Rezvani RR1

Rezvani RR1

Συγκεκριμένα, αυτό το αμάξωμα το είχαν οι αγωνιστικές 935 Kremer της 10ετίας του 70 αλλά μπορείς να πεις πως έχει μείνει διαχρονικό για τις αγωνιστικές 911, αφού το συναντούσες πολύ συχνά σε μετατροπές της δεκαετίας του 80 από διάφορους οίκους τότε. Για κάποιο λόγο το σχήμα της 911 με σφηνοειδή μούρη και pop up φανάρια ήταν κάτι που υπήρχε, ειδικά στην Γερμανία που φημίζεται για την κακογουστιά της σε after market επίπεδο. Έτσι και η Rezvani έχει εξελίξει ένα αεροδυναμικό πακέτο κατασκευασμένο φυσικά από ανθρακονήματα το οποίο ονομάζει Retro RR1 και μεταμορφώνει την 911 (992) σε αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες. Για τους κινητήρες υπάρχουν διάφορες βελτιώσεις, ανάλογα φυσικά με την έκδοση της 911 που θα διαθέσεις προς μετατροπή, οπότε αν πας την απλή, μπορεί να φτάσει μέχρι 550Ps, η GT3 στα 565Ps ενώ η Turbo S φτάνει εύκολα στα 750Ps. Η Rezvani προσφέρει μεταξύ άλλων βελτιωμένη ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα, roll cage, αγωνιστικές ζώνες και ελαφριά πολυκαρβονικά τζάμια. Η τιμή του ξεκινά από τις 149.000 δολάρια χωρίς να περιλαμβάνεται το κόστος του αυτοκίνητου-δότη και η εταιρεία δήλωσε πως έχει σκοπό να κατασκευάσει μόλις 50 Retro RR1. Για να δούμε, πόσοι θα πάνε για “σφάξιμο” την 992 τους... εγώ πάντως θα το έκανα μόνο αν ξυπνούσα ένα πρωί και είχα και τις 3, και την απλή και την GT3 και την Turbo S, τότε μπορεί να έκανα έτσι την απλή... αλλά μπορεί και όχι.

 

Αρθρογράφος

 

Η αυτονομία της Mustang Mach-E

Η αυτονομία της Mustang Mach-E

Η νέα, πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που βελτιώνει την ακρίβεια υπολογισμού της αυτονομίας αξιοποιώντας τις δυνατότη...