Ένα NSU Prinz γίνεται… ηλεκτρικό

Ένα NSU Prinz γίνεται… ηλεκτρικό

Κατασκευασμένο για τον εορτασμό της 150ης επετείου του εργοστασίου Neckarsulm, το restomod «δανείστηκε» τον ηλεκτροκινητήρα των 240Ps από ένα Audi e-tron.

Το εργοστάσιο Neckarsulm της Audi στη Γερμανία κλείνει φέτος 150 χρόνια και για να γιορτάσει αυτή τη στιγμή, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ingolstadt αποφάσισε να κάνει κάτι αρκετά ιδιαίτερο, με τη μορφή ενός αυτοκινήτου που δεν φέρει καν το λογότυπο της πάνω του. Βλέπετε, πριν η Audi γίνει η σύγχρονη, πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία που γνωρίζουμε σήμερα, ήταν γνωστή ως Auto Union, και το εργοστάσιο Neckarsulm – το οποίο τώρα κατασκευάζει τα σεντάν A6 και A8 – ήταν ιδιοκτησία της NSU, η οποία κατασκεύαζε ποδήλατα, μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα. Κάποια στιγμή στην ιστορία, η μάρκα με έδρα το Neckarsulm ήταν ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο και αργότερα άρχισε να πουλά το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα Wankel. Με άλλα λόγια, η NSU ήταν ένα μεγάλο όνομα. Ωστόσο, σε σύγκριση με άλλες μάρκες αυτοκινήτων στη Γερμανία, ήταν ακόμα μια σχετικά μικρή εταιρεία, έτσι το 1969 την εξαγοράστηκε από τη Volkswagen , η οποία συγχώνευσε τη NSU με την Auto Union και επανέφερε τη μάρκα Audi στη ζωή, δίνοντας τέλος στην επωνυμία NSU αυτοκίνητα, τα οποία πωλούνταν μέχρι το 1973.

Μεταξύ αυτών των τελευταίων μοντέλων ήταν το NSU Prinz 4, ένα συμπαγές δίθυρο σεντάν που κινούνταν από έναν αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 598 cc (30Ps) τοποθετημένο στο πίσω μέρος του.

Ένα Prinz 4L, που κατασκευάστηκε το 1971, ήταν αυτό που η Audi επέλεξε να αναπαλαιώσει και να εκσυγχρονίσει για την 150η επέτειο του εργοστασίου. Για να γίνουν τα πράγματα ακόμα πιο ενδιαφέροντα, η Audi έκανε το NSU ηλεκτρικό με την μετατροπή να γίνεται από μια ομάδα 12 εκπαιδευόμενων, η οποία έκανε καταπληκτική δουλειά. Στο τέλος, μόνο ένα μέρος του αρχικού αυτοκινήτου «επέζησε» από τη μεταμόρφωση: Το δικύλινδρο μοτέρ αντικαταστάθηκε με έναν ηλεκτροκινητήρα 240Ps, που βγήκε από ένα Audi e-tron του 2020, το ρεζερβουάρ που ήταν τοποθετημένο εμπρός, έφυγε και στη θέση του τοποθετήθηκε μια μπαταρία υψηλής τάσης από το plug-in υβριδικό Audi Q7 TFSI e quattro.Ένα τροποποιημένο δάπεδο από ένα Audi A1, με φρένα και άξονες, πήρε τη θέση του δαπέδου του NSU, ενώ το αμάξωμα τροποποιήθηκε για να ταιριάζει με το δάπεδο. Υπάρχει επίσης μια αρκετά μεγάλη πίσω αεροτομή που είναι βιδωμένη απευθείας στο roll cage.

Το… δημιούργημα πήρε το όνομα «EP4», που σημαίνει «Electric Prinz 4» και βάφτηκε στο χρώμα Suzuka Grey και Brilliant Black, ενώ το τεράστιο πίσω φτερό πήρε το χρώμα Signal Yellow. Στο εσωτερικό, το ηλεκτρικό restomod είναι «γυμνό»: Μία οθόνη (πίνακας οργάνων ελέγχου) δύο μπάκετ καθίσματα Recaro Podium και ένα roll cage (σε χρώμα Signal Yellow).

«Το έργο έδωσε στους μαθητευόμενους μας την ευκαιρία να εργαστούν ελεύθερα με διαφορετικές τεχνικές και υλικά», δήλωσε ο Timo Engler, Επικεφαλής Τεχνολογίας/Επιμελητείας Εκπαιδευτικών Οχημάτων.

 

Αρθρογράφος

 

High class battle!

High class battle!

Τελικά ποια είναι πιο γρήγορη στην πίστα, η Mercedes-AMG GT63 S, ή η Porsche Panamera Turbo S;