Δες το απόλυτο sleeper Golf GTI
Πάρτε την κλασική εμφάνιση ενός Volkswagen Golf του 1979 και… γεμίστε το εσωτερικό του χώρου του κινητήρα από το νεότερο VW Golf R32. Προσθέστε ακόμα περισσότερες τροποποιήσεις και το αποτέλεσμα είναι αυτό το… καθαρό σε εμφάνιση Golf Mk1 από τη Νότια Αφρική. Μόνη παραφωνία το όνομα του αυτοκινήτου (Escobar). Πέρα από την ονομασία πρέπει να θαυμάσουμε τον ιδιοκτήτη του για την υπομονή και επιμονή στην δημιουργία του αυτοκινήτου, αφού το αγόρασε το 2014 και το τελείωσε το 2023. Βλέπετε η βελτίωση/customization ενός αυτοκινήτου στη Νότια Αφρική είναι μια πρόκληση επειδή πολλά από τα εξαρτήματα του VW Golf έπρεπε να εισαχθούν. Το look είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών όπως και το εσωτερικό και οι ζάντες (όλα ξεχωριστές εισαγωγές).Εκτός της εμφάνισης υπάρχουν και πολλές μηχανικές τροποποιήσεις. Το Golf έχει αερανάρτηση, δεν έχει υποβοήθηση στα φρένα (για λιγότερα πράγματα στον χώρο του κινητήρα).
Το εσωτερικό διαθέτει καθίσματα Recaro με συνδυασμό επένδυσης Nappa και Alcantara αλλά και ένα χρωμιωμένο (μισό) roll cage, ενώ τα χερούλια στις πόρτες είναι από Porsche .
Το βίντεο δείχνει το Golf να κάνει μία μικρή βόλτα, έτσι δεν θα ακούσεις τον κινητήρα R32. Αλλά ακόμη και σε χαμηλές στροφές, το μοτέρ βγάζει έναν έντονο ήχο. Η VW παρουσίασε το R32 στις ΗΠΑ το 2004 (από αυτό δανείστηκε το μοτέρ το GTI του video). Το αλφαριθμητικό όνομά του υποδήλωνε τον κινητήρα VR6 των 3,2 λίτρων κάτω από το καπό με απόδοση 240PS. Όλα είχαν σύστημα τετρακίνησης και εκείνη την εποχή, ήταν το πιο ισχυρό Golf που υπήρχε ποτέ.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Τι γίνεται όταν σε ένα τρίκυκλο Piaggio Ape βάλεις κινητήρα από… Suzuki Hayabusa; Μάλλον ανοίγεις την πύλη της κόλασης.