1ο ΣΙΡΚΟΥΙ ΦΙΛΠΑ -€“ ΤΑΤΟΙ 09/09/2012

1ο ΣΙΡΚΟΥΙ ΦΙΛΠΑ -€“ ΤΑΤΟΙ 09/09/2012

Ναι, είμαστε περιοδικό που δοκιμάζουμε και παρουσιάζουμε βελτιωμένα αυτοκίνητα. Σχεδόν κάθε μήνα εδώ και χρόνια όμως, παρουσιάζουμε και κλασσικά αυτοκίνητα που φυσικά και έχουν χώρο στο περιοδικό μας. Ορισμένα από αυτά τα αυτοκίνητα, άνοιξαν τον δρόμο για τους Ελληνικούς αγώνες και εμείς οφείλουμε να τα τιμήσουμε, παρουσιάζοντάς τα σε εσάς. Οι άνθρωποι πίσω από τα αυτοκίνητα, ασχολούνται με αυτά εδώ και χρόνια, προσπαθούν να τα διατηρούν άψογα και φυσικά, έχουν πολλές ιστορίες να μας πουν για τις παλιές εποχές, που αρκετοί από εμάς δεν ζήσαμε. Αυτή τη φορά δόθηκε η ευκαιρία στο κοινό, δωρεάν, να παρακολουθήσει -φιλικό- αγώνα στο Τατόι. Οι νέοι έχουν δει μονάχα ασπρόμαυρες ξεθωριασμένες φωτογραφίες με αυτοκίνητα να στρίβουν στις 3 ρόδες δίπλα από τις αχυρόμπαλες. Τώρα, τα πάντα με χρώματα, μυρωδιά και ήχους, ήταν δίπλα τους. Χμμμ, σχεδόν δίπλα τους θα πουν ορισμένοι. Ναι, εμείς οι δημοσιογράφοι είχαμε την δυνατότητα να βρισκόμαστε στην μεριά των πιτ, πράγμα που σημαίνει ότι αγγίζαμε, βλέπαμε τα αυτοκίνητα και συνομιλούσαμε με φίλους που είχαμε χρόνια να δούμε. Οι θεατές, βρίσκονταν απέναντι, περιορισμένοι και όρθιοι μέσα στον ήλιο, προσπαθώντας να ακούσουν από τα μεγάφωνα την εξέλιξη του αγώνα. Δε ακούγεται όμορφο, αλλά ας εξηγήσω τι πραγματικά γινόταν στα πιτ και τι θα γινόταν αν υπήρχε ελεύθερη πρόσβαση των θεατών εκεί. Σκεφτείτε πως στους μηχανικούς, στους οδηγούς και στους φίλους τους, οφείλονται οι όποιες καθυστερήσεις υπήρξαν. Γιατί? Οι άνθρωποι της ΦΙΛΠΑ προσπάθησαν να περιορίσουν των αριθμό των δημοσιογράφων, μηχανικών, φίλων κλπ ώστε να μην γίνεται το αδιαχώρητο στον χώρο των πιτ. Φυσικά εμείς οι Έλληνες έχουμε έναν μοναδικό τρόπο να καταστρέφουμε όποια προσπάθεια οργάνωσης γίνεται. Οι αγωνιζόμενοι δεν μπορούσαν να ξεπαρκάρουν και να μπουν έγκαιρα στην πίστα. Ναι, την πλήρωσαν οι θεατές, αλλά μεταξύ μας, αυτοί είμαστε.

ΦΙΛΠΑ

Οι άνθρωποι της ΦΙΛΠΑ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για αυτόν τον αγώνα. Μέρες πριν, βρίσκονταν στο Τατόι για να στήσουν την πίστα, με την βοήθεια της ΕΛΠΑ να τοποθετηθούν τα κάγκελα ασφαλείας και με την πολύτιμη βοήθεια της Infomega, η χρονομέτρηση ήταν άμεση και χωρίς προβλήματα. Να μην ξεχνάμε πως οι άνθρωποι της ΦΙΛΠΑ δεν είναι επαγγελματίες οργανωτές αγώνων, αλλά άνθρωποι που μέχρι πρότινος οργάνωναν εκδρομές, και φιλικά ράλι κλασσικών αυτοκινήτων. Προσωπική άποψη; Τα πήγαν πολύ καλύτερα από αγώνες που έχουν στηθεί από επαγγελματίες του χώρου. Ήταν η πρώτη τους φορά. Την επόμενη θα είναι σίγουρα καλύτεροι! Εμείς τους ευχαριστούμε που μας έδωσαν την δυνατότητα να δούμε αυτά τα αυτοκίνητα εν δράσει, να ακούσουμε τις ελεύθερες εξατμίσεις τους και να σφίξουμε το χέρι σε μηχανικούς και οδηγούς που έχουν γράψει την δική τους, μεγάλη, ιστορία στους ελληνικούς αγώνες.

 

Αρθρογράφος

 

Η Ford αποκαλύπτει το Puma Rally1

Η Ford αποκαλύπτει το Puma Rally1

Η Ford και η M-Sport αποκαλύπτουν στο Goodwood το νέο, υβριδικό Puma Rally1 WRC Prototype.