Wrangler LJ Rubikong LS3 V8 7.0lt 685Ps

Wrangler LJ Rubikong LS3 V8 7.0lt 685Ps

Πάντες με 100km/h; Ναι, αμέ! Άλμα πάνω από 1m; Βεβαίως! Σκαρφάλωμα σε σχεδόν κάθετο σημείο ύψους περίπου 5m; Γιατί όχι; Ανέβασμα μόνο ενός τροχού σε κορμούς δέντρων; Δεν είναι δύσκολο! Να πάμε πιο γρήγορα και από WRC αγωνιστικό σε πατημένη χωμάτινη διαδρομή; Σιγά τον ανταγωνισμό! Ο Χάρης Κυριακόπουλος, ιδιοκτήτης της Rubikong Off Road Parts, είναι συνηθισμένος να κάνει τέτοια πράγματα, του φαίνονταν περίεργο που εμείς μέναμε αποσβολωμένοι με το τι μπορεί να κάνει αυτό το μαύρο κτήνος. «Γιατί, ρε παιδιά, τέτοια έκπληξη, αφού έχετε ξαναδεί το Wrangler, αν και σε πιο απλή μορφή».

Πάμε στο μακρινό 2017 (προ-COVID εποχή, σαν όνειρο μου φαίνεται...) και ο Νίκος Βλάχος, για το τεύχος 12, είχε πάει για φωτογράφιση και μπήκε συνοδηγός στο Jeep Wrangler TJ με 565Ps της Rubikong. Όταν γύρισε στο γραφείο τα μάτια του ήταν διάπλατα ανοιχτά και έμοιαζε χαμένος, κοιτούσε το υπερπέραν! Έπειτα από ώρα κατάφερε να αρθρώσει μία λέξη η οποία ήταν.... «Αρχηγός». Του είχε κάνει τόση εντύπωση το κτηνώδες Wrangler που από εκεί και πέρα δεν σταματούσε να μιλάει γι’ αυτό. Αν θες να μάθεις το πώς ξεκίνησε τότε όλο το concept και από πόσα στάδια πέρασε, χτυπά ένα τηλέφωνο στα γραφεία του περιοδικού και ζήτα το τεύχος 12. Περάσαν 6 ολόκληρα χρόνια και εκεί στην Rubikong δεν έκατσαν ήρεμοι. Αυτό που κάποτε ήταν ένα εντυπωσιακά βελτιωμένο Jeep Wrangler TJ, πλέον έχει μετατραπεί σε κάτι...Τερατώδες!!! Μάκρυνε, φάρδυνε, χαμήλωσε, αλλά και ψήλωσε, δυνάμωσε, αλλά ταυτόχρονα έγινε και πιο φιλικό! Πως γίνονται όλα αυτά;

Τροχοί 42in

Για την κατασκευή ενός δυνατού off-road οχήματος ξεκινάς τους υπολογισμούς απ’ τις ρόδες! Πόσο μεγάλα είναι τα λάστιχα που θες να «γυρνάς» και πόσο γρήγορα. Αφού βρεις αυτά, βλέπεις πόσο δυνατό θα είναι το μοτέρ σου για να κινείσαι ικανοποιητικά και από εκεί και πέρα λύνεται το παζλ σχετικά με μετάδοση, ενώ υπάρχει και η κατάλληλη συνταγή για τις ιδανικές διαστάσεις του πλαισίου. Εδώ τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, γιατί μιλάμε για ένα όχημα που ήδη υπήρχε (βγήκε απ’ το εργοστάσιο ως Jeep Wrangler TJ 4.0lt) και βελτιώνονταν βήμα-βήμα. Όμως σε κάποια φάση πάρθηκε η απόφαση ότι πρέπει να γίνει η υπέρβαση και να αλλάξουν σκεπτικό 100%.

Εκεί στην Rubikong τα βάλανε κάτω και έπειτα από πολλή σκέψη αποφάσισαν ότι ο σωστότερος συνδυασμός είναι οι 42άρηδες τροχοί και ότι πρέπει να μεγαλώσουν κάπως τις διαστάσεις του αμαξώματος. Οπότε βγαίνει το νούμερο 121in (απόσταση των κέντρων των αξόνων, μεταξόνιο δηλαδή). Έπειτα από πολλές δοκιμές και μελέτες, τα Αμερικανάκια (που είναι και οι κορυφαίοι στα 4x4 και στο off-roading) έχουν καταλήξει ότι για κάθε διάμετρο ελαστικού υπάρχει ένα ιδανικό μετατρόχιο και μεταξόνιο για εκτός δρόμου διαδρομές. Για τα 42άρια λάστιχα, οι διαστάσεις του εργοστασιακού Wrangler ήταν σχετικά κοντές και έπρεπε να μεγαλώσουν για να είναι ιδανικές! Βέβαια αν στο μέλλον γίνει μια μικρή αλλαγή στη διάσταση των ελαστικού, αυτό δεν θα φέρει την καταστροφή, π.χ ένα 44άρι θα δουλεύει το ίδιο καλά, αλλά αν ανέβει σε 49άρι ή κατεβεί σε 38άρι, τότε θα χαλάσει η λειτουργία -και η απόδοση- του οχήματος. Οπότε το πλαίσιο κόπηκε, μάκρυνε, ενισχύθηκε σε πολλά σημεία που θα τρώει γερά φορτία (στο τούνελ, στους θόλους, στις αρθρώσεις της ανάρτησης κ.α.), τσιμπήθηκε ώστε να μπούνε προσωρινά όλα τα εξαρτήματα στις σωστές θέσεις (τελικές μετρήσεις) και πήγε για γαλβάνισμα. Η δουλειά που έκανε η Rubikong στο πλαίσιο μετά το βάψιμο και την τοποθέτηση των μηχανικών μερών είναι κάτι περισσότερο από εντυπωσιακή!!! Μιλάμε πλέον για ένα απολύτως custom σασί της Rubikong. Να φανταστείτε τα μόνα μέρη που έχουν παραμείνει από το Jeep Wrangler είναι το μπροστινό καπό και οι δύο πόρτες.

Stroker 427ci

Στέλνεις ένα email στην Turn Key Powertrains και τους λες «Το και το, βρε παλικάρια. Θέλω ένα μοτέρ με αυτά τα χαρακτηριστικά, για εντός ή εκτός δρόμου, τόση ροπή-δύναμη κλπ». Αυτοί γνωρίζουν και σου στέλνουν μερικές λύσεις να διαλέξεις. Η Rubikong είχε ήδη τοποθετήσει έναν LS3 V8 κινητήρα 6,2lt και 565Ps στο Wrangler, οπότε η σωστότερη και οικονομικότερη λύση ήταν η αναβάθμισή του. Έστειλαν απ’ την Turn Key Powertrains ένα κιτ υπερκυβισμού 427ci (7lt) και μαζί με κάποιες άλλες αλλαγές το μοτέρ μεταμορφώθηκε. Χάρη στα σφυρήλατα πιστόνια-μπιέλες, πεταλούδα 100mm, τις ευκολότερες ανάσες με ελεύθερη εισαγωγή-εξάτμιση και τον αγριότερο εκκεντροφόρο (ένας και στο κέντρο του μοτέρ, ακριβώς πάνω απ’ τον στροφαλοφόρο), μπορούν να στροφάρουν τον LS3 εύκολα ώστε να βγάλει αρκετά άλογα. Με τον κόφτη να έχει μετατοπιστεί στις 7.200rpm, πλέον ο V8 βγάζει ουρλιάζοντας 685Ps@6.800rpm και, το πιο σημαντικό, 89kgm@2.300rpm!!!

Γιατί όμως ατμόσφαιρα και όχι turbo ή κομπρέσορας; Καθαρά θέμα θερμογέννεσης! Είναι γνωστό ότι τα κομπρεσέρο-τουρμπάτα μοτέρ παράγουν πολύ μεγαλύτερα ποσά θερμότητας και χρειάζεσαι αρκετά πιο ενισχυμένο σύστημα ψύξης. Μόνο που τέτοια off-road οχήματα σαν το Wrangler έχουν ένα σοβαρό μειονέκτημα: μπορεί να χρειαστεί να είναι με τέρμα το γκάζι για κάμποση ώρα, αλλά να κινούνται ελάχιστα (κολλημένο σε λάσπες ή να παλεύει να ανέβει μία δύσκολη ανηφόρα). Οπότε τα ψυγεία δεν μπορούν να δροσιστούν σωστά χωρίς επαρκή κίνηση αέρα και το μοτέρ θα ανεβάσει θερμοκρασία, ίσως πειράκια, ακόμη και ζημιά που θα κοστίσει. Έτσι σε τέτοιες περιπτώσεις είναι καλύτερα μεγάλο ατμοσφαιρικό και, βέβαια, πιο αξιόπιστο. Όμως για σιγουριά μπήκε ένα φαρδύ και αποδοτικό ψυγείο νερού της Rubikong με δύο μεγάλα βεντιλατέρ 16in της Spal. Αφού λύθηκε το θέμα της δύναμης, σειρά έχει η...

Μετάδοση

Το NV4500 5τάχυτο κιβώτιο είναι διάσημο για την αντοχή του και υπάρχει σε τεράστια αμερικάνικα οχήματα που βγάζουν πολλούς τόνους ροπής. Οπότε εδώ δεν ζορίζεται. Σαν βοήθημα όμως υπάρχει δίπλα του το 3ταχυτο heavy duty Transfe της Hero Transfer Case. Στο transfer η 1η είναι 1:1, η 2α 4,3:1 και η 3η 2:1 δηλαδή είναι «εργοστασιακά», «κοντά» και «υπέρκοντα»! Μαζί με τις 5 μαμά σχέσεις του κιβωτίου, το όχημα είναι πρακτικά 15τάχυτο (5 σχέσεις x3 υποπολλαπλασιασμούς), αφού τόσες είναι οι επιλογές σου, έτσι ποτέ δεν πρόκειται να πετύχεις να μην έχεις την κατάλληλη σχέση για την οποιαδήποτε περίσταση, όπου και όπως αν βρίσκεσαι! Βλέπεις στις φωτογραφίες τους 3 custom επιλογείς ανάμεσα στα 2 καθίσματα; Είναι για να επιλέγεις αν θες τετρακίνητο, πισωκίνητο, προσθιοκίνητο ή ακίνητο... ω ναι, έχει και τέτοια επιλογή ώστε να γυρνάει το μοτέρ με σχέση στο κιβώτιο χωρίς να περνάει η δύναμη στους τροχούς!

Οι άξονες είναι Dana 70 της Currie Enterprise Rock Jock σε διαστάσεις 75in που ζήτησε η Rubikong και μέσα τους είναι τα εκπληκτικά ημιαξόνια Big Bell 40 Spline 300M της RCV. Πανάκριβα και τόσο ανθεκτικά που η εταιρεία σου δίνει εγγύηση εφ' όρου ζωής... «Βάλε ό,τι τροχούς θέλεις, όσο δυνατό μοτέρ θέλεις, το ημιαξόνιο αντέχει και αν τύχει και γίνει κάποια ζημιά, εμείς θα δώσουμε τσάμπα άλλο»! Για διαφορικά η λύση είναι τα Air Locker της ARB. Μόλις το χρειαστείς, πατάς έναν διακόπτη και από τέρμα ελεύθερο, το διαφορικό μπλοκάρει στο 100% (ελέγχεις το κάθε διαφορικό ξεχωριστά).

Απορρόφηση και διαδρομές!

Απ’ την King ήρθαν τα coilover διαμέτρου 3in (76mm) με 14in (355mm) διαδρομή, μόνο που τα νούμερα είναι κάπως παραπλανητικά. Τα αμορτισέρ που φοράνε τα Wrangler απ’ το εργοστάσιο είναι 2in (51cm), η διάμετρος της μπουκάλας, εδώ στα 76mm είναι πλέον η διάμετρος του εμβόλου μέσα στην μπουκάλα! Έτσι δεν είναι καθόλου περίεργο που τα μεγάλα αμορτισέρ δεν φοβούνται τα άλματα και μπορούν να αποσβέσουν άμεσα οποιαδήποτε ανωμαλία. Πάνω τους φοράνε τα triple-rate ελατήρια, ένα πολύ σημαντικό σημείο στα σκληροπυρηνικά οχήματα εκτός δρόμου. Κάθε τροχός έχει τρία ελατήρια να τον στηρίζουν, αυτά είναι που κρατάνε ένα όχημα στο προκαθορισμένο ύψος του, το καθένα με διαφορετική σκληρότητα (μαλακό, μεσαίο, σκληρό). Το μαλακό και το μεσαίο στηρίζονται επάνω σε πιατέλα που κινούνται κατά μήκος του αμορτισέρ.

Πες ότι πιέζουμε σιγά- σιγά αλλά μέχρι το τέρμα την ανάρτηση του ενός τροχού. Αρχικά δουλεύουν και τα τρία ελατήρια μαζί, το σκληρό συμπιέζεται λίγο, το μεσαίο περισσότερο και το μαλακό πολύ. Κυρίως δουλεύει το μαλακό ελατήριο και όσο κλείνει η ανάρτηση τόσο αυτό συνεχώς «μαζεύει». Σε κάποιο συγκεκριμένο μήκος της διαδρομής του αμορτισέρ, το πιατέλο του 1ου ελατηρίου φρενάρει και σταματάει να κινείται, έτσι το μαλακό ελατήριο δεν μπορεί να συμπιεστεί άλλο μολονότι έχει ακόμη κάμποση διαδρομή. Δηλαδή από εκείνο ακριβώς το σημείο, το 1ο ελατήριο ουσιαστικά σταματάει να υπάρχει! Αναλαμβάνει να απορροφά τα -όλο και αυξανόμενα- φορτία το δεύτερο ελατήριο, που όμως μετά από λίγο θα κάνει και αυτό το ίδιο με το πρώτο. Μόλις το δεύτερο πιατέλο φτάσει στο δικό του προκαθορισμένο σημείο, αφού συμπιεστεί η ανάρτηση αρκετά, θα σταματήσει να κινείται. Άρα και το μεσαίο ελατήριο βγαίνει εκτός, μένει μόνο το τρίτο και σκληρότερο. Τώρα τα φορτία θα πρέπει να είναι πολύ μεγάλα, δηλαδή η ανάρτηση να είναι σχεδόν στο τέρμα της. Τα ελατήρια δεν τα αφήνουμε να πιεστούν υπερβολικά, τα πιατελάκια σταματάνε να κινούνται πριν κλείσουν εντελώς οι σπείρες των ελατηρίων γιατί αλλιώς το μαλακό θα φτάσει να συνθλιβεί, θα παραμορφωθεί πλαστικά και θα καταστραφεί. Όλο αυτό το κόλπο γίνεται για έχουμε ένα τεράστιο εύρος λειτουργίας σε πολλές και διαφορετικές συνθήκες. Ένα υποθετικό σενάριο είναι ότι πας γρήγορα σε άσφαλτο, τα μαλακά ελατήρια θα απορροφούν τους κραδασμούς και κάποιες ανωμαλίες. Πες ότι κινείσαι με πολλά στο χώμα, το μεσαίο θα δώσει την λύση. Όταν όμως είσαι σε βάρβαρη διαδρομή με κοτρόνες, το σκληρό είναι αυτό που θα σε βοηθήσει. Ήταν ένα μόνο παράδειγμα, τα triple rate ελατήρια φοριούνται απ’ όλα τα πολύ σοβαρά οχήματα γιατί αποδίδουν σε πάρα πολλές περιπτώσεις, παίζουν επίσης τεράστιο ρόλο και στην έκταση της ανάρτησης όταν το αμάξι κρέμεται περίεργα και θες όλους τους τροχούς να πατάνε σε διαφορετικά ύψη ασκώντας όλοι πίεση στο έδαφος (για πρόσφυση).

Η διάταξη της πίσω ανάρτησης είναι κάπως περίεργη, αλλά και πανέξυπνη, λέγεται Double triangulated 4 Link (2 αντίθετα τρίγωνα που πιάνουν τον άξονα σε 4 σημεία, 2 το κάθε τρίγωνο). Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για υψηλή αντοχή σε μεγάλα φορτία, σου επιτρέπει να έχεις full διαδρομή όσο γρήγορα θέλεις (πηγαίνοντας και κάνοντας άλματα με 100+km/h στο χώμα) χωρίς ποτέ να αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της ευθυγράμμισης!!

Τιμόνι

Η ανάρτηση μπροστά και πίσω έχει μια διαφορά, γι' αυτό και έχει διαφορετική συνδεσμολογία, αυτή είναι το τιμόνι. Συγκεκριμένα τον ατέρμονα ο οποίος επειδή είναι εγκάρσια του αυτοκινήτου και λειτουργεί σαν μπάρα Πανάρ (χωρίς να είναι) άρα στις εκτάσεις της ανάρτησης, ο ατέρμονας μετατοπίζει πλευρικά όλο τον εμπρός άξονα! Έτσι υποχρεωτικά βάζουμε μια πανομοιότυπη κόντρα μπάρα (ίδιο μήκος, ίδια κλίση, ίδια γωνία, ίδιες βάσεις στήριξης με τον ατέρμονα) και η μια ακυρώνει την άλλη κρατώντας τον εμπρός άξονα πάντοτε στο σωστό του σημείο!

Ο ατέρμονας είναι αλλαγμένος και αρκετά γρήγορος, φοβερά πιο ανθεκτικός και είναι συνδεδεμένος με Hydro Assist Steering της PSC. Μια μπουκάλα υδραυλικού τιμονιού η οποία έχει πολύ υψηλή πίεση για να υποβοηθά στα πολύ δύσκολα. Σκέψου να είσαι χωμένος μέσα στη λάσπη, οι 42άρηδες τροχοί να είναι μισοβυθισμένοι, σχεδόν θαμμένοι στο βούρκο κι εσύ να θες να στρίψεις το τιμόνι για να βγεις από κάποιο καλύτερο σημείο. Με «απλή» υποβοήθηση δεν θα καταφέρεις καν να γυρίσεις 5 μοίρες, χάρη στο Hydro Assist Steering όμως άνετα μπορείς να το περιστρέψεις από άκρη σε άκρη! Είναι αποδοτικό σε τέτοιο μεγάλο βαθμό που αν ακουμπήσεις την μπροστινή ρόδα του Wrangler σε ένα τοίχο, έχεις το μοτέρ να δουλεύει στο ρελαντί 900rpm και περιστρέψεις το τιμόνι με ένα μόνο δάχτυλο, ο τροχός θα στρίψει και θα μετακινήσει όλο το αυτοκίνητο! Όμως ο κυριότερος λόγος είναι το ακριβώς αντίστροφο...δηλαδή πας με πολλά, κοπανάει γερά η ρόδα σε μια κοτρόνα και το χτύπημα δεν θα μπορέσει πότε να υπερνικήσει την υδραυλική πίεση (κόντρα) και να σου γυρίσει το τιμόνι, άρα και να χάσεις τον έλεγχο! Αυτό θα μείνει σταθερό πάντα μέσα στα χέρια σου και θα μεταδίδει μόνο τις δικές σου εντολές.

Ξανά στους τροχούς

Τα 42άρια λάστιχα είναι τα εξαιρετικά Trepador Μ8060 Competition (Sticky) της Maxxis. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε η ονομασία Sticky σε λάστιχο εκτός δρόμου και υπέθεσα ότι θα είναι λάθος στα χαρακτηριστικά που μου έδωσε ο Χάρης. Μόλις του το τόνισα, χαμογέλασε και μου το εξήγησε. Λέγονται Sticky γιατί έχει μια εκπληκτική γόμα που είναι πολύ μαλακή και κολλάει εύκολα ακόμη και σε βρεγμένο βράχο(!), όλοι ξέρουμε πόσο γλιστερή είναι μια βρεγμένη πέτρα. Στην πραγματικότητα τα τακουνιά του ελαστικού είναι τόσο μαλακά που μπορείς να τα λυγίσεις ακόμη και με τα χέρια! Παρόλα αυτά δεν χαλάνε από κοτρόνες και κορμούς, χαλάνε απ’ τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες (υπερβολική τριβή) από κίνηση στη άσφαλτο αν πηγαίνεις με πολλά! Όμως αυτό το tube-bias λάστιχο έχει σκληρά λινά, για να αντέχει ακόμη και σχεδόν μηδενική πίεση αέρα μέσα του. Αν είσαι εκτός δρόμου, σε πολύ δύσκολες συνθήκες, πρέπει να ρίξεις αρκετά την πίεση αέρα στα λάστιχα, ακούς κάτι τρελά νούμερα 5 έως 8psi (κανονικά στα λάστιχα βάζεις περίπου 30-35psi!). Ουσιαστικά το λάστιχο απλώνει και μετατρέπεται σε λαστιχένια ερπύστρια, προσφέροντας έτσι τεράστια επιφάνεια επαφής. Όμως με τόσο χαμηλή πίεση το λάστιχο πλέον δεν ασφαλίζει σωστά στην ζάντα και σε ένα στρίψιμο ή αν βρει σε ένα πλαϊνό εμπόδιο, θα ξεζαντάρει άμεσα και άντε μείνε να αλλάζεις λάστιχα στην μέση του πουθενά. Οπότε την λύση προσφέρουν οι beadlock ζάντες, 9Jx17in της Method στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αυτού του είδους οι ζάντες έχουν μια ειδική στεφάνη μπροστά με βίδες. Βάζεις πρώτα το λάστιχο στη ζάντα, έπειτα βιδώνεις γερά την στεφάνη, έτσι το λάστιχο βρίσκεται σφηνωμένο και πολύ γερά στερεωμένο ανάμεσα σε 2 κομμάτια μέταλλο. Άρα δεν μπορεί να ξεζαντάρει ακόμη και αν κάνεις τα χειρότερα!

Πίσω απ’ τις ζάντες υπάρχουν τα κτηνώδη οκταμπούλωνα άκρα της Reid Racing, με τα μεγάλα φρένα από Ford F450, ένα αμερικάνικο heavy duty αγροτικό βάρους περίπου στους 4 τόνους! Οπότε οι μεγάλες διπίστονές του δαγκάνες με τα φαρδιά έμβολα και τους χαρακτούς δίσκους διαμέτρου 355mm μπορούν εύκολα να χειριστούν τους «μόνο» 2,9 τόνους του Wrangler της Rubikong.

Και κάτι για το body!

Είπαμε πιο πάνω ότι το αμάξωμα έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και έχει ενισχυθεί σε φοβερό βαθμό. Τεράστια προσοχή έδωσαν στο custom roll cage που δένει όλο το αμάξωμα και θα σε προστατέψει σε μια στραβή, όπως κάποια τούμπα (κάτι που φυσικά δεν σπανίζει στα σκληρά off-road οχήματα). Αλλά πρόσεξε μια πολύ όμορφη λεπτομέρεια: Tα αλουμινένια πάνελ έχουν κοπεί σε λέιζερ και έχουν φυτευτεί στο μέσο της σωλήνας του cage (όχι «πρόσωπο»), οπότε δείχνει ανάγλυφο και πολύ πιο όμορφο το κλειστό cage του Wrangler. Μοιάζει σαν υφασμάτινη τέντα ενώ είναι μέταλλο!

Ενισχύσεις υπάρχουν παντού, πρόσεξε καλά τις φωτογραφίες. Οι φαρδιές μπάρες στα φτερά, τα rock slidder χαμηλά στις πόρτες (μεταλλικές μπάρες που προεξέχουν αριστερά και δεξιά και βοηθούν να ακουμπήσεις άφοβα σε βράχο ώστε να στρίψεις χωρίς να κάνεις ζημιά) και οι μπάρες πίσω στην ρεζέρβα. Το Wrangler ζυγίζει 2,9 τόνους και αυτό γιατί είναι πραγματικά θωρακισμένο χωρίς όμως να το δείχνει! Επίσης από κάτω υπάρχουν χοντρές προστατευτικές ποδιές οι οποίες όταν το Jeep σέρνεται σε βράχο, λάσπη, οπουδήποτε, δεν φοβάται ο οδηγός του μην γαντζώσει κάτω σε κάτι που προεξέχει και τα σπάσει όλα.

Αλλά όταν μπεις μέσα, κάτσεις στο Evo 3 μπάκετ κάθισμα, δεθείς με τις ζώνες 4 σημείων και πιάσεις το σπορ τιμόνι, όλα της Sparco, νιώθεις απερίγραπτη σιγουριά! Θες να πατήσεις το δεξί πεντάλ που θα κάνει τον V8 που γουργουρίζει στο ρελαντί να αρχίσει να ουρλιάζει στον κόφτη. Θες να κάνεις συνεχόμενα άλματα με πολλά χιλιόμετρα, να ντριφτάρεις σκονίζοντας τα πάντα όμως, το κυριότερο, να κάνεις αυτά που δεν μπορείς με άλλα οχήματα...να βάλεις τα κοντά και να σκαρφαλώσεις σε σχεδόν κάθετα σημεία ή να μπουκάρεις με πολλά μέσα σε ενάμισι μέτρο λάσπη. Αν τώρα τύχει να κολλήσεις, μην νοιάζεσαι καθόλου, μπροστά υπάρχει ο πολύ γρήγορος εργάτης 9.500ti της Warn. Ο γρήγορος εργάτης έχει σοβαρότατα οφέλη. Είτε αργός είτε γρήγορος, θα σε τραβήξει αν έχεις κολλήσει. Όμως ο αργός δεν θα συμβαδίζει με το βήμα της σχέσης στο κιβώτιο και το αμάξι μόλις αποσυμπλεκτάρεις (ακόμη και με αργό) θα περιστρέφει τις ρόδες πιο γρήγορα απ’ ό,τι θα σε τραβάει το σκοινί, άρα θα ξαναθάβεσαι. Ενώ σε ένα αμάξι κολλημένο στη λάσπη με γρήγορο εργάτη, θα πατήσεις περισσότερο το γκάζι, θα σε σπρώχνουν οι ρόδες όσο γρήγορα σε τραβάει το σκοινί και η συνδυασμένη δύναμη και θα σε βγάλει χωρίς να ζορίσεις τα μηχανικά μέρη ή τον εργάτη. Παντού μετράει η λεπτομέρεια!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!

Με αυτή τη λέξη είχε κλείσει ο Νίκος το κείμενό του το 2017, τόσο είχε εντυπωσιαστεί από το Wrangler τότε. 6 χρόνια αργότερα, ο Χάρης Κυριακόπουλος και η ομάδα της Rubikong έδωσε στο Wrangler απαγορευμένα βαρβιτουρικά και αυτό τώρα είναι τέρας που δεν σταματάει μπροστά σε κανένα, MA KANENA εμπόδιο! Πλέον συμφωνώ με τον Νίκο. Είχα κι εγώ καιρό να εντυπωσιαστώ σε τέτοιο βαθμό από τετράτροχο, λες να κοιτάω τον τοίχο με απλανές βλέμμα;;;

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤΥΠΟΣ: Οκτακύλινδρος σε διάταξη V με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, 1Ε και 2 βαλβίδες/κύλινδρο
Κυβισμός: 6.997cc (stroker kit 427ci)
Διάμετρος x Διαδρομή: 103,25mm x 92mm

Σχέση συμπίεσης: 10,7:1

Ειδική παραγγελία κινητήρα στην Turn Key crate engine στα specs της Rubikong

Turn Key ατσάλινος στρόφαλος

Turn Key H-Beam σφυρήλατες μπιέλες και σφυρήλατα πιστόνια

Turn Key ροϊκά εξελιγμένες κυλινδροκεφαλές

Turn Key oversize βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής

Turn Key διπλά ελατήρια βαλβίδων

Turn Key εκκεντροφόρος

Turn Key valvetrain

Turn Key ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού 104mm

Turn Key reflashed ECU & custom πλεξούδα LS3

Custom ψυγείο νερού της Rubicon

Custom ψυγείο λαδιού της Rubikong

Διπλά βεντιλατέρ ψυγείου 16in της Spal

Advanced Adapters βάσεις κινητήρα

Custom Rubikong πολλαπλές εξαγωγής 48mm

Custom Rubikong decat εξάτμιση 2x80mm με 4 καζανάκια

Custom Rubikong σωληνάκια βενζίνης αεροπορικού τύπου

Aeromotive fuel rails & ρυθμιστής πίεσης βενζίνης

2xWalbro 450lt/h αντλία βενζίνης (κατ΄ επιλογή)

300Amp high performance δυναμό

AIM πολυόργανο

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Ενισχυμένος συμπλέκτης της Centerperformance Clutch

Dodge NV4500 5τάχυτο κιβώτιο

Custom order Rubikong σχέσεις κιβωτίου

Transfer heavy duty τριών ταχυτήτων της Hero Transfer Case

Reel Driveline custom order εμπρός-πίσω κεντρικοί άξονες στα specs της Rubikong

Dana 70 άξονας της Currie Enterprise Rock Jock Custom Wide 75in εμπρός

Reid Racing πλήμνες 2,5t εμπρός

Ημιαξόνια Big Bell 40 Spline 300M της RCV εμπρός

Dana 70 άξονας της Currie Enterprise Rock Jock Custom Wide 75in πίσω

Ημιαξόνια 40spline 300M full float της RCV πίσω

Airlock ARB 100% μπλοκέ κατ’ επιλογή διαφορικά μπροστά-πίσω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΕΜΠΡΟΣ:

Custom Rubikong αρθρώσεις coilover ανάρτησης

King coilovers 3in διάμετρος εμβόλου με 14in διαδρομή

Triple rate ελατήρια

External ρυθμιζόμενο σε σκληρότητα (24 επίπεδα) δοχείο αζώτου

King bump-stop 2,5in αερίου λαδιού

Custom Rubikong ψαλίδια, κόντρες, βάσεις ψαλιδιών

PSC hydro assist steering, 2,5in ram assist

Διπλή αντιστρεπτική TeraFlex

ΠΙΣΩ:

Διάταξη Double triangulated 2,5in 4link arms A-bar

Custom Rubikong αρθρώσεις coilover ανάρτησης

King coilover 3in διάμετρος εμβόλου με 14in διαδρομή

Triple rate ελατήρια

External ρυθμιζόμενο σε σκληρότητα (24 επίπεδα) δοχείο αζώτου

Uniball ρυθμιζόμενα μπράτσα της Currie Enterprise

Genright αντιστρεπτική

Custom Rubikong αλουμινένια μπράτσα αντιστρεπτικής

ΦΡΕΝΑ

Μπροστά: Custom kit της Rubikong με δίσκους διαμέτρου 355mm από Ford F450, με διπίστονες δαγκάνες

Πίσω: Custom kit της Rubikong με δίσκους διαμέτρου 355mm από Ford F450, με μονοπίστονες δαγκάνες

Silver Project υδραυλικό χειρόφρενο

Custom σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης

ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Genright Hi-Line με τροποποιήσεις της Rubikong

Custom προφυλακτήρας μπροστά της Rubikong

Custom κλωβός ασφάλειας με αλουμινένια πάνελ, όλο κατασκευής Rubikong

Genright Step&Tow προφυλακτήρας πίσω

Genright 4in Hi-Line φαρδύτερα αλουμινένια φτερά εμπρός-πίσω

Genright Comp Cut Corner Guard Set

Genright Mini Boatside Rocker Guards

Genright Swing Out Rear Tyre Carrier

Warn 9500ti εργάτης

Rigid Industries LED προβολείς

Custom Rubikong ποδιές προστασίας σε όλο το πάτωμα

Genright ρεζερβουάρ 90lt

Truck Lite εμπρός φώτα

Poison Spyder πίσω φώτα

Best Top soft top

Sparco Evo 3 buckets

Sparco ζώνες 4 σημείων

Sparco τιμόνι & & quick release

ΤΡΟΧΟΙ

Zάντες 9Jx17in τύπου Beadlock της Method μπροστά-πίσω

Trepador Μ8060 Competition (Sticky) ελαστικά 42x14,5 της Maxxis μπροστά-πίσω

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

Μέγιστη Ισχύς (Ps/rpm): 685/ 6.800

Μέγιστη ροπή (kgm/rpm): 89/2.300

Tuned by:

Rubikong Offroad Parts

Φιλαδέλφειας 296, Αχαρνές 136 71

Τηλ: 210 23 23 600

Web: www.rubikong.com

 

Αρθρογράφος

 

VW Golf GTI DSG 245PS

VW Golf GTI DSG 245PS

Το Golf GTI στην 8η γενιά του, αποτελεί το επιστέγασμα εμπειρίας και εξέλιξης 46 ετών και δίκαια μπορεί να χαρακτηριστεί ως η εξυπνότερη επιλογή στα H...