Η σκληροτράχηλη γκάμα του Ford Ranger

Η σκληροτράχηλη γκάμα του Ford Ranger

Το Ford Ranger συνεχίζει και στην τελευταία του γενιά να αποτελεί ένα μοναδικό καθημερινό εργαλείο μετακίνησης για τον επαγγελματία συνδυάζοντας τις αυξημένες μεταφορικές ικανότητες με την ευχαρίστηση στην οδήγηση.

Το επιβλητικό pick-up της Ford διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής του και το ανεπτυγμένο τεχνολογικό του προφίλ, στοιχεία που το καθιστούν ως το πιο πλήρες αυτοκίνητο της pick-up κατηγορίας. Το εσωτερικό του Ford Ranger διαθέτει το πιο προηγμένο και έξυπνο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4, το οποίο είναι ιδιαίτερα εύχρηστο και πλήρες, μετατρέποντας κάθε μετακίνηση σε συναρπαστική εμπειρία.

Το Ranger είναι διαθέσιμο σε 3 τύπους αμαξώματος και έξι επίπεδα εξοπλισμού, καλύπτοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τις μεταφορικές ανάγκες ανάλογα με τις απαιτήσεις του κάθε επαγγελματία.

Αρχικά, οι διαθέσιμες εκδόσεις αμαξώματος είναι: τα Single Cab και Rap Cab με τον diesel 2.0L EcoBlue 170Ps και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της Ford. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, οι επιλογές είναι έξι και αφορούν τα επίπεδα XL, XLT, Limited, Wildtrak, Platinum και το κορυφαίο από όλες τις απόψεις, Raptor. 

Καθημερινός εργάτης και φίλος

Για την εξέλιξη και την κατασκευή του νέου Ford Ranger, η ομάδα σχεδίασης της Ford πραγματοποίησε πάνω από 5.000 συνεντεύξεις με κατόχους pick-up μοντέλων προκειμένου να διερευνήσει πώς χρησιμοποιούν την καρότσα -από εμπόρους και φίλους της περιπέτειας μέχρι οικογένειες που μεταφέρουν εξοπλισμό- και ανέπτυξαν πολυάριθμες καινοτόμες λύσεις για ευκολότερη πρόσβαση και αποτελεσματικότερη χρήση του σχετικού χώρου. 

Μια από αυτές είναι το σκαλοπάτι πρόσβασης στον πίσω χώρο φόρτωσης το οποίο διευκολύνει το ανέβασμα στην καρότσα. Στερεωμένο απευθείας στο χώρο φόρτωσης μέσω δύο ατσάλινων βάσεων, το σκαλοπάτι έχει ισχυρή και ανθεκτική δομή, κάτι που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να πατά κανείς σε ένα λασπωμένο τροχό με ολισθηρή επιφάνεια προκειμένου να έχει πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης. 

Ο φωτισμός του χώρου φόρτωσης σημαίνει ότι το στήσιμο ή το πακετάρισμα εξοπλισμού εργοταξίων ή κάμπινγκ και η ανεύρεση εργαλείων στο σκοτάδι είναι πολύ πιο εύκολη. Ο φωτισμός ζώνης ελέγχεται μέσω της οθόνης αφής του συστήματος infotainment που βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ή μέσω της εφαρμογής FordPass 2 στο smartphone. Ένας συνδυασμός προβολέων, φώτων υποδοχής, φώτων πινακίδας κυκλοφορίας και φωτισμού καρότσας μπορούν να ρυθμίζονται για να φωτίζουν μία επιφάνεια 360 μοιρών γύρω από το pick-up, ή απλά συγκεκριμένες ζώνες, βοηθώντας στην ασφαλή επιθεώρηση της περιοχής γύρω από το όχημα τη νύχτα.

Άλλο ένα χαρακτηριστικό του νέου Ford Raptor που το κάνει μοναδικό, είναι η πίσω πόρτα τεχνολογίας Easy Lift, που ανεβαίνει και κατεβαίνει με το ένα χέρι και λειτουργεί και ως κινητός πάγκος εργασίας. Η επιφάνεια εργασίας της πίσω πόρτας είναι σχεδιασμένη για να βοηθά τους ιδιοκτήτες σε επαγγελματικές ή «do it yourself» εργασίες. Δύο υποδοχές με σφιγκτήρες κρυμμένες πίσω από καπάκια με ελατήρια στην πίσω πόρτα είναι σχεδιασμένες για να βοηθούν στη συγκράτηση ξύλων ή άλλων υλικών, ενώ ένας ενσωματωμένος χάρακας με κλιμάκωση ανά 10 χιλιοστά (σε μοντέλα που δεν εφοδιάζονται με το πρόσθετο κάλυμμα χώρου φόρτωσης) διευκολύνει τις όποιες μετρήσεις. 

Οι προαιρετικές παροχές ρεύματος στο χώρο φόρτωσης με τη μορφή δύο πριζών 12V και μετασχηματιστή 400W προσφέρουν τη δυνατότητα στους πελάτες να τροφοδοτούν διάφορες ηλεκτρικές συσκευές συνδέοντάς της απευθείας στο Ranger. Με ισχύ 400W, συσκευές όπως ένας μικρός φούρνος, ένα ηλεκτρικό ψυγείο, ένα smartphone ή ένα laptop μπορούν να λειτουργούν από την πρίζα που βρίσκεται στο χώρο φόρτωσης.

Η διαδικασία φόρτωσης/εκφόρτωσης στο Ford Ranger είναι ευκολότερη από ποτέ. Η καρότσα φόρτωσης έχει την καλύτερη χωρητικότητα στην κατηγορία καθώς υπερβαίνει τα 1.200 λίτρα, κάτι που σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να μεταφέρουν περισσότερα. Καθώς το Ranger είναι τώρα 50mm φαρδύτερο, η καρότσα μπορεί να μεταφέρει μία στάνταρ ευρωπαλέτα μεταξύ των θόλων των τροχών (έως 1.224 mm), ενώ το μήκος του χώρου φόρτωσης είναι από 1.638mm έως 2.305mm ανάλογα με την έκδοση. 

Τέλος, το προαιρετικό ηλεκτρικά αναδιπλούμενο κάλυμμα της καρότσας επιτρέπει στους πελάτες να το ανοίγουν και να το κλείνουν χρησιμοποιώντας το τηλεχειριστήριο, ένα διακόπτη που βρίσκεται μέσα στην καρότσα ή από τον πίνακα οργάνων. Στις πλαϊνές υποδοχές αξεσουάρ κάτω από τα αυλάκια του καλύμματος στερεώνονται βάσεις για ποδήλατα, καγιάκ, snowboard/σκι ή εξοπλισμό κάμπινγκ. Το ηλεκτρικό κάλυμμα περιλαμβάνει λειτουργίες θραύσης πάγου και ανίχνευσης εμποδίου για πρόσθετη άνεση και προστασία

Πλούσια και αποδοτική γκάμα κινητήρων

Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών για ακόμα περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ισχύ και τη ροπή των μονάδων κίνησης και με στόχο την απρόσκοπτη ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων και την κίνηση ακόμα και στις πιο ακραίες off‑road συνθήκες, η Ford εξοπλίζει το νέο Ranger με τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων, πέραν ασφαλώς του κορυφαίου βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6, ο οποίος τροφοδοτεί το σκληροτράχηλο και αγωνιστικών προδιαγραφών Ranger Raptor

Πιο συγκεκριμένα, η Ford προσφέρει το νέο Ranger με τον 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ 2.0EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 170Ps στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 40,8kgm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Για ακόμα πιο αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον κινητήρα ντίζελ 2.0EcoBlue με διπλό τούρμπο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 205Ps στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 51kgm, τα οποία αποδίδονται στις 1.750-2.000 σ.α.λ. Στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων, η Ford προσφέρει επιπρόσθετα τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0EcoBlue V6 που αποδίδει ισχύ 240Ps στις 3.250 σ.α.λ. και εντυπωσιακή ροπή 61,6kgm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ. 

Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170PS είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τόσο ο 2.0L EcoBlue 205 PS όσο και ο 3.0L EcoBlue V6 240 PS συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας, το οποίο αποτελεί επίσης στάνταρ εξοπλισμό στο κορυφαίο Ranger Raptor που με τη σειρά του παίρνει κίνηση από τον πανίσχυρο βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292PS της Ford.

H Ford συνεχίζει το πρόγραμμα Ford Blue Days το οποίο ισχύει για τα επιβατικά μοντέλα της εταιρείας, ενώ για τα επαγγελματικά ισχύει το Ford Lease το οποίο διαθέτει άκρως δελεαστικά μισθώματα, με το Ranger Wildtrack να ξεκινάει από τα 399 ευρώ το μήνα.   

<SCRIPT language='JavaScript1.1' SRC="https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N9166.1868620.POWERMAG.GR/B29998389.382947505;dc_trk_aid=573894099;dc_trk_cid=192122564;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?" attributionsrc ></SCRIPT>

 

Αρθρογράφος

 

Νέος CEO στην Toyota Ευρώπης

Νέος CEO στην Toyota Ευρώπης

Ο Matthew Harrison αναλαμβάνει την θέση του CEO στην Toyota Ευρώπης, TME.