Jeep Wrangler TJ LS3 6.2 V8 565Ps

Jeep Wrangler TJ LS3 6.2 V8 565Ps

Maxxis Expedition by Rubikong Off Road Parts

Έξι μήνες μετά τη γνωριμία μας με τη Ρόζα, το υπ’ αριθμόν 007 project car της Rubikong, ένα Jeep Wrangler TJ 4.0L Sport, επιστρέφουμε στη «σπηλιά» των τεράτων, για μία συνάντηση με τον «αρχηγό» των TJ. Λίγες ημέρες νωρίτερα, ο αρχηγός, είχε οδηγήσει 8 από τα πιο πιστά και σκληροτράχηλα μέλη της αγέλης, σε ένα οδοιπορικό εξερεύνησης και περιπέτειας, διανύοντας συνολικά 1.200km, τα μισά εκ των οποίων μέσα από αδιάβατα μονοπάτια του όρους Κνημίδα, διαπερνώντας από την Παύλιανη και βόρεια προς την Οίτη, το πυκνό ελατόδασος του βουνού «Καλλίδρομο», προσεγγίζοντας μέσα από την ορεινή Φωκίδα τα Βαρδούσια. Εν συνεχεία, κινήθηκαν με κατεύθυνση την Οξιά, από εκεί προς Βελούχι στα Ανατολικά Άγραφα, προς Κόζιακα νότια της Πίνδου, προς Νεράϊδα της Δυτικής Μακεδονίας, προς Τρυγιά, προς Δοκίμη, για να καταλήξουν στη «ζεστή κοιλάδα» της Βάλια Κάλντα. Η ατρόμητη αγέλη κατάφερε να δαμάσει τα στοιχεία της φύσης, που δεν δίστασε να δείξει τα δόντια της στα πιο απόμερα και αφιλόξενα μονοπάτια, σε σημεία δίχως επιστροφή, ικανά να φέρουν ανθρώπους και μηχανές στα όριά τους. Φωτιά, ζεστό φαγητό, σκηνές, διαβίωση και διανυκτέρευση στην καρδιά του βουνού, κρύο, χιόνι, πάγος, βροχή, λάσπη, πέτρες, ορμητικά ποτάμια, απύθμενες χαράδρες και πεσμένοι κορμοί δέντρων να κλείνουν το πέρασμα σου, τοMaxxis Expedition by Rubikong Off Road Parts τα είχε όλα σε βαθμό ανάλογο του παρουσιαστικού και των δυνατοτήτων των τολμηρών συμμετεχόντων. Και του χρόνου…   

LS3 inside

Ανοιχτός στις προκλήσεις, ο αρχηγός των TJ δεν λέει ποτέ όχι και δεν κάνει ποτέ πίσω. Επιλέγουμε μία «κακή» ημέρα για να τον ξεκουνίσουμε (είναι και 2,5+τόνοι), με πολύ κρύο, καταρρακτώδη βροχή, παγωμένο χιόνι, μπόλικη κρυφή λάσπη και πέτρες κάτω από το φαινομενικά αθώο λευκό πέπλο…Ο αρχηγός ρίχνει μια ματιά γύρω του, χαράζει πορεία και ξεχύνεται μπροστά. Με γοργό ρυθμό, χάνεται μέσα στην ομίχλη, με μεγάλες δρασκελιές, δίχως την παραμικρή ανασφάλεια για το τι θα συναντήσει μπροστά του. Οι αδελφοί Κυριακόπουλοι, Γιώργος και Χάρης, εξελίσσουν αυτό το TJ αδιάκοπα τα τελευταία 8 χρόνια. Είναι η «σημαία» των projects της Rubikong Off Road Parts, που σήμερα πλησιάζουν σε αριθμό τα…50!

Το άλμα στην εξέλιξή του έγινε τη χρονιά που μας πέρασε, με την αντικατάσταση του oem 6κύλινδρου 4λιτρου κινητήρα από έναν ολοκαίνουριο, crate engine LS3 6.2 V8 της Αμερικανικής Turn Key Engines. Ναι, σωστά καταλάβατε, αυτό το TJ φοράει μοτέρ Corvette και μάλιστα βελτιωμένο! Το μόνο που δεν έχει, είναι κάποιο stroker kit, διατηρεί δηλαδή την εργοστασιακή του διάμετρο και διαδρομή (103,25mm x 92mm), επομένως και την χωρητικότητα του στα 6.161cc. Από εκεί και πέρα, ο στρόφαλος είναι της Turn Key, ατσάλινος και  πλούσιος σε γραφίτη, οι μπιέλες σφυρήλατες H-beam, τα πιστόνια σφυρήλατα Mahle, οι αλουμινένιες κυλινδροκεφαλές έχουν υποστεί ροϊκή εξέλιξη, έχουν oversize βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής, διπλά ελατήρια βαλβίδων, retainers τιτανίου, rockers, pushrods, lifters και εκκεντροφόρο της Turn Key, ενώ η πεταλούδα γκαζιού είναι DBW με διάμετρο 90mm. Η εργοστασιακή ECU έχει αντικατασταθεί, προέρχεται από κάποιο μοντέλο της GM και τοποθετείται αναπρογραμματισμένη και με custom πλεξούδα της Turn Key για τον LS3. Τα specs του συγκεκριμένου κινητήρα αναφέρουν ιπποδύναμη 565Ps, ροπή 67kgm και τιμή…$10.800! Στα περιφερειακά του κινητήρα, ένα ζευγάρι Advanced Adapters βάσεις κινητήρα τοποθετούν τον LS3 ανάμεσα στις δοκούς του πλαισίου του TJ, ενώ έχουν επιπλέον, τοποθετηθεί custom Rubikong πολλαπλές εξαγωγής με διάμετρο αυλών 48mm και decat σύστημα εξάτμισης με 1 τελικό και διάμετρο 80mm. Όπως καταλαβαίνετε, ο ήχος είναι σκέτη κόλαση! Της Griffin Radiators είναι το μεγαλύτερο, αλουμινένιο ψυγείο νερού, ενώ ενισχυμένο είναι και το δυναμό των 250Amp.

Bulletproof Transmission

Εδώ κρύβεται όλη η ουσία! Όπως μας εξήγησε ο Χάρης, σημείο εκκίνησης των υπολογισμών σου είναι η διάσταση των τροχών-ελαστικών, που επιθυμείς να «γυρίσεις». Στη συνέχεια, ανάλογα με τη δύναμη-ροπή του κινητήρα σου και τη χρήση, που επιθυμείς να κάνεις, επιλέγεις σχέσεις κιβωτίου και τελικές σχέσεις μετάδοσης των διαφορικών, λαμβάνοντας πάντα υπόψη και τις σχέσεις υποπολλαπλασιασμού. Σπαζοκεφαλιά ε? Προσέξτε τώρα πως -βάσει αυτής της φιλοσοφίας- «στήθηκε» το τέρας της Rubikong: αρχικά, θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να «γυρίζουν» τα θηριώδη Maxxis Trepador Μ8060 ελαστικά, διαστάσεων 40in x 13,5in σε 17άρες ζάντες. Επιπλέον, το «πράμα» θα έπρεπε να έχει ζωντανές επιδόσεις, να μπορεί να καλύπτει αποστάσεις στην άσφαλτο με ασφάλεια, μία αξιοπρεπή μ.ω.τ και μία -έστω και στοιχειώδη- οικονομία και φυσικά να είναι ασταμάτητο εκτός δρόμου. Ο small block LS3 V8 έδωσε τη λύση, με μπόλικη ροπή στις χαμηλο-μεσαίες rpm και δύναμη ψηλά, επομένως τώρα μένει η επιλογή του κιβωτίου και το σετάρισμα των σχέσεων… Το κιβώτιο, που συνδυάζεται με τον LS3, είναι ένα New Venture Gear, με κωδική ονομασία NV4500, oem τοποθέτηση σε μοντέλα της General Motors και Chrysler MY 2001-2007. Πρόκειται για ένα πολύ δημοφιλές και ανθεκτικό 5τάχυτο κιβώτιο, που χρησιμοποιείται και σαν αναβάθμιση σε ελαφρά φορτηγά των Toyota, Ford, Jeep και Dodge, διαθέσιμο σε δύο παραλλαγές, το NV 4500LD και NV4500HD. Ο «αρχηγός» φοράει το δεύτερο, που τοποθετείται σε pick-ups της Dodge, με τον turbo diesel της Cummins ή τον V10 Magnum, με ιπποδυνάμεις 700-800Ps και 150-200kgm ροπή. Με λίγα λόγια, αντέχει. Η προσαρμογή του στον LS3 έχει γίνει με μία custom χελώνα της Advanced Adapters, η οποία προμηθεύει και ολόκληρο το ενισχυμένο set συμπλέκτη μαζί με ελαφρωμένο βολάν και τρομπάκι συμπλέκτη. Το oem αλουμινένιο case του κιβωτίου έχει αντικατασταθεί με σιδερένιο, ενώ όλες οι σχέσεις, όπως προαναφέραμε, είναι custom order της Rubikong, το ίδιο και το βήμα του βοηθητικού κιβωτίου και των διαφορικών. Έχοντας λοιπόν στη διάθεσή μας 5 σχέσεις, φέρνουμε σχετικά κοντά τις τρεις πρώτες και αφήνουμε 4η-5η σε ρόλο overdrive για «σβέλτο» και «οικονομικό» ταξίδι on-road. Με αυτόν τον τρόπο, κερδίζεις πολύ ζωντανές επιδόσεις (με τις τρεις πρώτες σχέσεις το «πράμα» σηκώνεται σούζα!), καλύπτεις αποστάσεις με αξιοπρεπείς μ.ωτ με τις υπόλοιπες δύο, ενώ, όταν επιλέξεις τα «κοντά», έχεις την 1η για crawling, 2η-3η για ξεμπάζωμα σε λάσπη και 4η-5η για μετάβαση από το ένα terrain στο άλλο, χωρίς να «γυρίζεις» σε «γρήγορα»… Το βοηθητικό διαφορικό ή αλλιώς transfer case είναι ένα 2 speed Hi-Low Atlas της Advance Adapters, που επιτρέπει προσθιοκίνητη, πισωκίνητη ή τετρακίνητη μετάδοση, με «αργά» ή «γρήγορα», που -μέχρι κάποια χιλιόμετρα- εμπλέκονται και απεμπλέκονται και εν κινήσει. Μοναδικό «μειονέκτημα» είναι ότι στο εσωτερικό έχεις να κάνεις με 3 λεβιέδες… Από το transfer case «φεύγουν» οι custom made για την Rubikong κεντρικοί άξονες της Reel Driveline, που καταλήγουν στους Danna άξονες. Μπροστά, έχουμε έναν Danna 60, με full float Rock Jock spline 35 RCV 300M ημιαξόνια της Currie Enterprises και πίσω έναν λίγο μεγαλύτερο Danna 70, με μεγαλύτερης διαμέτρου, επίσης full float Rock Jock spline 40 RCV 300M ημιαξόνια της Currie Enterprises. Τα full float ημιαξόνια προσφέρουν τη δυνατότητα αφαίρεσής τους σε περίπτωση ζημιάς, χωρίς να λύσεις τροχό και άκρο, καθώς μπαινοβγαίνουν συρταρωτά μέσα από τον τροχό και το μουαγιέ! Τα διαφορικά και στους δύο άξονες μέσω των Air Lockers της ARB μπορούν να είναι free spool ή -κατ’ επιλογή- 100% μπλοκέ, ενώ τα άκρα των εμπρός τροχών είναι και αυτά ενισχυμένα της Reid Racing. Αναλογιζόμενος το συνδυασμό ορμής και βάρους του «αρχηγού», αντιλαμβάνεσαι το δύσκολο έργο, που καλούνται να φέρουν εις πέρας τα φρένα. Ευτυχώς, αναβάθμιση υπάρχει και εδώ, με custom Rubikong αεριζόμενες, τρυπητές και χαρακτές δισκόπλακες 350mm, αναβαθμισμένα υλικά τριβής και custom σωληνάκια υγρών φρένων αεροπορικού τύπου.

On the ground

Δύναμη έχουμε, ροπή έχουμε, σχέσεις στα μέτρα μας και αλεξίσφαιρη μετάδοση έχουμε, τι μας λείπει? Ανάρτηση με ελευθερία άρθρωσης και ελαστικά ικανά να  «βάζουν» τη δύναμη κάτω (δεν γράφω στο δρόμο, γιατί συνήθως δεν κινείται στο δρόμο). Η εμπρός ανάρτηση, διάταξης 4 Link, εδράζεται στα custom Rubikong coilover mounts και αποτελείται από τα King coilovers με διάμετρο 2in, διαδρομή  14in, χρήση triple rate ελατηρίων και external δοχείο αζώτου. Την ορμή του τέρατος, κάθε φορά που σηκώνεται στον αέρα, αναλαμβάνουν να τιθασεύσουν τα King bump-stops αερίου λαδιού, με διάμετρο 2in, που τερματίζουν πάνω στα custom Rubikong brackets. Custom, της Rubikong, είναι και τα long arm mounts, με διάμετρο 63mm, κατασκευασμένα από 7075 μασίφ αλουμίνιο. Έχοντας αλλάξει τα πάντα στη μετάδοση και την ανάρτηση, επέμβαση δέχθηκε και το σύστημα διεύθυνσης. Αυτό προέρχεται πλέον από την PSC-Performance Steering Components, οι γνώστες το αποκαλούν «high steering» και αποτελείται από νέα αντλία υδραυλικού τιμονιού, αμορτισέρ και δύο -αντί για μία- μπάρες τιμονιού. Τελειώνοντας με το εμπρός μέρος, η διπλή, ρυθμιζόμενης σκληρότητας (Dual Rate Swaybar Kit), εμπρός αντιστρεπτική είναι της TeraFlex, με δύο διαφορετικής διαμέτρου ράβδους, μία μεγαλύτερη για χρήση on-road και μία μικρότερη για χρήση off-road/trail. Στον πίσω άξονα συναντάμε διάταξη ανάρτησης τύπουDouble triangulated A-bar,custom Rubikong coilover mounts και εδώ King coilovers με διάμετρο 2in, αλλά με μεγαλύτερη όμως διαδρομή  στις 16in, triple rate ελατήρια και external δοχείο αζώτου. Της Ballistic Fabrication είναι τα ρυθμιζόμενα μπράτσα της πίσω ανάρτησης, ενώ η Genright έχει προμηθεύσει την πίσω αντιστρεπτική, που συνεργάζεται με custom αλουμινένια μπράτσα της Rubikong. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η ελευθερία άρθρωσης του TJ, με δυνατότητα να ξεπερνάει το 1,5 μέτρο, να έχει δηλαδή «κρεμασμένο» έναν τροχό στο 1,5 μέτρο και οι άλλοι τρείς να διατηρούν την επαφή τους με το έδαφος! Στα τέσσερα άκρα, από εκεί που, όπως είπαμε και παραπάνω, όλα ξεκινούν, συναντάμε τα Maxxis Trepador Μ8060 ελαστικά σε διάσταση 40in x 13,5in μπροστά-πίσω, με διπλό «μάγουλο», που πιάνει στις ειδικά σχεδιασμένες Trail Ready Beadlock ζάντες, συνδυασμός που αποτρέπει το ξεζαντάρισμα του ελαστικού ακόμα και με πολύ χαμηλές πιέσεις για χρήση εκτός δρόμου.

The looks

Αισίως, φτάσαμε και στην εμφάνιση. Ας δούμε τι «παίζει» εδώ, μήπως και καταλάβουμε τι είναι όλο αυτό που βλέπεις, γιατί -κακά τα ψέματα- Wrangler δεν το λες! Σε γενικές γραμμές, το body kit είναι της Genright. Ξεκινώντας από μπροστά, υπάρχει ο Trail Stinger προφυλακτήρας με τον WARN 9500ti εργάτη, τα 6in Hi Fenders μπροστινά αλουμινένια φτερά με custom Rubikong θόλους, τα Mini Boat προστατευτικά μαρσπιέδων, τα Comp Cut Corner Guard και Flare πίσω φτερά, ο πίσω προφυλακτήρας με σκαλοπάτι και σημεία πρόσδεσης και η Swing Out βάση ρεζέρβας. Από το εσωτερικό λείπουν μοκέτες, τάπες αποστράγγισης, τα μπροστά και πίσω oem καθίσματα και ό,τι άλλο πρόσθετε βάρος δίχως ουσία. Αντ’ αυτών έχουν προστεθεί ένα Bolt-In Ultimate Sport Cage της Rock HardSparco Evo 3 buckets και ζώνες 4 σημείων και ένα custom Rubikong ρεζερβουάρ 80lt. Πίσω από το suede τριάκτινο τιμόνι, στη θέση του oem παλιομοδίτικου πίνακα οργάνων, βρίσκεται το high-end MXL Dash πολυόργανο της AIM, παρέχοντας όλη τη χρήσιμη πληροφορία, που θέλεις, με ψηφιακές ενδείξεις. Δίπλα ακριβώς και ψηλά στην κεντρική κονσόλα, μία σειρά διακοπτών ελέγχουν τον εργάτη, το κομπρεσέρ αέρα της ARB, το «κλείδωμα» των διαφορικών, τους LED προβολείς της Rigid Industries, τα φώτα ομίχλης και το βεντιλατέρ του κινητήρα για manual ενεργοποίηση σε extreme καταστάσεις. Νομίζω ότι σας τα είπα όλα…Αν ζαλιστήκατε να διαβάζετε, φανταστείτε, όπως πολύ σωστά είπε ο Χάρης, να τα είχατε πληρώσει όλα αυτά! Εκεί να δεις ζαλάδα…  

What the fuck???

Φωτογράφιση και spec list, τέλος. Ώρα για βόλτα με το τέρας! Αμάν! Πως ανεβαίνουν εκεί πάνω? Πρώτο task, η επιβίβαση, που τελικά δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο: πατάς στο rocker guard, αρπάζεις τη χειρολαβή, που κρέμεται από το cage, σπρώχνεις, τραβάς και, γλουπ, βρίσκεσαι χωμένος στο bucket. Ωραία είναι από εδώ πάνω, αρχοντικά! Δενόμαστε και…αρχίζουν τα παλαβά! Engine start, ο Χάρης κάνει τα δικά του με τους λεβιέδες, κουμπώνει 1η, κόβει όλο το τιμόνι αριστερά, τραβάει πίσω το fly-off χειρόφρενο και -με λίγο γκάζι- σπινάρει τους εμπρός τροχούς και μας γυρίζει επιτόπου με τη μούρη στον κεντρικό δρόμο, έτοιμοι για να φύγουμε! Ok, το έκανε προσθιοκίνητο, σκέφτομαι. Ξαναπειράζει τους λεβιέδες, το γυρίζει -προφανώς-σε πισωκίνητο και βγαίνουμε διπλωμένοι στο δρόμο! Ναιαιαι, κάνει και παντιλίκια!!! Και σούζες, με 1η, 2α και 3η! O LS3 σε κολλάει στο bucket με τη ροπή του, στροφάρει με όρεξη μέχρι τον κόφτη στις 6.800rpm και ακούγεται υπέροχα, εντάξει δεν σκεφτόμουν αυτό ακριβώς, αλλά πρέπει να κρατάμε τους τύπους! Το πράμα είναι γρήγορο, τόσο που όλη την ώρα θέλεις να κάνεις πλάκα στους γύρω σου! Ακόμα, όμως, δεν έχω δει τίποτα! Με γεμάτη 3η, ο Χάρης πέφτει στα φρένα για να στρίψουμε δεξιά 90ο ! Αυτό ήταν, σκέφτομαι, κάτι θα γκρεμίσουμε τώρα, κάπου θα μπούμε μέσα, σε μαγαζί, σε σπίτι, θα πάρουμε από κάτω κανά περίπτερο…κάτι! Ο «αρχηγός» όμως…είναι ΑΡΧΗΓΟΣ! Επιβραδύνει δυνατά, δίχως να μπρουμιτίσει τρελά και με ένα αριστερά σε δεξιά, μαγουλιάζει ελαφρά τα Maxxis, βγάζει ανέλπιστα λίγα μούτρα, ο Χάρης μένει στο γκάζι, γυρίζει λίγο πίσω, κάνουμε ένα ελαφρύ ανάποδο και έχουμε στρίψει! Τι είπες τώρα! Τέρμα γκάζι ξανά, 2α, 3η  σε κατηφορικό αυτήν τη φορά κομμάτι, δεξί σε αριστερό φλικ, τσιμεντένιος οχετός όμβριων, χωμάτινο ανάχωμα υπό κλίση με σκασμένη 2α, κόφτης, χωμάτινο ανάχωμα καρφί μπροστά…ουρανός, σύννεφα, 2 μέτρα στον αέρα ο «αρχηγός»!!! ΧΧΧ, αυστηρώς ακατάλληλη η περιγραφή…Τρελαίνομαι!!! Συνεχίζουμε στο τελευταίο super stage ή proving ground, αν θέλετε, στα περίχωρα της Rubikong Off Road Parts, σε λασπωμένο terrain, με διάσπαρτα μελίσσια να οριοθετούν τη διαδρομή και τον «αρχηγό» να κινείται σαν αίλουρος ανάμεσά τους, ξεμπαζώνοντας το σύμπαν στο πέρασμά του! Ακούει στις τιμονιές, βάζει τα μούτρα μέσα, «γυρίζει» στο άσε του γκαζιού με τη φόρα και στα φρένα σιδερώνει τα πάντα χωρίς να είναι πλαδαρός, πετάγεται στον αέρα και «σκάει» σαν αφρός! Ο «αρχηγός» είναι ικανός για τα πάντα, με έναν και μόνο περιορισμό, να έχει χώρο στη διάθεσή του. Εάν πάλι δεν έχει, θα τον ανοίξει… Εάν, τώρα, έπρεπε να περιγράψω το κατασκεύασμα αυτό με μία λέξη, αυτή θα ήταν: 

"ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ"

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
Κυβισμός: 6.161cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 103,25mm x 92mm

Σχέση Συμπίεσης: 10,7:1

 

Tuned by:

Rubikong Off Road Parts, Φιλαδελφείας 296, Αχαρνές, τηλ.: 2102323602

TUNING SPECS:

Turn Key crate engine ΜΥ 2011 LS3 6.2 565Ps, 67kgm

Turn Key ατσάλινος στρόφαλος

Turn Key H-Beam σφυρήλατες μπιέλες

Mahle σφυρήλατα πιστόνια

Turn Key ροϊκά εξελιγμένες κυλινδροκεφαλές αλουμινίου

Turn Key oversize βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής

Turn Key διπλά ελατήρια βαλβίδων

Turn Key Retainers τιτανίου

Turn Key valvetrain (rockers, pushrods, lifters)

Turn Key εκκεντροφόρος

Turn Key πεταλούδα γκαζιού 90mm DBW

Turn Key GM reflashed ECU & custom πλεξούδα LS3

Griffin Radiators ψυγείο νερού

Advanced Adapters βάσεις κινητήρα

Custom Rubikong πολλαπλές εξαγωγής 48mm

Custom Rubikong decat εξάτμιση 80mm με 1 τελικό

Custom Rubikong σωληνάκια βενζίνης αεροπορικού τύπου

Aeromotive fuel rails & ρυθμιστής πίεσης βενζίνης

Walbro 256lt/hr αντλία βενζίνης

250Amp high performance δυναμό

AIM πολυόργανο

ΑΝΑΡΤΗΣΗ:

Μπροστά: 4 Link,Custom Rubikong coilover mounts, King coilover 2in διάμετρος, 14in διαδρομή, triple rate ελατήρια, external δοχείο αζώτου, King bump-stop 2in διάμετρος αερίου λαδιού, custom Rubikong brackets, custom Rubikong long arm mounts, 63mm διάμετρος long arms 7075 μασίφ αλουμίνιο, PSC hydro assist steering, διπλή αντιστρεπτική TeraFlex

Πίσω: Double triangulated A bar,Custom Rubikong coilover mounts, King coilover 2in διάμετρος, 16in διαδρομή, triple rate ελατήρια, external δοχείο αζώτου, uniball ρυθμιζόμενα μπράτσα Ballistic Fabrication, Genright αντιστρεπτική, custom Rubikong αλουμινένια μπράτσα αντιστρεπτικής

ΜΕΤΑΔΟΣΗ:

Advanced Adapters ενισχυμένος συμπλέκτης, Dodge NV4500 5τάχυτο κιβώτιο, custom made iron case, custom order Rubikong σχέσεις κιβωτίου, custom order Rubikong τελική σχέση μετάδοσης transfer & διαφορικά, Atlas Transfers Hi-Low βοηθητικό κιβώτιο, Reel Driveline custom order Rubikong εμπρός-πίσω κεντρικοί άξονες, Danna 60 άξονας & Currie Enterprise Rock Jock Spline 35RCV 300M full float ημιαξόνια μπροστά, Danna 70 άξονας & Currie Enterprise Rock Jock Spline 40RCV 300M full float ημιαξόνια πίσω, Reid Racing άκρα & ARB 100% μπλοκέ κατ’επιλογή διαφορικά μπροστά-πίσω

ΑΜΑΞΩΜΑ:

AEV Heat Reduction Hood

Genright Trail Stinger προφυλακτήρας μπροστά

Genright Step&Tow προφυλακτήρας πίσω

Genright 6in Flare High Fenders αλουμινένια φτερά μπροστά

Genright 6in Flare Fenders αλουμινένια φτερά πίσω

Genright Comp Cut Corner Guard Set

Genright Mini Boatside Rocker Guards

Genright Swing Out Rear Tyre Carrier

Warn 9500ti εργάτης

Rock Hard Bolt-In Ultimate Sport Cage

Rigid Industries LED προβολείς

Custom Rubikong ποδιές προστασίας

Custom Rubikong ρεζερβουάρ 80lt

Truck Lite εμπρός φώτα

Poison Spyder πίσω φώτα

Best Top soft top

Sparco Evo 3 buckets

Sparco ζώνες 4 σημείων

Sparco τιμόνι & & quick release

ΦΡΕΝΑ:

Μπροστά: ΟΕΜ Jeep δαγκάνες & τακάκια, custom Rubikong αεριζόμενοι-τρυπητοί-χαρακτοί δίσκοι 350mm, custom σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης

Πίσω: ΟΕΜ Jeep δαγκάνες & τακάκια, custom Rubikong αεριζόμενοι-τρυπητοί-χαρακτοί δίσκοι 350mm, Silver Project υδραυλικό χειρόφρενο, custom σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης

 

ΤΡΟΧΟΙ:

Maxxis Trepador Μ8060 ελαστικά 40x13,5 μπροστά-πίσω, Trail Ready Beadlock ζάντες 9Jx17in μπροστά-πίσω

 

 

Αρθρογράφος

 

Τo πρώτο σπασμένο μοτέρ GR Yaris!

Τo πρώτο σπασμένο μοτέρ GR Yaris!

Ένα “misshift” ήταν αρκετό για να σκοτώσει τον hi-tech τρικύλινδρο κινητήρα του GR Yaris.