BMW M3 E92
Για την περίσταση, ο αλουμινένιος V8 S65 των 4.0lt υπερκυβίστηκε στα 4,6lt με νέο στρόφαλο, μπιέλες και έμβολα της Mahle. Η σχέση συμπίεσης έπεσε στο 10:1 και ο κομπρέσσορας ASA T1-723 διαθέτει ξεχωριστό σύστημα λίπανσης και μεγάλο front mount intercooler. Τα μπεκ είναι μεγαλύτερης παροχής όπως και το air flow meter, ενώ το οκταπετάλουδο σύστημα εισαγωγής υιοθετεί νέο plenum σχεδιασμένο από την G-Power. Η εξάτμιση τιτανίου είναι 23kg ελαφρύτερη σε σχέση με την εργοστασιακή και καταργεί τους προκαταλύτες, με τους κύριους καταλύτες να είναι 100cpsi. Με πίεση μόλις 0,5bar η M3 E92 της G-Power αποδίδει 720Ps και φυσικά είναι ταχύτατη. 0-100km/h σε 3,7sec και τελική ταχύτητα 330km/h ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Tο πακέτο δεν αφορά μονάχα βελτιώσεις στον κινητήρα, αφού η εταιρία αντικατέστησε την εργοστασιακή ανάρτηση με πλήρως ρυθμιζόμενη clubsport Spec, ζάντες 20in και bodykit από ανθρακονήματα που αποτελείται από carbon καπό, πορτ-παγκάζ και spoilers.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
To νέο Suzuki Swift ξεκινά και επίσημα την εμπορική του πορεία στη χώρα μας και προσφέρεται σε 3 επίπεδα εξοπλισμού και σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκ...