Evasive Motorsports Honda S2000 Type-R

Evasive Motorsports Honda S2000 Type-R

Το S2000 είναι ίσως το μοναδικό από τα γρήγορα μοντέλα που δεν βγήκε ποτέ σε έκδοση Type-R και αυτό είναι κάτι που ενόχλησε την Evasive Motorsports, μια εταιρεία από την California, σε βαθμό να κάτσει και να το δημιουργήσει μόνη της. Μάλιστα μπορεί να θεωρηθεί και αυτό ένα “restomod”, αφού ο κινητήρας του προέρχεται από το πολύ μεταγενέστερο Civic FK8 Type-R, που αποδίδει 302 υπερτροφοδοτούμενα άλογα (εδώ έβγαζε 310Ps).

Δεν το έχουν αφήσει φυσικά stock, αφού έπρεπε κιόλας να το γυρίσουν από τον εγκάρσιο στον διαμήκη άξονα, άρα σίγουρα χρειάστηκε καινούργιο χταπόδι, και καινούργια εισαγωγή. Για την εισαγωγή έχει μια ανθρακονημάτινη της Mugen, custom plenum της Evasive Motorsport και εξάτμιση τιτανίου της Origin Fab. Τον έλεγχο και τον συντονισμό του “παντρέματος” έχει αναλάβει ένας άγραφος εγκέφαλος της MoTeC ενώ το κιβώτιο έχει διατηρηθεί από τον F20C. Η ανάρτησή του αποτελείται από KW Clubsport coilovers, αντιστρεπτικές της Eibach, silent blocks πολυουρεθάνης και μπάρες θόλων, ενώ οι τροχοί είναι 18in (λευκοί όπως και αυτό, τι Type-R θα ήταν αν δεν ήταν λευκό;) με φρένα της Brembo. Η Evasive Motorsports ισχυρίζεται πως με την μακροχρόνια εμπειρία της στις βελτιώσεις των S2000, αυτό εδώ είναι η καλύτερη πρόταση που έχουν να προτείνουν για να έχεις ένα Honda S2000 Type-R όπως θα έπρεπε να είναι.

 

Αρθρογράφος

 

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 140Ps

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 140Ps

Το νέο Suzuki Vitara δεν είναι πλέον τόσο προσανατολισμένο στην εκτός δρόμου χρήση όσο τα προηγούμενα, αλλά, από την άλλη, έγινε ένα εξαιρετικό μικρό ...