλύτερη και από εκείνη του αντιπάλου του στο πρώτο. Τρίτος έμεινε ο Βαγγέλης Τσιούρης με Peugeot 106, μόλις 1,7sec πίσω από τον νικητή σε μια τριπλή μονομαχία. Η Α5, με μόλις δύο συμμετοχές, δεν προσμέτρησε στην τελική κατάταξη.

Στην Ομάδα Ε, νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort WRC. Σημείωσε τους καλύτερους χρόνους της ημέρας και ήταν πάλι ο ταχύτερος όλων. Πίσω του έγινε μια μικρή μονομαχία, έστω και άνιση. Ο Μάριος Ηλιόπουλος, με Ford Escort WRC, βρέθηκε τελικά δεύτερος χάρις στο χρόνο του στο δεύτερο σκέλος, καθώς στο πρώτο ήταν πιο αργός από τον Παναγιώτη Ευθυμίου, με το δικίνητο BMW M3. Ο Ευθυμίου εντυπωσίασε με τους χρόνους του και σημείωσε μια από τις ταχύτερες επιδόσεις που έχουν κάνει ποτέ στη Ριτσώνα δικίνητα αυτοκίνητα. Επικράτησε ασφαλώς στην Ε12, αφήνοντας πίσω του τον πολύπειρο Διονύση Τροβά, με BMW M3, που κάνει ακόμη πιο σημαντική την προσπάθειά του. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MKII, πρόσθεσε στην καριέρα του άλλη μια νίκη στη Ριτσώνα, ωστόσο αισθάνθηκε την πίεση του Παναγιώτη Μπίμπικα, με VW Golf GTI, πίσω του. Τέλος, στην Ε10, με μόλις τρεις συμμετοχές, ο Παντελής Βασιλειάδης δεν αντιμετώπισε πρόβλημα και πίσω του έμεινε ο Κώστας Κουνιάκης. Αμφότεροι συμμετείχαν με Citroen AX.

Αρκετά απολαυστικά ήταν και τα αυτοκίνητα της Formula Saloon που έκλεισαν το πρόγραμμα της ανάβασης. Εκεί, ο Τάκης Καμπύλης με Audi A4 STW, κινήθηκε ταχύτατα σε επίπεδο κορυφής και μάλιστα σημείωσε καλύτερο χρόνο ακόμη και από τον Κύρκο στο δεύτερο σκέλος. Έτσι επικράτησε στα ατμοσφαιρικά της Saloon, όπου ακόμη τερμάτισε ο Σταύρος Σταμέλος με το VW Scirocco. Στα Turbo της Saloon η νίκη πήγε στον Νικόλα Περατινό, με Ford Escort Cosworth, εμπρός από τον Γεράσιμο Κυπραίο, με Ford Focus RS.

 

Αρθρογράφος